- Waardering
- 840
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze pakten wel punten met Meeuwis in het veld. Als je kijkt naar de competitiestand dan zijn de enige clubs die slechter dan Feyenoord zijn op dit moment excelsior, rkc en VVV. De rest wat onder Feyenoord is geëindigd is qua selectie kwalitatief beter. Het is hopen dat de KNVB versterkingen toestaat anders zie ik het droevig in komend jaar.
hahaha nee meeuwis en fer waren geweldig
weet je niet hoe vaak we een wedstrijd verloren hebben omdat fer vergeet ze man te dekken.als die gewoon bij ze man was gebleven hadden we nu europees voetbal gehaald + als hij die bal van 3m niet 20m over schoot waren we ronde verder geweest in europa league

Dus eigenlijk zijn jullie wel blij als Fer weg zou gaan? Waarom wordt hij dan uitgescholden en bedreigd![]()

je moet wel op de hoogte zijn van info als je hierop wilt reageren - jij bent dat niet , je praat alleen de media na - bij fer is er niks gebeurd t.a.v het fysieke gedeelte - word er bij jullie in enschede nooit gescholden op een speler![]()
Wel vreemd dat de hele landelijke media erover spreekt en er niks gebeurt zou zijn. Praat me even bij dan als de verhalen uit de media niet kloppen 
Gisterochtend verscheen in het Algemeen Dagblad plots het verhaal dat Leroy Fer na afloop van de oefenwedstrijd tegen Vitesse Delft zaterdag jongstleden fysiek bedreigd is door een supporter. De bewuste supporter zou Fer tijdens het uitdelen van handtekeningen hardhandig hebben beetgepakt en hem hebben toegevoegd dat hij moet bijtekenen.
Nu was een aanzienlijke delegatie van Lunatic News zaterdag -in tegenstelling tot het Algemeen Dagblad!- aanwezig bij zowel de oefenwedstrijd als bij de handtekeningenjacht na afloop en hierbij hebben wij weliswaar gezien dat een supporter Fer dringend verzocht bij te tekenen, maar de speler hierbij op geen enkele wijze hardhandig heeft beet gepakt, laat staan bedreigd.
Wij waren dan ook van plan geen aandacht te besteden aan dit onzinverhaal, daar het er duimendik bovenop ligt dat dit verhaal enkel en alleen door Fer de wereld in is geholpen om weg te komen bij Feyenoord, totdat we onderstaande column van Chris van Nijnatten lazen. Droevig. Erg droevig. Van Nijnatten was zaterdag niet aanwezig in Delft en weet dus wederom niet waar hij over praat, toch vindt hij het nodig om weer stemming te maken ten koste van de Feyenoord-supporters.
Vriendelijk doch dringend verzoek (zonder bedreiging!) aan de heren van het Algemeen Dagblad om eindelijk weer echte journalistiek te gaan bedrijven…
.
Landelijke media nemen veel van elkaar over. Mensen die erbij waren zeggen stuk voor stuk dat het geen fysiek geweld was.

de gene die het stukje had geschreven dat fer hard handig was aangepakt was erniet eens bij
idd - maar het schijnt onze leroy fer wel goed uit te komen en daar gaat het uiteindelijk allemaal om![]()

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=142506
Van Geel denkt geen nieuwe spelers meer te halen. “We hebben geen mogelijkheden, maar door het vertrek van enkele spelers is er wel een salarisbudget", zegt de technisch directeur. "Hierdoor zouden we transfervrije spelers kunnen halen, maar in de transfervrije markt hebben wij nog niet de toegevoegde waarde die wij wensen gevonden, dus zullen we het moeten doen met deze spelers."
*2 - Maar Dost, Schone en Drenthe komen gewoon. Aan het einde van de regenboog ligt namelijk een pot met goud. En de kaboutertjes die de pot bewaken zijn Feyenoorders!
*2 - Maar Dost, Schone en Drenthe komen gewoon. Aan het einde van de regenboog ligt namelijk een pot met goud. En de kaboutertjes die de pot bewaken zijn Feyenoorders!
" uberhaubt niet volgens mij ken je jordy clasie niet eens als hij zegt dat er aankopen mogelijk zijn vragen de clubs de volle pond ervoor
jij snapt er echt de klote van
reageer nooit meer in dit topic want je maakt jezelf alleen maar belachelijk
ik snap je 1e "" uberhaubt niet volgens mij ken je jordy clasie niet eens
zoveel talent, is een speler ala bosvelt iets dat we nodig hebben
maar trekkertje ik neem je vanaf nu niet meer serieus want zie dat je er echt geen kijk op hebt en dat meen ik echt.
The Rock, jou kunnen we niet meer serieus nemen. Als Feyenoord gewoon zegt dat ze niemand kunnen halen, mogen ze Dost voor 19,95 bij Heerenveen ophalen. Toch, Hittegolf?