AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahahahahhahahahahaha

oke ik ben uitgelachen. jammer man. maar vergeet niet, feyenoord is hier niet de CL team he. Feyenoord rammelt aan alle kanten

en als je dan met iets meer CL ervaring(jawel CL ervaring in je ass) gewoon met 3-2 wint vandaag, lach je je toch stuk brada.

en feyenoord onsportief? waar gaat het heen, als een ajaxied daarop moet terugvallen:( (btw. let is op Suarez, ajax hoop in bange dagen:roflol:)

gelukkig speelt barca vanavond nog;)

Boehoehoe Feyenoord heeft verloren:(

En om 1 wedstrijd meteen cl-ervaring te noemen:roflol:
De gemiddelde leeftijd bij Ajax ligt ook rond de 20-21.

19 december misschien beter brada.

Laatst bewerkt:
Boehoehoe Feyenoord heeft verloren:(

En om 1 wedstrijd meteen cl-ervaring te noemen:roflol
De gemiddelde leeftijd bij Ajax ligt ook rond de 20-21.

19 december misschien beter brada.

ahhhh ik zeg al niks meer schatje, ga maar van je overwinning genieten:D

Op naar het rechterrijtje!

en zoals altijd gaat het weer top (Y)

feyenoord naar de klote:(? het lijkt daar nooit meer goed te kome

Feyenoord is hofleverancier jong-oranje. Komt goed maar duurt jaartje of 4 voordat ze kunnen ademen.

Schuld is welliswaar 45 mln, maar de jeugd zal het verschil maken. Feyenoord zal nooit kapot gaan!

Goede jeugdspelers die doorbreken zullen meteen weggekocht worden om ervoor te zorgen dat Feyenoord in de toekomst zal blijven bestaan.

Jongens als Fer en Wijnaldum hebben potentie. Maar zitten nu al langer dan een jaar of hetzelfde niveau. Die jongens moeten naar een andere club, als ze beter willen worden. Pijnlijk maar waar.

Ik begon net zelfs een beetje medelijden te krijgen:o

Goede jeugdspelers die doorbreken zullen meteen weggekocht worden om ervoor te zorgen dat Feyenoord in de toekomst zal blijven bestaan.

Jongens als Fer en Wijnaldum hebben potentie. Maar zitten nu al langer dan een jaar of hetzelfde niveau. Die jongens moeten naar een andere club, als ze beter willen worden. Pijnlijk maar waar.

Ik begon net zelfs een beetje medelijden te krijgen:o

we hebben jou medelijden echt niet nodig aangezien jullie zelf het lachertje van madrid waren vorige week

elke jonge voetballer in ned zal steeds eerder naar het buitenland vertrekken - niet alleen bij feyenoord hoor - het zit gewoon effe tegen , komt echt wel goed - achter de schermen zijn er belangrijke zaken gaande t.a.v de toekomst -

Ik vind feyenoord best een sympathieke club, weet niet eens waarom :dunno:

we hebben jou medelijden echt niet nodig aangezien jullie zelf het lachertje van madrid waren vorige week

elke jonge voetballer in ned zal steeds eerder naar het buitenland vertrekken - niet alleen bij feyenoord hoor - het zit gewoon effe tegen , komt echt wel goed - achter de schermen zijn er belangrijke zaken gaande t.a.v de toekomst -

Haha je maakt jezelf compleet belachelijk met zo'n uitspraak. Dat je zoiets durft te zeggen als je zelf niet van ploegen als Excelsior, AA Gent etc. kan winnen.

Dat zegt genoeg over de gemiddelde Feyenerder:roflol:

Dit is niet serieus bedoeld, hoop ik? :roflol:

Ik denk een beetje irritatie na die beker uitschakeling...

Ik ben er 's nachts ook nog bezweet van wakker geschrokken.

ach onze amsterdamse vriendjes hebben lol - we hebben gezien wat jullie voor een geweldige ploeg waren in madrid - echt int klasse :D jongens ook jullie stellen echt niks voor - ned top misschien - zonder een vertongen/suarez zijn jullie een beetje zoals urby - altijd net niet;)

Dat is beter dan "helemaal niets". Nietwaar?

ach onze amsterdamse vriendjes hebben lol - we hebben gezien wat jullie voor een geweldige ploeg waren in madrid - echt int klasse :D jongens ook jullie stellen echt niks voor - ned top misschien - zonder een vertongen/suarez zijn jullie een beetje zoals urby - altijd net niet;)

Leuk gedrag dit. Zelf niets meer voorstellen op voetbal gebied en dan proberen anderen ook naar beneden te halen. Er is een verschil tussen terecht verliezen van Real Madrid in de Champions League en terecht verliezen van Roda JC in de KNVB beker.

Leuk gedrag dit. Zelf niets meer voorstellen op voetbal gebied en dan proberen anderen ook naar beneden te halen. Er is een verschil tussen terecht verliezen van Real Madrid in de Champions League en terecht verliezen van Roda JC in de KNVB beker.

Terecht was het niet, je kan die wedstrijden niet vergelijken,

niet zo serieus doen hoor rock :) - een beetje met een knipoog lezen he
terecht verliezen van madrid kan voorkomen ( waarschijnlijk 9 van de 10 keer ) maar de wijze waarop was schandalig - johan heeft gelijk : de bezem moet door 020

Wordt vast weer lachen vandaag.:)

Terecht was het niet, je kan die wedstrijden niet vergelijken,

Niet terecht? Roda was de betere ploeg.

---------- Toegevoegd om 14:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

niet zo serieus doen hoor rock :) - een beetje met een knipoog lezen he
terecht verliezen van madrid kan voorkomen ( waarschijnlijk 9 van de 10 keer ) maar de wijze waarop was schandalig - johan heeft gelijk : de bezem moet door 020

Ok :)

De wijze waarop was inderdaad schandalig. En dat het in het bestuur een rommeltje is heeft Cruijff gelijk in.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven