MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben heel benieuwd hoe Bakkal het gaat doen. Schijnt een nogal lastige jongen te zijn, die denkt dat hij geweldig is.

Guidetti.. geen idee. Ik hoop niet dat het een nieuwe Larsen is. Toch goed werk met al die gehuurde spelers, waardoor het geld voor Fer weer in de sanering gestopt kan worden. Zo lijkt Feyenoord toch de goede kant op te gaan.

Guidetti is de nieuwe Arnautovic.

Bakkal heeft geen persoonlijkheid en is al even vals als Toivonen.

Maar toch goed werk van Van Geel hoor. Niet of nauwelijks zwakker worden en toch €10+ miljoen binnenharken. Normaal gooien ze bakken met geld over de toonbank om zwakker te worden.

Ook goed dat ze Ryo niet meer hebben want die zat alleen de ontwikkeling van Cabral in de weg.

Definitief: Feyenoord bevestigt transfer Fer voor 5,5 miljoen
31 augustus 2011 Feyenoord.nl

Leroy Fer maakt per direct de overstap van Feyenoord naar FC Twente, zo bevestigt Feyenoord zojuist op de officiele website. De middenvelder had bij Feyenoord nog een contract voor tien maanden en gaf al in een eerder stadium te kennen dat hij dit niet wilde verlengen. Feyenoord ontvangt vijfenhalf miljoen euro voor de 21-jarige Fer.

5.5 miljoen wat kan oplopen naar gelang de prestaties van de fc twente
martin - goed gedaan gozert - verstandig gehandeld ook met het binnenhalen van de twee aankopen - guidetti zal het moeten laten zien - van bakkal mag gelijk wel wat verwacht worden - misschien een klik met almadhi
eindelijk zit daar eens iemand op die post met verstand van zaken - martin van geel de belangrijkste transfer dit jaar

vanuit de grootste stromingen binnen onze club komen de steunbetuigingen binnen voor van geel - dit heb ik nog niet vaak meegemaakt

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kinderhand is gauw gevuld in rotterdam :roflol:

Hoewel ik het wel een goede zet vind op papier om Bakal te halen denk ik toch dat de selectie veels te zwak en dun is. Dit gaat ze in de tweede competitie normaal gesproken helft echt opbreken.

Denk idd dat als de selectie niet uit elkaar valt door blessures et cetera dat we wel bij de top 5 kunnen eindigen. ben erg benieuwd deze zondag tegen Nac breda.

Hoop dat Guidetti aankomende zondag speelminuten krijgt van Koeman.
Ben erg benieuwd naar deze spits, word veel aangeprezen door zijn doelgerichtheid en makkelijk goals te kunnen maken.
Iets wat Feyenoord zeer goed kan gebruiken, niks te nadele van Fernandez maar denk dat Guidetti door het meetrainen bij Mancester City alleen al een veel completere speler is.

Guidetti en Bakkel allebei een doelpunt gemaakt, weinig gezien nog van Guidetti maar Bakkal speelde toch een redelijke wedstrijd :)

Hoop dat Guidetti aankomende zondag speelminuten krijgt van Koeman.
Ben erg benieuwd naar deze spits, word veel aangeprezen door zijn doelgerichtheid en makkelijk goals te kunnen maken.
Iets wat Feyenoord zeer goed kan gebruiken, niks te nadele van Fernandez maar denk dat Guidetti door het meetrainen bij Mancester City alleen al een veel completere speler is.

Guidetti moet die basisplaats toch binnen no time afgedwongen hebben? Fernandez is niet alleen verschrikkelijk slecht maar ook nog eens egoistisch.

[Link niet meer beschikbaar]

een overzicht van transfers...
ben alleen benieuwd wat de salarissen zijn van de aangetrokken spelers...

Guidetti is echt een koning.

heeft iemand gister nog wat meegekregen van die ongeregeldheden voor het maasgebouw??
gelukkig had het niet zijn uitwerking op het veld en is de graafschap met een normale score weer naar huis gestuurd

Tot nu toe mogen we niet klagen qua uitslagen denk ik zo... Ik zie ze eindelijk weer eens hun best doen.

Vroeger had ik altijd een seizoenskaart, ben daar echter 3 seizoenen terug mee gestopt. Had het echt gehad om op zondag helemaal brak mijn bed uit te komen, te haasten naar de kuip, je de t**fus te zoeken voor een parkeerplek, door de stromende regen die laatste 2 kilometer te lopen, om vervolgens met verbijstering in een koude natte kuip, op een veel te klein stoeltje, toe te moeten zien hoe die milionairs te beroerd zijn om 90 minuten hun best te doen.

Goed, misschien dit seizoen eindelijk weer eens de juiste inzet/instelling...

heeft iemand gister nog wat meegekregen van die ongeregeldheden voor het maasgebouw??
gelukkig had het niet zijn uitwerking op het veld en is de graafschap met een normale score weer naar huis gestuurd

Domme mong*len man.

Tot nu toe mogen we niet klagen qua uitslagen denk ik zo... Ik zie ze eindelijk weer eens hun best doen.

Vroeger had ik altijd een seizoenskaart, ben daar echter 3 seizoenen terug mee gestopt. Had het echt gehad om op zondag helemaal brak mijn bed uit te komen, te haasten naar de kuip, je de t**fus te zoeken voor een parkeerplek, door de stromende regen die laatste 2 kilometer te lopen, om vervolgens met verbijstering in een koude natte kuip, op een veel te klein stoeltje, toe te moeten zien hoe die milionairs te beroerd zijn om 90 minuten hun best te doen.

Echte clubliefde dus, niet heen gaan wanneer het regent en ze niet zo goed spelen, maar wel wanneer het allemaal goed gaat.

Je kunt ook eerder van huis vertrekken :rolleyes:
Daarbij, zoveel wedstrijden zijn er niet meer op zondag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven