Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Domme mong*len man.

Echte clubliefde dus, niet heen gaan wanneer het regent en ze niet zo goed spelen, maar wel wanneer het allemaal goed gaat.

Jup en waar lees je dat ik wel ga als het allemaal goed gaat? Ik ga gewoon niet meer. Ik kijk lekker thuis vanaf de bank en als het een k*twedstrijd is, ga ik lekker iets anders doen. :trollface:

---------- Post toegevoegd Mon 19 Sep 2011 om 22:28 ----------

Je kunt ook eerder van huis vertrekken :rolleyes:
Daarbij, zoveel wedstrijden zijn er niet meer op zondag.

Je mist het stukje van brak,.. Zaterdag lekker feesten, dan 2-3 uurtjes slapen en daarna door naar de kuip was het...

Wat moet je dan op zondag?

4-0 winst
het hadden er 10 moeten zijn

jammer maar we speelden leuk tegen denk ik een top drie-tegenstander
ik vind az dit jaar sterker dan twente die ik wel sterk vind maar minder creatief
az verdiend gewonnen

eerlijk gezegd vind ik niet dat AZ terecht gewonnen heeft, ze speelde erg vies spel en met name die rode kaart was erg overdreven een gelijkspel was eerlijker geweest.
Maar al met al hebben we goed gespeeld en ben ik er zeker van dat we om de top 5 kunnen mee doen, als we wel dit niveau vasthouden.

feyenoord heeft laten zien niet onder te doen voor az...rode kaart heeft uitkomst natuurlijk zwaar beinvloed...daarvoor was het een wedstrijd wat beide kanten op kon...

jammer dat zo'n wedstrijd kapot wordt gemaakt door een onterechte beslissing...neemt niet weg dat met 11 tegen 11 az ook aan het langste eind had kunnen trekken

eerlijk gezegd vind ik niet dat AZ terecht gewonnen heeft, ze speelde erg vies spel en met name die rode kaart was erg overdreven een gelijkspel was eerlijker geweest.
Maar al met al hebben we goed gespeeld en ben ik er zeker van dat we om de top 5 kunnen mee doen, als we wel dit niveau vasthouden.

feyenoord heeft laten zien niet onder te doen voor az...rode kaart heeft uitkomst natuurlijk zwaar beinvloed...daarvoor was het een wedstrijd wat beide kanten op kon...

jammer dat zo'n wedstrijd kapot wordt gemaakt door een onterechte beslissing...neemt niet weg dat met 11 tegen 11 az ook aan het langste eind had kunnen trekken

ik vond het zelf een terechte strafschop die schaken had moeten krijgen , maar we speelde idd leuk mee vanuit een verdedigende stelling , niet onterecht omdat az denk ik het twente van de vorige jaren gaat worden
geeft wel hoop voor verloop competitie

mooi resultaat de 1-1 in amsterdam - vooraf was ik er niet gerust op vanwege de geweldige uitslagen van de laatste jaren -
ik had meer van ajax verwacht vooral na zagreb - hier kunnen de koemanboys verder op bouwen

Was een redelijke wedstrijd, zal eerlijk toegeven dat ik dit niet verwacht had. Maar we hebben Ajax wel een aantal keer weg gevaagd. Alleen heel triest dat we nog steeds niet kunnen scoren, het is nota bene de Vrij die moet scoren..

het is inderdaad veelzeggend dat ze er niet in gaan...maar vermeer stond ook wel aardig te keepen...met een beetje geluk gaan die ballen van schaken en cabral er 'gewoon' in...

de 3 punten hadden we mee kunnen pakken, achteraf is het dus balen...punten laten liggen in alkaar en nu ook in amsterdam...

het is ook een opvallend seizoen dat az en ajax uit wel behoorlijk gespeeld wordt en ado en vvv tussendoor gewoon totaal niet om aan te zien is...blijft toch een doodzonde dat ze niet zo op kunnen laden voor elke wedstrijd want dat blijkt wel hoognodig

als je afgelopen zondag zo goed speelt en dan 4 dagen erna het compleet laat afweten dan is er mentaal toch iets niet goed lijkt me - waar ajax zich gewoon herpakt en uit wint verliezen wij van gohead en zo ben je weer het lulletje van de klas - beschamend weer

ajax heeft zich ook niet herpakt...puur resultaat gezien wel...

feyenoord is weer met beide beentjes op de grond en duidelijk dat ze elke wedstrijd 100% moeten geven omdat ze anders v iedereen kunnen verliezen...

verschil met de betere ploegen is dat feyenoord met geen 100% inzet eigenlijk heel erg zwak is (jammer genoeg)

Drama, maar ik gun het feyenoord om lekker top 5 te gaan spelen:D

Ja maar als ze zo slap spelen gaat het er niet van komen. Werd geen duel gewonnen, wat een blamage zeg...

wat was vlaar slecht zeg - mijn god

spelen we eindelijk weer eens een behoorlijke wedstrijd ben je de vrij weer kwijt voor een maand - maar waar ik me het meest aan stoor is mijnheer cisse - 1 goal in twintig maanden - veel last gehad van jeuk aan zijn teen , speel je een keer en dan wil mijnheer gelijk naar de afrika-cup - ik hoop dat je er daar 20 inschop en dan gauw verkocht word - waardeloze instelling zeg

spelen we eindelijk weer eens een behoorlijke wedstrijd ben je de vrij weer kwijt voor een maand - maar waar ik me het meest aan stoor is mijnheer cisse - 1 goal in twintig maanden - veel last gehad van jeuk aan zijn teen , speel je een keer en dan wil mijnheer gelijk naar de afrika-cup - ik hoop dat je er daar 20 inschop en dan gauw verkocht word - waardeloze instelling zeg

dat we de vrij moeten missen is echt ****ed up...nu komt die clown v een indi weer te spelen...was net blij dat koeman eindelijk voor nelom koos (die speelt wel aardig daar)...nu maar hopen dat indi op zijn echte positie beter uit de voeten komt anders wordt t knap lastig komende periode...

van cisse weet je ook nog eens dat hij nauwelijks minuten gaat maken bij ivoorkust...hij heeft echt te veel mensen voor zich daar...

ik vind el ahmadi een groter gemis tijdens de afrika cup...wat speelt hij lekker samen met clasie...

2-0 - had ik eerlijk niet verwacht - we staan wat vaster op de 5e plek - nu hoop ik maar dat wedstrijden zoals tegen gohead en groningen een incident was

Mulder speelde eindelijk eens een goede pot. Is ook weleens fijn. Nelom vond ik trouwens ook goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven