XXL Nutrition

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
als je 3 opeenvolgende thuiswedstrijden een hattrick maakt, en dan niet tegen de kleine ploegen maar tegen de zogenaamde topploegen van de eredivisie (twente ajax vitesse)...in 16 wedstrijden 18x scoren...

dan heb je weinig meer te halen in het vrij beperkte NL voetbal...
enige wat je dan te doen staat is om dit ook op een hoger niveau te laten zien...

het eredivisie niveau is echt belachelijk laag dus wil je nu nog verder stappen maken moet je dit doen in een grotere competitie...

Leuk dat die 9x scoort in 3 wedstrijden. Het is wel gelijk de helft van zijn doelpunten aantal. Hij presteert beter in de Kuip dan buitenshuis ofniet?
Hij zit gewoon in een flow. Maar weet wel zeker dat hij dit seizoen niet meer 3x zal scoren in een wedstrijd. We zullen het wel zien of die het in een grotere competitie waar maakt :)
Zie hem in ieder geval niet slagen bij Manchester City. Die kopen alleen maar grote namen

Leuk dat die 9x scoort in 3 wedstrijden. Het is wel gelijk de helft van zijn doelpunten aantal. Hij presteert beter in de Kuip dan buitenshuis ofniet?
Hij zit gewoon in een flow. Maar weet wel zeker dat hij dit seizoen niet meer 3x zal scoren in een wedstrijd. We zullen het wel zien of die het in een grotere competitie waar maakt :)
Zie hem in ieder geval niet slagen bij Manchester City. Die kopen alleen maar grote namen

Nog niet nee. Bij City zit nog veel te veel concurentie vooe hwm. Hoop dat hij volgend jaar nog in Rotterdam blijft.
Denk trouwens wel dat hij het niveau van een Engelse middenmoter aan kan.

nederland is een grote speeltuin voor jonge voetballers
het echte werk begint toch in de andere competities - als ik hem was zou ik idd voor een middenmoter kiezen uit engeland of spanje

pff zonde van afgelopen weekend...had de top 6 helemaal close bij elkaar kunnen hebben...bij die 2-2 leek psv echt op de pijnbank gelegd te kunnen worden en dan wordt het allemaal weggegooid door zo'n domme actie...je kan het zowel indi als mulder aanrekenen, mulder is gewoon veruit te laat maar gebeurt dat dan moet indi die bal gewoon wegrossen ongeacht of mulder er nu heel laat voorspringt of niet...dan heeft hij maar ff last van zijn klauw...onbegrijpelijk...mja je bent ook goed weggekomen met die fernandez (wat een idioot is dat)

ik zou er niet zo zeker van zijn dat hij er niet 'gewoon' nog 3 in een wedstrijd inlegt...
enige wat hij mist is echte (start)snelheid...voor de rest heeft hij bijna alles...hij is doelgericht als een malle, kan goed een bal vasthouden en kan een team op sleeptouw nemen...die (start)snelheid weet hij dan ook nog grotendeels te compenseren door goede aannames...

De aankomende wedstrijden worden heel belangrijk.. anders wordt het misschien beslist in de laatste speelronde.. heerenveen-uit, die is traditioneel lastig.

nederland is een grote speeltuin voor jonge voetballers
het echte werk begint toch in de andere competities - als ik hem was zou ik idd voor een middenmoter kiezen uit engeland of spanje

Sorry hoor, maar AZ, PSV, Ajax, Twente zijn toch echt een stuk beter dan teams als Norwich, Fulham, Everton of Osasuna of Sevilla. Er is daar misschien meer geld beschikbaar, maar qua voetbal en competitie zijn de Nederlandse ploegen erg in het voordeel.

In Spanje is de top 3 te sterk voor Nederland (ik ben ook heel benieuwd hoe PSV het tegen Valencia gaat doen) en in Engeland de top 6. Maar alles daaronder is gewoon absoluut niet beter dan de Nederlandse ploegen. Ik vind de constante negativiteit, die vooral bij VI plaatsvindt, rondom het Nederlandse voetbal erg irritant en vooral onterecht.

De Europese prestaties laten het weer zien. Ajax vliegt heel ongelukkig uit de CL en verliezen nipt van een van de beste ploegen van de wereld. PSV, Twente en AZ gaan gewoon door in de EL.

Guidetti moet de eredivisie alleen verlaten voor teams als AC Milan, Tottenham of Chelsea. Niet voor Aston Villa of Sunderland.

Sorry hoor, maar AZ, PSV, Ajax, Twente zijn toch echt een stuk beter dan teams als Norwich, Fulham, Everton of Osasuna of Sevilla. Er is daar misschien meer geld beschikbaar, maar qua voetbal en competitie zijn de Nederlandse ploegen erg in het voordeel.

In Spanje is de top 3 te sterk voor Nederland (ik ben ook heel benieuwd hoe PSV het tegen Valencia gaat doen) en in Engeland de top 6. Maar alles daaronder is gewoon absoluut niet beter dan de Nederlandse ploegen. Ik vind de constante negativiteit, die vooral bij VI plaatsvindt, rondom het Nederlandse voetbal erg irritant en vooral onterecht.

De Europese prestaties laten het weer zien. Ajax vliegt heel ongelukkig uit de CL en verliezen nipt van een van de beste ploegen van de wereld. PSV, Twente en AZ gaan gewoon door in de EL.

Guidetti moet de eredivisie alleen verlaten voor teams als AC Milan, Tottenham of Chelsea. Niet voor Aston Villa of Sunderland.

wat is dan precies het voordeel dat je als speler van de top van de eredivisie hebt met de subtoppers of misschien nog de wat mindere ploegen in het buitenland?

in NL speel je je wedstrijden tegen VVV graafschap excelsior...als speler van die subtoppers in het buitenland speel je je wedstrijden tegen een ManU ManC chelsea...een barca real M of een valencia...tegen een internationale ac milan...

je vergelijkt nu de wat mindere ploegen met de NL top...dan zie je toch duidelijk dat het algehele niveau gewoon veel hoger ligt in het buitenland...dat is lijkt mij ook wat je als speler nastreeft (naast al t geld wat je tegenwoordig zoveel meer krijgt)...je wilt op het hoogste niveau spelen en niet elke week tegen een nietszeggend clubje uit NL

weer lekker 3 punten binnen, was een slechte wedstrijd maar die clasie blijft altijd een lichtpuntje...

schrok wel van het niveau van leerdam en cabral...wil je mee blijven doen om de bovenste plaatsen (directe plaatsing europa) dan moet dit toch wel veel beter...

cabral is al een tijd niet goed - leerdam word doe koeman effe op zijn plaats gezet
met volgend jaar janmaat erbij zal hij echt verbetering moeten tonen
idd drie punten erbij in deze malle competitie - zelfs ajax is weer terug - als psv de vogende week weer gaat verliezen dan gaan az/twente/ajax voor de titel - ajax is nu uitgeschakeld in europees verband - is toch een voordeel

tony trindade de vilhena - waar zie je nog - idd bij ons in rotterdam

tony trindade de vilhena - waar zie je nog - idd bij ons in rotterdam

leuk spelertje is dat...nu op de goede manier brengen en hopelijk dat hij zich net zo ontwikkelt als clasie...dan heb je 2 goudmijntjes lopen...

jammer dat leerdam heel veel weggezakt is na de winterstop...hij stond echt continu op 10m te verdedigen (kan je het dan nog verdedigen noemen?)

lijkt wel alsof hij zelfvertrouwen kwijt is nadat bekend werd dat janmaat getekend had...

daar kunnen jullie alleen maar van dromen - :D

leuk spelertje is dat...nu op de goede manier brengen en hopelijk dat hij zich net zo ontwikkelt als clasie...dan heb je 2 goudmijntjes lopen...

jammer dat leerdam heel veel weggezakt is na de winterstop...hij stond echt continu op 10m te verdedigen (kan je het dan nog verdedigen noemen?)

lijkt wel alsof hij zelfvertrouwen kwijt is nadat bekend werd dat janmaat getekend had...

vind ik ook jammer , ben wel een fan van hem , ik hoop dat hij de strijd aan gaat met janmaat - wel prettig dat we voor volgend jaar alles rond hebben behalve een spits dan?

het resterende schema van de top 6:
Resterend programma AZ
Datum Wedstrijd
25 maart AZ - RKC Waalwijk
1 april Vitesse - AZ
11 april AZ - FC Twente
14 april PSV - AZ
22 april AZ - VVV-Venlo
29 april Feyenoord - AZ
2 mei NEC - AZ
6 mei AZ - FC Groningen

Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
25 maart Ajax - PSV
1 april Ajax - Heracles Almelo
10 april SC Heerenveen - Ajax
15 april Ajax - De Graafschap
22 april Ajax - FC Groningen
29 april FC Twente - Ajax
2 mei Ajax - VVV-Venlo
6 mei Vitesse - Ajax

Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
25 maart Ajax - PSV
31 maart PSV - VVV-Venlo
11 april RKC Waalwijk - PSV
14 april PSV - AZ
22 april PSV - NEC
29 april Roda JC Kerkrade - PSV
2 mei PSV - ADO Den Haag
6 mei Excelsior - PSV

Resterend programma FC Twente
Datum Wedstrijd
21 maart De Graafschap - FC Twente
24 maart ADO Den Haag - FC Twente
31 maart FC Twente - Roda JC Kerkrade
11 april AZ - FC Twente
14 april FC Twente - NAC Breda
21 april Excelsior - FC Twente
29 april FC Twente - Ajax
2 mei FC Twente - SC Heerenveen
6 mei VVV-Venlo - FC Twente

Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
25 maart De Graafschap - Feyenoord
31 maart Feyenoord - NAC Breda
11 april Roda JC Kerkrade - Feyenoord
14 april Feyenoord - Excelsior
22 april ADO Den Haag - Feyenoord
29 april Feyenoord - AZ
2 mei Feyenoord - Heracles Almelo
6 mei SC Heerenveen - Feyenoord

Resterend programma SC Heerenveen
Datum Wedstrijd
24 maart SC Heerenveen - VVV-Venlo
31 maart FC Groningen - SC Heerenveen
10 april SC Heerenveen - Ajax
13 april NEC - SC Heerenveen
21 april SC Heerenveen - Vitesse
28 april Heracles Almelo - SC Heerenveen
2 mei FC Twente - SC Heerenveen
6 mei SC Heerenveen - Feyenoord

bied opzich wel mogelijkheden...nu keer tegen de kleine ploegjes ook knallen en er kan wat leuks uitkomen...heerenveen heeft t moeilijkste schema, psv het makkelijkst...

alleen jammer dan een top 5 niet genoeg is als heerenveen doorgaat in beker...ik zie heerenveen met dit schema namelijk teveel punten verliezen...
dus je zou nog iemand moeten inhalen...

gaat het een leuk weekendje worden voor feyenoord, of hebben ze het weer een keer lastig tegen een kleine ploeg...
na twente en natuurlijk de wedstrijd tussen psv-ajax kan je wel lekker aanhaken met de bovenste plaatsen...

ook wel lekker dat twente een beetje de draad lijkt kwijt te zijn

huppa 3 punten mee naar huis genomen zoals het hoort

Cabral kan er echt he-le-maal niks van. Mijn god, wat is die slecht.

Cabral kan er echt he-le-maal niks van. Mijn god, wat is die slecht.

wordt tijd dat hij eens eruit gehaald wordt, ff kijken of hij daardoor getergd zal raken ofzo en dan weleens een leuke invalbeurt zal hebben...dit is echt 3x niets...

bakkal had t ook weer lastig om een bal af te maken...pff zelfs op iemand schieten die net probeert op te staan...

sowieso waren de doelpunten weer dramatisch, mja ach ook de slechtere wedstrijden in winst omzetten en die top4 is nog in zicht...

het is een rare competitie , kijk maar naar ajax - ook drie keer niks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven