Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had echt niet verwacht dat PSV onder zou doen voor Feyenoord......

**** the wad, ze winnen wel dik vorige week en nu spelen ze butt

Had echt niet verwacht dat PSV onder zou doen voor Feyenoord......

**** the wad, ze winnen wel dik vorige week en nu spelen ze butt

als ik eerlijk ben - ik ook niet - ik hard er een hard hoofd in - maar blijkbaar spelen we onze betere wedstrijden tegen de topploegen - maar ik vind ons buiten de kuip soms beter spelen ( behalve gron en ghead dan ) :mad:

feit blijft natuurlijk wel dat Feyenoord fantastische speelt vergeleken met vorig seizoen. Castaignos weg, Fer weg, Wijnaldum weg en toch zulke resultaten. de komst van bakkal, guidetti en misschien nog wel de belangrijkste: ronald koeman, heeft feyenoord geen slecht gedaan.

was been dan echt zo dramatisch als coach?

feit blijft natuurlijk wel dat Feyenoord fantastische speelt vergeleken met vorig seizoen. Castaignos weg, Fer weg, Wijnaldum weg en toch zulke resultaten. de komst van bakkal, guidetti en misschien nog wel de belangrijkste: ronald koeman, heeft feyenoord geen slecht gedaan.

Vraag dat eens bij de Zuiderburen...

Koeman doet het inderdaad vrij aardig! Alleen wanneer Feyenoord weer een beetje geld geeft moet je die vent er gelijk uitgooien :roflol:

2-0 - had ik eerlijk niet verwacht - we staan wat vaster op de 5e plek - nu hoop ik maar dat wedstrijden zoals tegen gohead en groningen een incident was

Ik denk dat het vandaag een incident was en je die wedstrijden van Groningen en gohead vasthoud ;) :D Feyenoord heeft ook gewoon geluk gehad dat PSV een collectieve offday had.. anders hadden ze (hoe goed feyenoord ook zou spelen) gewoon gewonnen...

Ik denk dat het vandaag een incident was en je die wedstrijden van Groningen en gohead vasthoud ;) :D Feyenoord heeft ook gewoon geluk gehad dat PSV een collectieve offday had.. anders hadden ze (hoe goed feyenoord ook zou spelen) gewoon gewonnen...

ben ik niet met je eens - ik geef toe psv had er een paar kunnen maken - maar dat hadden wij ook - een collectieve offday dat wij collectief hebben afgedwongen - maar psv gaat nog wel ver komen

het grootste verschil zit hem in de benadering - been was soms one off the guys maar er was toch ook grote onvrede over zijn benadering soms van bepaalde spelers - een aantal waren hem heel erg zat vooral na zijn akkefietje met luc castiognes + afspraken werden niet altijd nagekomen

de beangrijkste aankoop is van geel - die zet de boel tot nu toe goed op de rails + hij heeft verstandig ingekocht + de wederopstanding van al almadhi + dat een aantal jongens van excelcior gewoon zijn ingepast

het is een gekke maar wel een leuke competitie ( dat ik dit ooit zou zeggen )
shit man :o

ben ik niet met je eens - ik geef toe psv had er een paar kunnen maken - maar dat hadden wij ook - een collectieve offday dat wij collectief hebben afgedwongen - maar psv gaat nog wel ver komen

het grootste verschil zit hem in de benadering - been was soms one off the guys maar er was toch ook grote onvrede over zijn benadering soms van bepaalde spelers - een aantal waren hem heel erg zat vooral na zijn akkefietje met luc castiognes + afspraken werden niet altijd nagekomen

de beangrijkste aankoop is van geel - die zet de boel tot nu toe goed op de rails + hij heeft verstandig ingekocht + de wederopstanding van al almadhi + dat een aantal jongens van excelcior gewoon zijn ingepast

het is een gekke maar wel een leuke competitie ( dat ik dit ooit zou zeggen )
shit man :o

Jullie hebben afgedwongen? PSV had ook 6 goals kunnen maken als Wijnaldum en matavz gewoon hun werk hadden gedaan... en die 2 goals van Feyenoord waren echt blunders van de psv verdediging...

Ik blijf het een vertekent beeld vinden, en baal er ontzetten hard van :D

Maar goed, gelukkig heeft AZ verloren, dus de schade blijft beperkt ;)

dat mag hoor dat balen - wij hebben gewoon een goeie keeper - gino en die oost-europeaan waren gewoon geimponeerd

dat mag hoor dat balen - wij hebben gewoon een goeie keeper - gino en die oost-europeaan waren gewoon geimponeerd

Ook voor het eerst dat ik dit hoor. Elke wedstrijd wel gezeik op hem. Het was een leuke wedstrijd. Als PSV snel de aansluitingstreffer had gemaakt dan waren ze er overheen gegaan. Niet gebeurd, alles open nog.

Ook voor het eerst dat ik dit hoor. Elke wedstrijd wel gezeik op hem. Het was een leuke wedstrijd. Als PSV snel de aansluitingstreffer had gemaakt dan waren ze er overheen gegaan. Niet gebeurd, alles open nog.

klopt - het is nog een jonge keeper - was bijv steekelenburg al op die leeftijd een topper - hij komt er echt wel
we hebben idd ook wel wat geluk gehad maar het lijkt nu dat wij alleen gewonnen hebben omdat psv een off-dag had - onzin feyenoord heeft met lef gespeeld - niet alles ging goed maar ik vind 2-0 wel terecht :D

ik weet niet waar je dat - hebt geleerd maar zo praten - leest voor geen meter. Ik vond de 2-0 ook wel terecht. Na de 2-0 kon het echt beide kanten op.

clasie tekent bij + het vastleggen van steenvoorden een groot talent uit de jeugd =
goed nieuws

yes idd goed nieuws , beter :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven