Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooiste moment van vandaag was toch wel de wissel van Cabral. Meneer dacht even stoer te doen tegen Koeman![]()
idd vervelend mannetje blijft hij toch - terecht gewisseld - mooi die drie punten - slechte wedstrijd - hebben wij wat te zoeken in europa ? ik ben benieuwd en eigenlijk gematigd optimistisch gezien de tegenstanders die eraan komen - wel een goed seizoen , nu doorbouwen
Mooiste moment van vandaag was toch wel de wissel van Cabral. Meneer dacht even stoer te doen tegen Koeman![]()
Het enige voordeel is denk ik dat tegenstanders in Europa altijd het spel maken. En dat lijkt Feyenoord wel te liggen gezien de wedstrijden tegen bijvoorbeeld Ajax en Twente. Het is wel een probleem dat Guidetti vertrekt. Want in die belangrijke wedstrijden stond hij er wel.

Een slechte dag voor het Nederlandse voetbal... Excelsior wrs europa in en Feyenoord de CL insturen is toch helemaal schandalig... ze staan iets van #130 op de uefa lijst . Gaan dus hele zware tegenstanders krijgen, wrs eerste ronde eruit..
PSV staat #22 die zouden een zwakkere tegenstander loten en heb je meer kans op 2NL ploegs in de CL groepsfase...
Mooiste vind ik nog, die Feyenoorders worden meteen arrogant en staan PSV te kleineren... maar ze hebben niet door dat ze naast AEGON ajaxs (hun aartsrivaal) grootste sponsor worden. Feyenoord vliegt eruit en 020 krijgt de volle poen!
Achja sowieso is het allemaal heel erg raar, Heerenveen staat hoog genoteerd in het fair play klassement... dat is toch hypocriet als je vandaag die wedstrijd gezien hebt... 3 goals in 10 minuten totaal geen mandekking...
Owja ik ben een PSV fan![]()
feyenoord had opzettelijk paar plaatsen lager moeten eindigen om zo ajax minder geld te gunnen dus als ik jou goed begrijp?
als je enkel de perfecte teams in Europa wil hebben, moet je geen competitie houden.
En zelfs dat is geen reden tot succes, België had in 08/09 de grote 5 in europa, uiteindelijk maar 2 ploegen zelfs maar in de Europa league geraakt...
Ja he, komop nou. Je gaat Belgie toch niet met Nederland vergelijken mag ik hopen?

Een slechte dag voor het Nederlandse voetbal... Excelsior wrs europa in en Feyenoord de CL insturen is toch helemaal schandalig... ze staan iets van #130 op de uefa lijst . Gaan dus hele zware tegenstanders krijgen, wrs eerste ronde eruit..
PSV staat #22 die zouden een zwakkere tegenstander loten en heb je meer kans op 2NL ploegs in de CL groepsfase...
Mooiste vind ik nog, die Feyenoorders worden meteen arrogant en staan PSV te kleineren... maar ze hebben niet door dat ze naast AEGON ajaxs (hun aartsrivaal) grootste sponsor worden. Feyenoord vliegt eruit en 020 krijgt de volle poen!
Achja sowieso is het allemaal heel erg raar, Heerenveen staat hoog genoteerd in het fair play klassement... dat is toch hypocriet als je vandaag die wedstrijd gezien hebt... 3 goals in 10 minuten totaal geen mandekking...
zoals je zelf zegt groeten uit 020...en vervolgens die opmerking over stad slopen...iets zegt me dat je weinig met '020' te doen hebt, anders had je wel geweten dat 'jouw cluppie' elke binnenstad ook wel aan het slopen is...Gefeliciteerd vanuit 020. Geniet ervan, volgend jaar hebben jullie weer een stad gesloopt en zijn jullie weer geschorst.
zoals je zelf zegt groeten uit 020...en vervolgens die opmerking over stad slopen...iets zegt me dat je weinig met '020' te doen hebt, anders had je wel geweten dat 'jouw cluppie' elke binnenstad ook wel aan het slopen is...