Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het gaat toch alleen maar om het geld. Eigenlijk is het alleen maar slechter gegaan met de spelers die bij Twente zijn vertrokken :p (Vind Elia wel een uitzondering)

Dacht dat er een tijdje terug trouwens sprake van was dat El Ahmadi geruild ging worden met Koevermans.
Dat van die ruil had ik ook wel eens willen zien. Begreep sowiezo niet waarom Karim voor Feyenoord koos, de huidige situatie zat er al een tijdje aan te komen.
Edit: wat moet koevermans dan in de kuip, worden ze niet beter van

Dat van die ruil had ik ook wel eens willen zien. Begreep sowiezo niet waarom Karim voor Feyenoord koos, de huidige situatie zat er al een tijdje aan te komen.

Denk dat Koevermans wel wat kan toevoegen aan Feyenoord. Je hebt van Beukering :roflol: en Castaignos (misschien die Japanner van Arsenal nog erbij) er lopen. Beetje ervaring in dat jonge elftal is ook niet verkeerd. Denk dat Koevermans er meer in zou schieten dan Castaignos. Je kunt toch niet afhankelijk zijn van zo'n jonge gast.

Einde gesprekken tussen Supporters en Club

Gedurende de afgelopen maanden heeft een aantal supporters zich de groeiende malaise van Feyenoord aangetrokken en zich met hart en ziel ingezet voor de club. In het kort betekende dit dat zij intensief contact hadden met het bestuur van de club, de Vrienden van Feyenoord en supporters uit alle geledingen. In de vele gesprekken die hebben plaatsgevonden, werden diverse zaken aangedragen om de club verder te brengen en het Legioen constructief te betrekken bij de wederopstanding van de club.

In het gehele proces was rust rondom onze club van groot belang. Negatieve situaties dienden koste wat kost te worden vermeden. Dit hebben de supporters onderling zelf weten te bewerkstelligen. Ondanks de vele verloren duels -waaronder de 10-0 in Eindhoven- en de houding en het gedrag van bepaalde spelers en bestuursleden. De huidige malaise is voor een groot deel te wijten aan én het niet kunnen dragen van verantwoordelijkheid én het ontbreken van de juiste mentaliteit, hetgeen naar onze mening wordt waargenomen in alle lagen van de BVO. Een situatie die de wederopstanding van Feyenoord nu en op de langere termijn ondermijnt.

Zaterdag j.l. gaven de supporters massaal uiting aan hun ongenoegen. Direct na afloop van de verloren wedstrijd tegen De Graafschap verzamelden honderden supporters zich voor het Maasgebouw. Wederom wist een aantal supporters, ondanks de hoog oplopende spanningen, de rust te bewaren. Dit tot grote complimenten van de aanwezige politieagenten van de Voetbaleenheid.

Vervolgens volgde er een gesprek tussen de vertegenwoordigers uit de diverse supportersgeledingen, de FSV, de directie van de club, de Raad van Commissarissen, de Vrienden van Feyenoord en politieagenten van de voetbaleenheid. Tot diep in de nacht hebben de aanwezige supporters de frustraties duidelijk gemaakt en aangegeven wat nodig was om de club verder op weg te helpen. De desbetreffende punten zijn zondag ter bevestiging per mail aan de directie en de Raad van Commissarissen van Feyenoord gezonden. Hierbij is aangegeven dat uiterlijk eind deze week uitsluitsel werd verwacht.

Op uitnodiging van de directie heeft gisterenavond een vervolggesprek plaatsgevonden. De partijen kwamen niet uit de voor supporters meest belangrijke punten. Feyenoord vroeg vervolgens 24 uur bedenktijd. Hedenavond is door Feyenoord te kennen gegeven dat de belangrijkste punten níet worden ingewilligd. Alle inspanningen en constructieve gesprekken ten spijt, negeert Feyenoord de wensen en signalen van de supporters.

Op grond van bovenstaande heeft deze groep supporters, die alle geledingen vertegenwoordigt, besloten het overleg met de club te beëindigen.

Triest.

Denk dat Koevermans wel wat kan toevoegen aan Feyenoord. Je hebt van Beukering :roflol: en Castaignos (misschien die Japanner van Arsenal nog erbij) er lopen. Beetje ervaring in dat jonge elftal is ook niet verkeerd. Denk dat Koevermans er meer in zou schieten dan Castaignos. Je kunt toch niet afhankelijk zijn van zo'n jonge gast.
maar koevermans is geen leider, en hij straalt ook weinig uit

Ze worden niet beter van Koevermans? Hahahaha. Koevermans is meteen de beste en meest ervaren speler uit de hele selectie. Als ze hem kunnen krijgen moeten ze in hun handjes wrijven en huilen van geluk.

Ze worden niet beter van Koevermans? Hahahaha. Koevermans is meteen de beste en meest ervaren speler uit de hele selectie. Als ze hem kunnen krijgen moeten ze in hun handjes wrijven en huilen van geluk.
zoals ik al eerder zij, koevermans is geen leider, hij straalt weinig uit.

Hij weet zijn kansen trouwens wel af te ronden, maar creëert ze niet.

Feyenoord supporters. :roflol:

Koevermans is trouwens ook de meest onderschatte spits van Nederland. Scoort ontzettend makkelijk. Heeft alleen niet zo'n sympathieke persoonlijkheid. Vindt zichzelf ook heel goed. Feyenoord mocht willen dat ze hem konden krijgen.

Laatst bewerkt:
Welnee, hebben ze geen reet aan! :roflol:

Ze scoren doelpunten genoeg in Rotterdam. Volgend jaar waarschijnlijk nog meer in de eerste divisie.

Lijkt me verstandig om weer verder te gaan over het leed dat feyenoord heet.

Laatst bewerkt:
Feyenoord supporters :roflol:

Wie? Iedereen die schuldig is aan de hele malaise dat nu aan de gang is. Het is toch niet te geloven hoe die club kapot gemaakt is.

Als je denkt dat ik de supporters triest vind dan heb je het helemaal mis. Ik vind juist dat zij zich heel rustig houden, ook al hebben ze dit ook aangegeven. Ik behoor zelf ook tot een groep harde kern supporters, dan wel van een andere club maar als dit soort gek*t bij mijn club zou zijn dan had ik me wss moeilijk in kunnen houden,

Wie? Iedereen die schuldig is aan de hele malaise dat nu aan de gang is. Het is toch niet te geloven hoe die club kapot gemaakt is.

Als je denkt dat ik de supporters triest vind dan heb je het helemaal mis. Ik vind juist dat zij zich heel rustig houden, ook al hebben ze dit ook aangegeven. Ik behoor zelf ook tot een groep harde kern supporters, dan wel van een andere club maar als dit soort gek*t bij mijn club zou zijn dan had ik me wss moeilijk in kunnen houden,

Ik wilde zeggen.. Ik stond zaterdag weer op m'n vak X. Na het fluitsignaal liep de helft van het elftal meteen weg zonder het publiek te bedanken. Als je vervolgens een Wijnaldum hoort zeggen dat hij het schandalig vond dat wij zongen dat ze het shirt niet waard waren na 80 minuten 0-0 tegen de Graafschap :roflol: Walgelijk ventje zeg, mogen zeker alleen klappen en onze kop houden
En ja het inhouden is niet makkelijk nee als spelers zich te groot voelen voor deze club.

Nog eentje, je stukje cabaret was van korte duur blijkbaar.

Volgens de Mods kwam ik in met gestrekt been. De kleur kaart hiervan is ons allen bekend. Uit met de pret dus.:(

Enfin, on topic dan maar:

Feyenoord is. Feyenoord leeft. Gebeurt. Beweegt. Feyenoord neemt. Feyenoord geeft. Feyenoord weet. Feyenoord spreekt. Feyenoord doet. Feyenoord laat. Feyenoord komt. Feyenoord gaat. Uniek. Muziek. Van vlees en bloed. Feyenoord waagt. Feyenoord wint. Breekt baan. Feyenoord bonkt. Feyenoord staat. Feyenoord valt. Is overal. Ontroert. Verwarmt. Grijpt bij de keel. Feyenoord knettert. Knalt. Ontketent. Heerst. Feyenoord heelt. Feyenoord zuivert. Lichaam. Geest. Feyenoord swingt. Feyenoord vecht. Is waar. Is echt. Geen loze kreet. Geen leeg gebaar. Feyenoord werkt. Versterkt. Ontwapent. Toont. Feyenoord laaft. Feyenoord loont. Is water. Brood. Feyenoord lacht. Feyenoord huilt. Feyenoord in. Feyenoord uit. Legt bloot. Daagt uit. Feyenoord kookt. Feyenoord bruist. Feyenoord troost. Feyenoord bijt. Feyenoord bloedt. Heeft schijt. Is zwart. Is wit. Is rood. Niet grijs. Feyenoord vloekt. Feyenoord moet. Verbroedert. Zoekt. Feyenoord vindt. Feyenoord wijst. Feyenoord schokt. Feyenoord eist. Feyenoord hoog. Feyenoord laag. Feyenoord voor. Feyenoord na. Feyenoord rookt. Feyenoord jaagt. Is eigen baas. Vereent. Verzoent. Begeestert. Woedt. Bevrijdt. Bewijst. Begrijpt. Vervoert. Feyenoord spreidt. Feyenoord sluit. Bezielt. Verrijkt. Geeft hoop. Verblijdt. Feyenoord schittert. Glanst. Feyenoord flitst. Feyenoord danst. Verhit. Zweept op. Bemint. Verleidt. Jazz roept. Feyenoord voelt. Feyenoord groeit. Feyenoord bloeit. Feyenoord blaakt. Jazz blijkt. Betovert. Geilt. Feyenoord ademt. Zweet. Feyenoord fluistert. Schreeuwt. Ontmaskert. Snijdt. Jazz glijdt. Feyenoord sluipt. Feyenoord slijpt. Feyenoord spuit. Feyenoord klinkt. Feyenoord dwingt. Jazz lonkt. Feyenoord blinkt. Feyenoord vraagt. Feyenoord raakt. Verlost. Verbaast. Viert feest. Verklaart. Is bitter. Zoet. Is hot. Is cool. Feyenoord ijlt. Vooruit. Voorbij. Ver weg. Dichtbij. Paraat. Bereid. Op weg. Altijd. Feyenoord was. Feyenoord is. Feyenoord blijft.

nee de ajaxied staat bekend om zijn clubliefde - sorry man jullie side stelt echt niks voor - nooit gedaan trouwens :cool:

Fordlandia-+Badkuip+spookvilla.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven