AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Feyenoord gaat dus gered worden door een back die drie wedstrijden in drie jaar heeft gespeeld en een spits die bij Excelsior Rotterdam tien doelpunten heeft gemaakt.

Ik ben duidelijk degene die er geen kaas van heeft gegeten :roflol:

zegt de man die denkt dat meeuwis een versterking is hahhahaha :roflol:

Noem mij een speler van Feyenoord, die beter is dan Meeuwis.

onze eigen jordy clasie van 19 ;)

Ze pakten wel punten met Meeuwis in het veld. Als je kijkt naar de competitiestand dan zijn de enige clubs die slechter dan Feyenoord zijn op dit moment excelsior, rkc en VVV. De rest wat onder Feyenoord is geëindigd is qua selectie kwalitatief beter. Het is hopen dat de KNVB versterkingen toestaat anders zie ik het droevig in komend jaar.

Ze pakten wel punten met Meeuwis in het veld. Als je kijkt naar de competitiestand dan zijn de enige clubs die slechter dan Feyenoord zijn op dit moment excelsior, rkc en VVV. De rest wat onder Feyenoord is geëindigd is qua selectie kwalitatief beter. Het is hopen dat de KNVB versterkingen toestaat anders zie ik het droevig in komend jaar.

meeuwis kwam op zelfde moment als ryo
elftal ging beter draaien toen ryo erbij kwam biseswar kreeg gelijk een opleving

hahaha nee meeuwis en fer waren geweldig
weet je niet hoe vaak we een wedstrijd verloren hebben omdat fer vergeet ze man te dekken.als die gewoon bij ze man was gebleven hadden we nu europees voetbal gehaald + als hij die bal van 3m niet 20m over schoot waren we ronde verder geweest in europa league

Dus eigenlijk zijn jullie wel blij als Fer weg zou gaan? Waarom wordt hij dan uitgescholden en bedreigd ???

Dus eigenlijk zijn jullie wel blij als Fer weg zou gaan? Waarom wordt hij dan uitgescholden en bedreigd ???

je moet wel op de hoogte zijn van info als je hierop wilt reageren - jij bent dat niet , je praat alleen de media na - bij fer is er niks gebeurd t.a.v het fysieke gedeelte - word er bij jullie in enschede nooit gescholden op een speler :cool:

je moet wel op de hoogte zijn van info als je hierop wilt reageren - jij bent dat niet , je praat alleen de media na - bij fer is er niks gebeurd t.a.v het fysieke gedeelte - word er bij jullie in enschede nooit gescholden op een speler :cool:

Bij ons wordt er ook wel gescholden. Dat zal ik ook niet ontkennen :p Wel vreemd dat de hele landelijke media erover spreekt en er niks gebeurt zou zijn. Praat me even bij dan als de verhalen uit de media niet kloppen :)

Landelijke media nemen veel van elkaar over. Mensen die erbij waren zeggen stuk voor stuk dat het geen fysiek geweld was.

de gene die het stukje had geschreven dat fer hard handig was aangepakt was erniet eens bij

Gisterochtend verscheen in het Algemeen Dagblad plots het verhaal dat Leroy Fer na afloop van de oefenwedstrijd tegen Vitesse Delft zaterdag jongstleden fysiek bedreigd is door een supporter. De bewuste supporter zou Fer tijdens het uitdelen van handtekeningen hardhandig hebben beetgepakt en hem hebben toegevoegd dat hij moet bijtekenen.

Nu was een aanzienlijke delegatie van Lunatic News zaterdag -in tegenstelling tot het Algemeen Dagblad!- aanwezig bij zowel de oefenwedstrijd als bij de handtekeningenjacht na afloop en hierbij hebben wij weliswaar gezien dat een supporter Fer dringend verzocht bij te tekenen, maar de speler hierbij op geen enkele wijze hardhandig heeft beet gepakt, laat staan bedreigd.

Wij waren dan ook van plan geen aandacht te besteden aan dit onzinverhaal, daar het er duimendik bovenop ligt dat dit verhaal enkel en alleen door Fer de wereld in is geholpen om weg te komen bij Feyenoord, totdat we onderstaande column van Chris van Nijnatten lazen. Droevig. Erg droevig. Van Nijnatten was zaterdag niet aanwezig in Delft en weet dus wederom niet waar hij over praat, toch vindt hij het nodig om weer stemming te maken ten koste van de Feyenoord-supporters.

Vriendelijk doch dringend verzoek (zonder bedreiging!) aan de heren van het Algemeen Dagblad om eindelijk weer echte journalistiek te gaan bedrijven…

.

Landelijke media nemen veel van elkaar over. Mensen die erbij waren zeggen stuk voor stuk dat het geen fysiek geweld was.

idd - maar het schijnt onze leroy fer wel goed uit te komen en daar gaat het uiteindelijk allemaal om :rolleyes:

Feyenoord wint met 0-5 van Barendrecht
16 juli 2011

Feyenoord heeft de oefenwedstrijd tegen de amateurs van Barendrecht met 0-5 weten te winnen. Bij rust was de stand 0-2 via doelpunten van Vlaar (vrije trap) en Biseswar. Na rust waren opnieuw Vlaar, Guyon Fernandez en Isoufi in de stromende regen trefzeker.

Opstelling Feyenoord: Darley (Lamprou), Dani (Leerdam), De Vrij (Schenkeveld), Vlaar (Ramsteijn), Martins Indi (Nelom), Clasie (Mokotjo), El Ahmadi (Van Haaren), Fer (Auassar), Biseswar (Schaken), Fernandez, Cisse (Cabral)

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jul 2011 om 18:21 ----------

RR: Positie Gudde lijkt te wankelen
16 juli 2011

Volgens Radio Rijnmond lijkt de positie van algemeen directeur Eric Gudde bij Feyenoord te wankelen, zo werd vanmiddag gemeld in de sportuitzending. Martin van Geel zou al genoemd worden als optie om door te schuiven naar de functie van algemeen directeur.

Deze week werd vanuit Feyenoord naar de zender een intern rapport gelekt welke was opgesteld door voormalig RvC-lid Boudewijn Poelmann. Het rapport was vernietigend over Peter Bosz, Onno Jacobs en Eric Gudde. Het betrof het mislopen van de overgang voor naar verluidt 14,1 miljoen euro van De Guzman naar Engeland. Gudde zou hebben geweigerd om de tussenpersoon te betalen voor de transfer en vervolgens de Raad van Commissarissen verkeerd hebben voorgelicht.

Poelmann wilde Gudde daarop ontslaan, maar kreeg geen steun bij de rest van de RvC. Hij besloot daarop zelf op te stappen, zo meldt de regionale zender. Inmiddels speelt Poelmann een rol bij de Vrienden van Feyenoord en van daaruit zou de druk steeds groter worden op Gudde.

Ook binnen de directie zijn er de nodige problemen. Zo zou Koevermans de algemeen directeur in zijn omgeving openlijk afvallen en afstand nemen van diens beleid.

Het spel is volgens Radio Rijnmond nadrukkelijk op de wagen rondom de algemeen directeur.

---------- Post toegevoegd Sat 16 Jul 2011 om 18:25 ----------

Fer mag trouwens vertrekken naar Twente als de KNVB ons verzoek inwilligt om meer dan €50,000 te mogen uitgeven.

de gene die het stukje had geschreven dat fer hard handig was aangepakt was erniet eens bij

Chris van Nijnatten schreef het stukje. Verschrikkelijke gast is dat. Schrijft heel vaak onzin.

idd - maar het schijnt onze leroy fer wel goed uit te komen en daar gaat het uiteindelijk allemaal om :rolleyes:

van Geel geeft nu nog niet toe maar ik zie het nog wel gebeuren dat Fer uiteindelijk toch naar Twente gaat. Zijn jullie trouwens blij met van Geel? Die gast schoof alles af in de persconferentie die Feijenoord gaf bij het vertrek van Been. Ik dit en ik dat. Hij zei echt vaak ik.

onze eigen jordy clasie van 19 ;)

:roflol:

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142506

Van Geel denkt geen nieuwe spelers meer te halen. “We hebben geen mogelijkheden, maar door het vertrek van enkele spelers is er wel een salarisbudget", zegt de technisch directeur. "Hierdoor zouden we transfervrije spelers kunnen halen, maar in de transfervrije markt hebben wij nog niet de toegevoegde waarde die wij wensen gevonden, dus zullen we het moeten doen met deze spelers."

