MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan bovendien niet met jonge spelers om gaan, zo heeft ie zelf verklaard.
Nadeel van de twijfel dus, maar dat verandert alsnog weinig aan de zaak.
:(

Heb er niet heel veel vertrouwen in, het voordeel van de twijfel dan maar.

Als Feyenoord dan straks eindelijk weer geld te besteden heeft kan Koeman weer lekker spelers halen. Voetballen Bob Peeters, Tom Soetaers en Viktor Sikora nog?

Hij heeft het best goed gedaan bij Benfica en PSV. Snap nooit zo de negativiteit rond Kuifje

Hij heeft het best goed gedaan bij Benfica en PSV. Snap nooit zo de negativiteit rond Kuifje

Ja omdat er al een goede basis stond waarop hij kon voortborduren, bij Feyenoord staat er nu niks, morgen niks en gaat ook niks worden.

Kom nou, de schuld van de coach was het toch, volgens mij is het toch echt de schuld van de spelertjes die tegen een De Graafschap gelijk spelen maar tegen Ajax(thuis) wel hun best kunnen doen. Met Koeman zal het ook geen ruk beter worden, de spelers zouden eens een goede schop onder hun kont moeten krijgen, die kregen ze door Verbeek zie wat daarvan is gekomen.

Dat roept iedereen en iedereen praat elkaar na zonder naar alle feien te kijken. Dit punt is echter maar ten dele waar. Adriaanse was de coach voor Koeman en die werd 3e in de competitie! Hij werd daarna ontslagen eind november. Zoveel heeft Adriaanse dus niet bereikt bij Ajax waar Koeman op heeft voorgeborduurd.

Het is niet alleen dat hij een goede ploeg in handen kreeg. Na het winnen van de landstitel 2001–2002 won hij de titel niet het jaar daarop. Hij won echter het jaar daarop de titel wel weer in 2003–2004 (als hij niets zou kunnen en puur doorborduurt op het werk avn anderen dan had hij dit nooit kunnen doen. Als hij een zo slechte coach zou zijn geweest zou hij niet in staat zijn geweest om ook de tweede titel binnen te halen in zijn 3e jaar bij Ajax. Het was in ieder geval niet dankzij een gebrek aan concurrentie; bij PSV was Hiddink de baas en die had de beschikking tot één van de beste teams uit de geschiedenis van de Eindhovense club en is één van de bste trainers uit de Nederlandse geschiedenis. En Koeman bleek 2 keer de betere.

Als je kijkt naar statistiek bij Ajax (er is de waarheid, er is de leugen en statistiek: dit is slechts als indicatie),dan komt Koeman er ook geniaal uit (periode na van Gaal):

Trainer: Gemiddeld aantal punten
Ronald Koeman: 2,31
Martin Jol: 2,29
Henk ten Cate: 2,24
Marco van Basten: 1,97
Adrie Koster: 1,96
Danny Blind: 1,91
Co Adriaanse: 1.88

Hoe je het ook bekijkt: Koeman heeft het vrij goed gedaan bij Ajax en hij is absoluut geen minkukel. Ook ik ben geen grote fan van Koeman, maar de man moet wel wat meer krediet krijgen dan hij van de meeste hier krijgt. R. Koeman is geen Hiddink, van Gaal, van Marwijk of Advocaat; dat zijn wereldtoppers. Maar wereldtoppers komen niet (lees: zelden) naar Nederlandse clubs toe. Nederlandse clubs moeten het doen met mindere goden. Van die categorie is Koeman geen slechte keus, geen top maar zeker niet slecht. Vooralsnog geef ik hem het voordeel van de twijfel bij zijn slagingskansen bij Feyenoord.

Ja omdat er al een goede basis stond waarop hij kon voortborduren, bij Feyenoord staat er nu niks, morgen niks en gaat ook niks worden.

Kom nou, de schuld van de coach was het toch, volgens mij is het toch echt de schuld van de spelertjes die tegen een De Graafschap gelijk spelen maar tegen Ajax(thuis) wel hun best kunnen doen. Met Koeman zal het ook geen ruk beter worden, de spelers zouden eens een goede schop onder hun kont moeten krijgen, die kregen ze door Verbeek zie wat daarvan is gekomen.

Wie verwacht jij dan? Ronald Koeman is een prima trainer voor Feyenoord. Feyenoord(ers) moet(en) ook naar zichzelf kijken en hoe de club er nu voor staan financieel en sportief en topcoaches laten die club NU links liggen. Koeman is een prima coach op dit moment voor Feyenoord.

Koeman is wel een trainer die z'n spelers veel eigen verantwoordelijkheid geeft. Hij is geen van Gaal die alles bepaald. Ik vraag me af of dat gaat werken met zo'n jonge ploeg, je moet die jongens nog een beetje aan de hand nemen.

Ik vind Koeman een aardige manager, maar niet zo'n goede trainer. Ik kan niet veel spelers opnoemen die onder zijn leiding echt beter zijn geworden. Van der Vaart en Sneijder moesten hem ook niet bijvoorbeeld. Geef Koeman een goed ingespeelde ploeg en hij kan er wat van maken, maar een jonge ploeg die hij in alles moet sturen gaat hem niet zo goed af denk ik. Maar ik ben benieuwd. Ik hoop dat hij het goed doet, is alleen maar leuk voor de competitie.

Wie verwacht jij dan? Ronald Koeman is een prima trainer voor Feyenoord. Feyenoord(ers) moet(en) ook naar zichzelf kijken en hoe de club er nu voor staan financieel en sportief en topcoaches laten die club NU links liggen. Koeman is een prima coach op dit moment voor Feyenoord.

Ik zou gewoon een goedkope van Gastel doorschuiven, scheelt salaris en hij kent de meeste jongens wel uit de jeugd. Feyenoord is naar mijn mening gewoon verleden tijd, geen aanknopingspunten om er ooit nog bovenop te komen. Pijnlijk maar in mijn ogen waar.

Er is nog nooit een team beter geworden onder leiding van Ronald Koeman (als trainer)

We zullen zien

erin stappen op dit ogenblik vind ik een vorm van lef hebben
hij zal wel scherp moeten zijn - klein voordeeltje is dat hij een verleden heeft met bronkorst en van gastel - we gaan het zien

Ronald Koeman :o :o :o :o :o :o :o :o :o:o :o :o :o :o :o :o :o :o

Hadouir naar Duitsland. Feyenoord had hem bijna! Kwamen maar een paar euro tekort! Maar Schone, Dost en Drenthe komen ongetwijfeld de gelederen versterken. Ook Diego en Kaka lijken op weg naar Zuid. Allemaal gefinancierd door de havenbaronnen.

Laatst bewerkt:
Hadouir naar Duitsland. Feyenoord had hem bijna! Kwamen maar een paar euro tekort! Maar Schone, Dost en Drenthe komen ongetwijfeld de gelederen versterken. Ook Diego en Kaka lijken op weg naar Zuid. Allemaal gefinancierd door de havenbaronnen.

Nou nou, wat een haat.

Hahaha, nog steeds goede hoop op aankopen? De media wordt overspoeld met berichten dat het heel moeilijk gaat worden voor Feyenoord om een licentie te verkrijgen, maar sommige supporters denken nog steeds dat er een leger aan aankopen binnen komt. Maar ik snap er niets van en dat doet Feyenoord expres om de prijs van Schone, Dost, Hadouir en Drenthe laag te houden :roflol:

Voor de statistieken:
http://www.elfvoetbal.nl/club/00160_feyenoord/statistieken/algemeen/2010-2011
http://nl.wikipedia.org/wiki/Sekou_Cissé

De selectie van dit seizoen heeft vorig seizoen in totaal 9 doelpunten gemaakt. En nu komt Sekou Cisse erbij. De geweldenaar met een goede aanname en een vlammend schot. Laten we zijn statistieken er eens bij pakken:

153 wedstrijden, 27 doelpunten. Dat is 0,18 doelpunten per wedstrijd. Laten we er positief vanuit gaan, dat hij 34 wedstrijden gaat spelen. Dat zijn maarliefst 6 doelpunten.

Dus dat is 15 doelpunten voor Feyenoord dit seizoen. Dat wordt zeker strijden voor plek 1 tm 6!

Laatst bewerkt:
soms zit het een beetje tegen met een speler
met blessurevrije spelers zoals fernandez/cisse loopt het waarschijnlijk anders
misschien over een jaar kan hij andere statistieken neerleggen - hope so

AD: Feyenoord lonkt naar Lex Immers
30 juli 2011

Volgens het Algemeen Dagblad is het een kwestie van tijd voordat Feyenoord bij ADO Den Haag aanklopt om Lex Immers naar de Kuip te halen. Volgens de krant heeft de aanvallende middenvelder alles in zich om de nieuwe volksheld te worden in de Kuip. Immers zou verder voldoen aan het profiel dat ze zoeken: een aanvallend ingestelde, jonge speler die eventueel ook als spits kan acteren. Nu ADO Den Haag zo goed als uitgeschakeld lijkt in Europa, wordt de haalbaarheid van Immers groter, zo suggereert de krant. Zelf zou Immers Feyenoord ook wel zien zitten.

inter wil ook luc verhuren zou mooi zijn als hij verhuurd word aan feyenoord

---------- Post toegevoegd Sat 30 Jul 2011 om 13:54 ----------

Been wordt analist bij Eredivisie Live en NOS
30 juli 2011

Mario Been is het komend seizoen samen met Kenneth Perez en Arnold Bruggink de vaste analist van voetbalzender Eredivisie Live. Tevens verschijnt hij tienmaal bij de NOS om de Champions League te analyseren.

"Heerlijk dat Eredivisie Live me de mogelijkheid biedt om iedere week bij de voetballerij betrokken te blijven. Aanvankelijk zal ik nog geen wedstrijden van Feyenoord doen, maar als de scherpe kantjes van mijn vertrek na de spelersstemming eraf zijn, zal ik ook gewoon in De Kuip mijn gezicht laten zien", zo laat hij weten in De Telegraaf.

"Mijn vertrek bij Feyenoord doet nog steeds pijn. Ik kan het wel steeds beter een plekje geven. Er blijven voor mij veel vragen bestaan en hopelijk krijg ik daar ooit nog eens antwoorden", zegt Been.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven