XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
dat is juist wat ik bedoel onderschatting is juist t gevaar...
net als (jouw??) grunn...liever de wedstrijd niet spelen en daardoor binnen 10min 2-0 achter staan

Ja man, was gisteren echt om te huilen. K*t team. Ik vind RKC het hele seizoen al niet slecht, maar met zo'n instelling als gisteren verlies je altijd.

vanmiddag/avond weer een wedstrijd in de kuip op het programma...

voorspellingen??

Hahaha, Guidetti is echt een koning.

Belachelijk die Guidetti alweer z'n 3e hattrick!

:)

Jammer jongens, had wel meer in gezeten.

Niet zo heel slim van Gudetti. Maar weer hadden jullie mazzel met een penalty.
Jammer dat die gozer zich zo makkelijk laat vallen.

---------- Post toegevoegd Sat 18 Feb 2012 om 21:33 ----------

Hahaha, Guidetti is echt een koning.

:):):)

Wat ik me nou afvraag, zal hij nou populairder worden door deze actie, of juist niet?

volgende week maar weer gewoon de punten tegen psv...
past echt helemaal in dit seizoen...door stomme acties wedstrijden weggooien tegen de kleintjes...en in de weken erna wel de punten pakken tegen de topploegen

volgende week maar weer gewoon de punten tegen psv...
past echt helemaal in dit seizoen...door stomme acties wedstrijden weggooien tegen de kleintjes...en in de weken erna wel de punten pakken tegen de topploegen

Feyenoord verdiende gister eerder een nederlaag. Natuurlijk erg dom van Guidetti , maar 1-0 voor Feyenoord was zeer onterecht geweest voor RKC.

Die slowmotion herhaling van Ronald Koeman na de gescoorde penalty van Guidetti was echt le-gen-darisch. Karma voor iemand, die dat filmpje kan vinden. Hahaha, ik had gisteren echt tranen in m'n ogen van het lachen.

+1 Wat een rollercoaster van emoties. Eerst een gigantisch euforisch gezicht, langzaam maakt dat plaats voor onmacht en woede. Jammer dat John zich liet overmannen door emoties. Blijft een held

Typisch weer, hadden we in kunnen lopen op PSV en AZ(die vermoedelijk gaan verliezen met een 1-0 achterstand en een rode kaart) spelen we thuis gelijk tegen RKC.

het blijft echt een heel gek moment...
je merkte in de kuip echt helemaal opluchting met die penalty...hij gaat erin en iedereen dacht aan 3 punten in een hele slechte wedstrijd...en binnen no time zie je iedereen verbaasd kijken omdat hij zijn shirt uittrekt...

hij leek iedereen te bewijzen hoe groot hij was en hoe erg hij het eredivisie niveau ontgroeid was...maar een actie als dit maakt wel duidelijk dat hij heel wat te leren heeft...

hij geeft zelf aan dat het ook emotie was, omdat de verdedigers hem zo erg irriteerde...wat denk je dat er gebeurd bij een random topploeg in europa?

hij leek iedereen te bewijzen hoe groot hij was en hoe erg hij het eredivisie niveau ontgroeid was...maar een actie als dit maakt wel duidelijk dat hij heel wat te leren heeft...

:roflol:

Wat een bullshit, gast heeft er nog niet 1 heel seizoen opzitten en dan het niveau al zijn ontgroeid. Tuurlijk :rolleyes:

:roflol:

Wat een bullshit, gast heeft er nog niet 1 heel seizoen opzitten en dan het niveau al zijn ontgroeid. Tuurlijk :rolleyes:

als je 3 opeenvolgende thuiswedstrijden een hattrick maakt, en dan niet tegen de kleine ploegen maar tegen de zogenaamde topploegen van de eredivisie (twente ajax vitesse)...in 16 wedstrijden 18x scoren...

dan heb je weinig meer te halen in het vrij beperkte NL voetbal...
enige wat je dan te doen staat is om dit ook op een hoger niveau te laten zien...

het eredivisie niveau is echt belachelijk laag dus wil je nu nog verder stappen maken moet je dit doen in een grotere competitie...

hij geeft zelf aan dat het ook emotie was, omdat de verdedigers hem zo erg irriteerde...wat denk je dat er gebeurd bij een random topploeg in europa?

Als je ook terug ziet wat die Van Peppen dan weer doet bij die penalty, misselijkmakend ventje...

Maar het een blijft een domme actie, niks aan te doen is gebeurd, Guidetti blijft toch wel een held imo. Volgende week gewoon de punten pakken tegen de lampjes. Ik zie kansen met Clasie op het middenveld. En ben benieuwd wie er in de plaats van Manolev gaat spelen bij PSV.

kerel is 19.... 'nuff said

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven