Feem
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 27%
Beste Leden,
Ik ben nu iets langer dan een maandje mijn macro's aan het bijhouden. Daarvoor dacht ik dat je met een extra ei of een shake al goed op je eten lette
. Hmmm niet dus. Ik ben nu bijna een 7 mnd aan het trainen met wel een pauze van circa 2 mnd. (omdat ik gewoon geen vooruitgang zag)
Nu doe ik dus al een maand aan IF (dankzij aanwijzingen van andere leden
), en heb eindelijk genoeg resultaten om eindelijk dat getwijfel over AAS maar eens te stoppen
. (trainde bijna elke keer tot failure en had een 3 daagse split. Maar zag echt 0,0 resultaat. BF meter op sportschool zei het zelfde)
Maar oke, nu heel wat wijzer wil ik toch weten of ik op de juiste weg ben.
Op de bijgevoegde foto ben ik links al een paar weken me aan het verdiepen in juiste schema's en voeding, maar macro's waren nog niet vastgesteld.
Rechts is vandaag. Ik kwam net uit bed maar sta wel gespannen.
Voorheen zou mijn BF29% zijn. Ik ben ongeveer van 102 naar 100,5/101 gegaan. Bijna niks verloren zou je dus zeggen. Echter zie ik dus in de spiegel wel verschil en voelt alles veel harder aan.
Mijn stats zijn:
28-12-2012
SQ 105KG
DL 110KG
17-1-2013
SQ 110kg
DL 130kg
BP 70kg
Mijn VVM was 71,1. (maand geleden dus) en neem minimaal eiwit 178g, en vet 71g. KH probeer ik te cyclen.
Mijn vraag is nu
1 wat is mijn huidige BF%?
2 Moet ik niet nog minder vetten eten (aangezien ik vet wil verliezen)
3 Hoe komt het dat ik maar niet afval qua gewicht? Kan niet geloven dat ik zo snel spier aanmaak.
Voeg ook maar even mijn trainingsschema enzo toe. Momenteel doe ik dus een Fullbody workout van Victor Mooren.
In deze schema verwerkt als A en B workout. Victor gaf aan 2 á 3 herhalingen daarvandaan te blijven. Echter vind ik dat saai en heb ik het gevoel dat mijn armen maar langzaam gaan.
4 Ik zou dus ook graag vaker tot failure willen trainen, kan dit?
Oke dit is weer langer geworden dan ik dacht. Maar hoop dat jullie me toch nog even kunnen helpen met de puntjes op de I te zetten. Wil deze zomer echt een keer minder dan 20% aan BF hebben.
Oja, ben ik nu nog een beginner of niet? Ben pas serieus bezig maar daarvoor heb ik dus wel altijd split routine gedaan.
Ik ben nu iets langer dan een maandje mijn macro's aan het bijhouden. Daarvoor dacht ik dat je met een extra ei of een shake al goed op je eten lette
. Hmmm niet dus. Ik ben nu bijna een 7 mnd aan het trainen met wel een pauze van circa 2 mnd. (omdat ik gewoon geen vooruitgang zag)Nu doe ik dus al een maand aan IF (dankzij aanwijzingen van andere leden
), en heb eindelijk genoeg resultaten om eindelijk dat getwijfel over AAS maar eens te stoppen
. (trainde bijna elke keer tot failure en had een 3 daagse split. Maar zag echt 0,0 resultaat. BF meter op sportschool zei het zelfde)Maar oke, nu heel wat wijzer wil ik toch weten of ik op de juiste weg ben.
Op de bijgevoegde foto ben ik links al een paar weken me aan het verdiepen in juiste schema's en voeding, maar macro's waren nog niet vastgesteld.
Rechts is vandaag. Ik kwam net uit bed maar sta wel gespannen.
Voorheen zou mijn BF29% zijn. Ik ben ongeveer van 102 naar 100,5/101 gegaan. Bijna niks verloren zou je dus zeggen. Echter zie ik dus in de spiegel wel verschil en voelt alles veel harder aan.
Mijn stats zijn:
28-12-2012
SQ 105KG
DL 110KG
17-1-2013
SQ 110kg
DL 130kg
BP 70kg
Mijn VVM was 71,1. (maand geleden dus) en neem minimaal eiwit 178g, en vet 71g. KH probeer ik te cyclen.
Mijn vraag is nu
1 wat is mijn huidige BF%?
2 Moet ik niet nog minder vetten eten (aangezien ik vet wil verliezen)
3 Hoe komt het dat ik maar niet afval qua gewicht? Kan niet geloven dat ik zo snel spier aanmaak.
Voeg ook maar even mijn trainingsschema enzo toe. Momenteel doe ik dus een Fullbody workout van Victor Mooren.
In deze schema verwerkt als A en B workout. Victor gaf aan 2 á 3 herhalingen daarvandaan te blijven. Echter vind ik dat saai en heb ik het gevoel dat mijn armen maar langzaam gaan.
4 Ik zou dus ook graag vaker tot failure willen trainen, kan dit?
Oke dit is weer langer geworden dan ik dacht. Maar hoop dat jullie me toch nog even kunnen helpen met de puntjes op de I te zetten. Wil deze zomer echt een keer minder dan 20% aan BF hebben.
Oja, ben ik nu nog een beginner of niet? Ben pas serieus bezig maar daarvoor heb ik dus wel altijd split routine gedaan.
Bijlagen
Laatst bewerkt: