XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Feyenoord wint Zilveren Bal met tien man
5 januari 2011

Feyenoord heeft de Zilveren Bal gewonnen door een 2-4 zege op Sparta. Daarmee is een traditie in Rotterdam hersteld. Bij een 1-1 stand kwam Feyenoord met tien man te staan door een rode kaart van Castaignos.
Feyenoord Netwerk

Opstelling Feyenoord: Darley (46. Mulder), Leerdam, Vlaar, Bahia (46. Auassar), Martins Indi, El Ahmadi (46. Van Haaren), Bruins, Wijnaldum, Biseswar (46. Simon), Castaignos, Cabral (Van Beukering)

0-1 Bruins (penalty)
1-1 Voskamp (penalty)
1-2 Wijnaldum
1-3 Van Beukering
1-4 Simon
2-4 Van Oeveren

Rood: Castaignos (trappende beweging)

Voorafgaand zal Coen Moulijn worden herdacht met een minuut stilte. Alle voetballers dragen een rouwband. Per team mogen er zes veldspelers en één doelman worden gewisseld.

Been: proefspelers lijken versterking te zijn

Mario Been was na afloop tegenover Eredivisie Live te spreken over de proefspelers. 'Simon begon een beetje onwennig. Daarna kon je zien dat hij goed kan voetballen. Hij heeft snelheid en oog voor zijn medespelers. Khizhnichenko heeft maar kort gespeeld, vanwege wat blessureklachten bij anderen en ik niet teveel wilde wisselen. Je zag dat hij wel kan voetballen. Ze gaan beide mee op trainingskamp. Daar zullen we een beslissing nemen of ze een versterking zijn. Op het eerste gezicht lijkt het daar nu wel op. De middelen zijn er om ze vast te leggen' aldus Been.

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Ja Hardcore, waar zit jij in de Kuip?

• Topic Starter Topic Starter
-

Laatst bewerkt:
Oh jij staat tussen de mong*len? Verbazingwekkend!

handige actie weer van feyenoord

Had toch niets meer voor Feyenoord kunnen betekenen en heeft blijkbaar een te groot ego, dus goede actie.

Vraag blijft alleen wie het dan wel kan.

Had toch niets meer voor Feyenoord kunnen betekenen en heeft blijkbaar een te groot ego, dus goede actie.

Vraag blijft alleen wie het dan wel kan.

op lange termijn is de don misschien te oud
maar het gaat weer niet sjiek - nu ben ik dat wel gewend
maar leo stapte er toch maar in ondanks de misere
nu gaat/kan het toch weer onrustig worden - ik hoop het niet

namen als van geel en gilhaus circuleren - van geel is natuurlijk geen verkeerde zie willem 2 / az / ( uitgleider bij ajax ) maar nu weer goed bij roda

ik ben benieuwd

Verdere woorden dan: slecht, heel slecht, inspiratieloos en schaamte zijn overbodig.

Na de wedstrijd maar aan de whiskey/cola gegaan wat ik bijna nooit doe, maar het helpt wel voor het moment.

Been weet niet wat eergevoel is? Hij moet toch allang gezien hebben dat hij dit Feyenoord niet beter maakt. Meneer Been vindt zijn salaris opstrijken belangrijker dan het welzijn van ´zijn club´.

Voor 1M per jaar zou ik ook mijn eergevoel aan de kant zetten ;)

Hoort bij de act van 1M ;)

heeft niks te maken met geld

Naïeveling.

Anders moet Been toegeven dat hij écht incompetent is, de enige andere reden waarom die nu nog blijft.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven