jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de sportinstructeur op de sportschool te horen gekregen dat appeltaart ook heel lekker en vroeg of ik er meer van had.

Casseine mag idd wel een update krijgen. Ben de choco helemaal beu.
Cookies and cream is echt nasty. Banaan en aardbei ben je snel beu

Mijn White Chocolate pot is bijna op![]()
Vandaag de Chocolade Coconut Bounty besteld![]()

Dat zeker , is fijn als je zoveel afwisseling hebt in smaken en zeker als ze ook nog echt lekker zijn. zo blijft het ook fijn om shakes te gebruiken en gaan ze niet vervelen![]()

body en fit, zou het mogelijk zijn dat er zakken van een kilo komen, want met al de smaken en nieuwe smaken die zullen komen, mensen zoals ik wel steeds willen varieren, want sommige smaken kan je wel snel zat raken als je niet varieert, dus zou dit een mooie alternatief zijn.
Granny's Apple Pie (met een vleugje kaneel) is iets minder bekend maar die moet je inderdaad echt proberen. Heerlijk!
Klinkt lekker appeltaart.De sportinstructeur op mijn gym vond die ook al heel lekker.

Mijn White Chocolate pot is bijna op![]()
Vandaag de Chocolade Coconut Bounty besteld![]()

Hoe is de white chocolate? Ik sta op het punt weer een emmer te kopen... heb cookies & cream, banaan en net creamy coconut gehad. Ik twijfel zelf eigenlijk tussen witte chocola en nutella. Smaakt de witte chocola ook echt naar witte chocola?![]()
Nutella is ook goed trouwens!Heb maar op strawberry gestemd gezien het feit dat ik die ooit als sample mocht kiezen (twee gratis samples ofzo) + cookies en cream. Vond die strawberry toen t lekkerst, cookies en cream ook maar die zou ik niet wegkrijgen als ik bijv misselijk ben ofzo (puur persoonlijk) (wat toch wel handig is als je toch proteinen wil binnen krijgen als je je niet lekker voelt). Meeste waarop gestemd is is denk ik t meest verkocht, vertrouwde smaken?

Ik zit te twijfelen tussen vanilla en nutela, zelf hou ik meer van nutela maar weet niet of hij echt zo lekker smaakt haha. want ik vind de aardbei nu wel vervelen na een pot.
Ik vind de whey over het algemeen echt top!!
Dank je, voor het compliment!