:roflol:*2 - Maar Dost, Schone en Drenthe komen gewoon. Aan het einde van de regenboog ligt namelijk een pot met goud. En de kaboutertjes die de pot bewaken zijn Feyenoorders!

Laatst bewerkt:
:roflol:

:roflol:*2 - Maar Dost, Schone en Drenthe komen gewoon. Aan het einde van de regenboog ligt namelijk een pot met goud. En de kaboutertjes die de pot bewaken zijn Feyenoorders!

als hij zegt dat er aankopen mogelijk zijn vragen de clubs de volle pond ervoor

jij snapt er echt de klote van

reageer nooit meer in dit topic want je maakt jezelf alleen maar belachelijk

ik snap je 1e ":roflol:" uberhaubt niet volgens mij ken je jordy clasie niet eens

zoveel talent, is een speler ala bosvelt iets dat we nodig hebben

maar trekkertje ik neem je vanaf nu niet meer serieus want zie dat je er echt geen kijk op hebt en dat meen ik echt.

ik heb wel vertrouwen in van geel - die heeft bewezen bij een club een goeie organisatie neer te zetten - bij feyenoord is het op dit ogenblik moeilijk werken maar van geel met steun van de vrienden gaat echt de boel op zijn kop zetten - de positie van been stond intern al een poos ter discussie - dit was eigenlijk het moment voor van geel - + heeft hij nu de steun ook van de spelers - jammer van mario -

als hij zegt dat er aankopen mogelijk zijn vragen de clubs de volle pond ervoor

jij snapt er echt de klote van

reageer nooit meer in dit topic want je maakt jezelf alleen maar belachelijk

ik snap je 1e ":roflol:" uberhaubt niet volgens mij ken je jordy clasie niet eens

zoveel talent, is een speler ala bosvelt iets dat we nodig hebben

maar trekkertje ik neem je vanaf nu niet meer serieus want zie dat je er echt geen kijk op hebt en dat meen ik echt.

Je kan ook overdrijven natuurlijk. Clasie is een aardig spelertje en deed het leuk bij Excelsior, maar tussen wekelijks spelen voor Excelsior en wekelijks voor 50.000 man spelen zit nog wel een verschil. Ik vind Bruins beter, en kijk wat die er van heeft gebakken.

Meeuwis vond ik een van de betere spelers vorig jaar bij Feyenoord, hij bracht rust in de ploeg en ze pakten meer punten als hij speelde. Dat kwam niet door Miyaichi, die heeft alleen de eerste 3 wedstrijden goed gespeeld, maar had verder verdraaid weinig rendement.

Feyenoord heeft alle geluk van de wereld dat Vlaar en De Vrij hebben verlengd. Ze moeten nu pakken wat ze kunnen krijgen voor Fer en volgend jaar Schone transfervrij oppikken.

Dat Vlaar en de Vrij hebben verlengd is een zege voor Feyenoord, dan heb je centraal achterin tenminste nog een beetje kwaliteit.

Namen als Bas Dost moet je niet eens aan denken, Feyenoord kan geen spelers halen van 4 miljoen euro of misschien zelfs meer. Dat zou volstrekt onverantwoord beleid zijn.

The Rock, jou kunnen we niet meer serieus nemen. Als Feyenoord gewoon zegt dat ze niemand kunnen halen, mogen ze Dost voor 19,95 bij Heerenveen ophalen. Toch, Hittegolf?

The Rock, jou kunnen we niet meer serieus nemen. Als Feyenoord gewoon zegt dat ze niemand kunnen halen, mogen ze Dost voor 19,95 bij Heerenveen ophalen. Toch, Hittegolf?

Misschien is het 3 halen 1 betalen bij Heerenveen. Dost, Narsingh en Assaidi voor 3,5 miljoen euro. Klinkt wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven