MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, zo treurig ook, dat constante geschreeuw over de Rotterdamse supporters en over hoe die zo ontzettend trouw zijn :roflol:

Weet wel zeker dat wij de meest trouwe supporters hebben van alle clubs in Nederland, waarschijnelijk zelfs Europa. We zij. Er echt altijd geweest voor onze club. Gelukkig niet van die gelukzoekers die alleen maar fan van een team zijn als ze winnen:)

Grapjas:)

Om de zoveel wedstrijden de spelers(bus) en trainer opwachten, bestuur beledigen en trainingen verstoren met een vocabulair waar de honden geen brood van lusten. Kijk eens naar o.a. Engelse supporters en die van de Balkan-landen, of valt dat buiten Europa?

Het legioen herbergt wel de meeste havenarbeiders....dat dan weer wel.

Helmond Sport

Heereveen ?

Cambuur :roflol:

We hebben het over een top club, niet over die failliete pipo-de-clown club.

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Kapitaalinjectie 17 miljoen euro voor Feyenoord

Dankzij de komst van een groep investeerders kan Feyenoord een groot deel van zijn schuld aflossen. De investeerders zullen een deel van de aandelen overnemen en krijgen daarvoor zeggenschap bij de club uit Rotterdam. Eric Gudde, algemeen directeur van Feyenoord, zei dit vandaag op een persconferentie.

Het geïnvesteerde bedrag zal in eerste instantie 17 miljoen euro bedragen, maar kan oplopen tot 30 miljoen euro.

De groep investeerders staat onder leiding van Pim Blokland en krijgt een aandelenpakket dat maximaal 49 procent zal bedragen. Door de kapitaalinjectie wordt de schuldenlast verlaagd naar 26 miljoen euro. Gudde zei overigens wel dat dit niet betekent dat er in de winterstop nieuwe spelers zullen komen.

Bron: Nos teletekst

Die ondernemers willen blijkbaar ook graag failliet gaan. Ik kan me niet voorstellen dat je op lange termijn hier rendement uithaalt.

Hoezo willen ze failliet gaan ?
Zijn gewoon mensen waar het hart uitgaat naar de club en ze willen alles doen om Feyenoord er bovenop te helpen.
Ze zullen waarschijnlijk ook wel meebeslissen over aantal dingen, aangezien ze 49% van de aandelen bezitten dan.
In de nabije toekomst zullen er ook wat jongere spelers verkocht gaan worden, kan me niet anders voorstellen.

Hoezo willen ze failliet gaan ?
Zijn gewoon mensen waar het hart uitgaat naar de club en ze willen alles doen om Feyenoord er bovenop te helpen.
Ze zullen waarschijnlijk ook wel meebeslissen over aantal dingen, aangezien ze 49% van de aandelen bezitten dan.
In de nabije toekomst zullen er ook wat jongere spelers verkocht gaan worden, kan me niet anders voorstellen.
Ja het is te hopen dat ze verkocht worden, want ik zie het wel weer gebeuren dat ze transfervrij vertrekken omdat er geen geld is om ze een goed contract aan te bieden. Maar je kunt ook niet die spelers eerder weg doen want dan blijft er echt niks over van de selectie aangezien al het geld dat je dan met ze verdiend je de gigantische schuld die er nog steeds is moet aflossen.

Die ondernemers willen blijkbaar ook graag failliet gaan. Ik kan me niet voorstellen dat je op lange termijn hier rendement uithaalt.

Jij dacht dat het soort lui die dergelijke bedragen in Feijenoord steken hun hele vermogen zo eventjes in de waagschaal leggen? Die gasten zijn vaak geen miljonair geworden omdat ze zo achterlijk met hun geld omgaan hoor.

Dit zal NEC over enkele jaren ook overkomen.

Als Marcel Boekhoorn (goed voor 1,5 miljard euro) met "pensioen" gaat, zal NEC ook een miljoenen injectie krijgen door alle aandelen aan deze supporter te verkopen.

Let maar op, dit is de nieuwe trend in voetballand. En ik denk voor veel clubs onvermijdbaar.

Hoe vol denk jij dat die Arena zit zodra Ajax tegen VVV speelt op het moment dat ze ergens rond de 15e plaats hangen?

bedankt klaas - het blijft theaterpubliek :)

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:21 ----------

de vrij was dramatisch, als je niet kan lopen met de bal moet je dat ook niet doen. Iig fijn voor het legioen.

als je goed kijkt op de momenten dat hij met de bal gaat lopen ,dat zijn ook de momenten die hij zelf het gat ziet en daar ook gebruik van maakte
dat hij daarna de bal niet meer kwijt kon is dan weer jammer - dus ik vond dat wel meevallen

Jij dacht dat het soort lui die dergelijke bedragen in Feijenoord steken hun hele vermogen zo eventjes in de waagschaal leggen? Die gasten zijn vaak geen miljonair geworden omdat ze zo achterlijk met hun geld omgaan hoor.

Ik snap zelf ook wel dat die lui niet achterlijk zijn, maar de praktijk wijst uit dat een voetbalclub nou niet de meest briljante investering is.

Enkele nieuwsberichten:

Een derde profclubs zit in zwaar weer. In categorie 2, wat inhoudt dat de KNVB verscherpt toezicht houdt op de financiën van de club, zitten nog eens twintig teams. Slechts vier teams, Go Ahead Eagles, sc Heerenveen, FC Volendam en Telstar, zijn gezond. Opvallend is dat PSV in categorie 2 is ingedeeld. De Eindhovenaren werden lang als een gezonde club beschouwd. Ook Ajax zakte al enige jaren geleden uit de 'gezonde' categorie 3

Bron: nu.nl

Barcelona heeft in totaal 430 miljoen euro aan schulden open heeft staan. Om aan de salarisverplichtingen te kunnen voldoen, leenden de Catalanen onlangs liefst 155 miljoen euro. "Maar we weten wat we moeten doen om uit de problemen te komen en hopen spoedig positievere cijfers te kunnen presenteren", belooft Rosell in Marca.

bron: fcupdate.nl

Ajax dieper in de rode cijfers
Ajax heeft het boekjaar afgesloten met een verlies van 21 miljoen euro. Dat blijkt uit de voorlopige jaarcijfers, die vandaag bekendgemaakt zijn.

Bron: spitsnieuws.nl

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik begrijp dat ze uit de investeringen rendement willen halen, maar ik ben van mening dat er makkelijkere manieren zijn omdat rendement te behalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven