XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Genoten gister tot laat in de avond

Fantastischhhhh

en weer een goede versterking die transfervrij overkomt...
v Geel is lekker bezig...jonge maar toch ervaren spelers overlaten komen en nog niets uitgegeven!!

http://www.fr12.nl/nieuws/17318-feyenoord-bevestigt-komst-janmaat.html

gister speelde hij ook weer een leuke wedstrijd tegen vitesse...

nu nog een spits en eigenlijk moet je gewoon een betere CV en keeper hebben...vlaar en mulder zijn toch alle 2 nog vrij zwak

Feyenoord is weer terug aan het komen.

Nu hopen dat Guidetti volgend jaar nog blijft (verwacht het niet) en anders duimen en hopen dat mr van Geel wat moois uit de hoge hoed tovert. Dit jaar nog 2 uitwedstrijden pakken en dan heb ik volgend jaar me gold card, ga ik volgende jaar elke wedstrijd met deze prachtige selectie :D

Nu hopen dat Guidetti volgend jaar nog blijft (verwacht het niet) en anders duimen en hopen dat mr van Geel wat moois uit de hoge hoed tovert. Dit jaar nog 2 uitwedstrijden pakken en dan heb ik volgend jaar me gold card, ga ik volgende jaar elke wedstrijd met deze prachtige selectie :D

Dat werkt met een puntensysteem toch, met die verschillende kaarten? Vandaar dat alle boycots ook falen als ik het goed heb? Kan je even toelichten?

punten die je nodig hebt zijn nog niet eens bekend...of doe je dit op puntenaantal v vorig jaar

punten die je nodig hebt zijn nog niet eens bekend...of doe je dit op puntenaantal v vorig jaar

Ja precies, beetje rond gevraagd bij andere supporters die al een goldcard hebben, die hadden vorig jaar bij 30 punten ofzo er al een. Dus daarom hopen en duimen dat ik er nog 2/3 kan pakken die seizoen!

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 11:50 ----------

Dat werkt met een puntensysteem toch, met die verschillende kaarten? Vandaar dat alle boycots ook falen als ik het goed heb? Kan je even toelichten?

Die boycots op de verplichte combi's werken niet echt, omdat als de daimond en gold cards houden niet gaan, er wel genoeg silver cards gaan. In venlo had je toen wel een goede actie, door de auto gewoon rondom het stadion te parkeren ipv naast het stadion. Daar door lieten wij zien, dat je naar venlo gewoon met vrij vervoer kan!

iemand nog een livestream?

0-2 - mooi man

idd ajax op drie punten + gedeelde 4e met heereveen
+ maar 2 punten achter twente/az
nec deed het toch niet slecht de laatste tijd
zouden ze het dan eindelijk eens gaan begrijpen
dat winst tegen ajax geweldig is maar de verliespartij vvv teringslecht was

Ja precies, beetje rond gevraagd bij andere supporters die al een goldcard hebben, die hadden vorig jaar bij 30 punten ofzo er al een. Dus daarom hopen en duimen dat ik er nog 2/3 kan pakken die seizoen!

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 11:50 ----------

Die boycots op de verplichte combi's werken niet echt, omdat als de daimond en gold cards houden niet gaan, er wel genoeg silver cards gaan. In venlo had je toen wel een goede actie, door de auto gewoon rondom het stadion te parkeren ipv naast het stadion. Daar door lieten wij zien, dat je naar venlo gewoon met vrij vervoer kan!

30 punten lijkt me erg weinig omdat het puntensysteem over 3 seizoenen gaat

En dan zondag tegen Vitesse thuis gewoon verliezen. Heb blijft wel Feyenoord he. :D

En dan zondag tegen Vitesse thuis gewoon verliezen. Heb blijft wel Feyenoord he. :D

dan zie ik het eerder de week erna tegen rkc gebeuren...het is altijd tegen de kleintjes terwijl tegen concurrenten en top er nu wel redelijk gewonnen wordt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven