Fitness Seller

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus ze krijgen maar 1 opponent? Ik was in de veronderstelling dat Feyenoord hierna nog een opponent moet verslaan alvorens ze de poulefase bereiken?

er is een verschil tussen CL en EL...

ze zitten nu 3e voorronde CL...
verliezen ze die dan gaan ze 4e voorronde voor EL...winnen ze die dan is het poulefase EL...
winnen ze de 3e voorronde CL gaan ze naar 4e voorronde CL...verliezen ze die dan zitten ze poulefase EL...
winnen ze de 4e voorronde CL dan zitten ze poulefase CL...

dus daarom zeg ik laten we eerst deze ronde maar doorkomen...dan ben je in ieder geval zeker van poulefase EL, heb je nog 2 mooie wedstrijden tegen een betere opponent en mocht je die nog winnen heb je zelfs CL...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol:

Ik hoop dat Fenerbahce wordt uitgesloten van Europees voetbal, dat zou epic zijn.

Turks brood , pizzaatje , lekker weer , hij heeft 4 kinderen + een vrouw waarvoor moet zorgen , ik begrijp Dirk

Hou toch op man. Jij en ik zouden die geldboom ook tot het laatste blad kaalplukken. Zegt wel iets over zn vermeende clubliefde maar uiteindelijk is elke voetballer een geldwolf he.

clubliefde is uitgestorven , dirk heeft feyenoord heel veel opgeleverd - dus dirk ga ervoor

Van Bommel is 35 en gaat naar PSV. Dus Kuyt heeft nog wel ff

het gaat er meer om dat het verhaaltje van nog een laatste keer op het hoogste niveau eraan gehangen wordt...

zeg dan gewoon eerlijk ik kan ergens anders 3x zoveel verdienen en ik wil dat gewoon pakken...prima dan ben je eerlijk, maar hij wilt bij een topploeg spelen en in een topcompetitie, dan kom je niet bij fener uit

Hou toch op man. Jij en ik zouden die geldboom ook tot het laatste blad kaalplukken. Zegt wel iets over zn vermeende clubliefde maar uiteindelijk is elke voetballer een geldwolf he.

En of ik het ook zou doen! Alleen om nou te zeggen dat die ook een vrouw en 4 kinderen beeft vind in onzin..

En of ik het ook zou doen! Alleen om nou te zeggen dat die ook een vrouw en 4 kinderen beeft vind in onzin..

heeft hij er 5 dan :D

vandaag al ahmadhi gekeurd t.a.v aston villa -toch wel jammer , maar met ruudje vormer heeft onze martin toch weer op tijd toegeslagen
chapeau martin van geel

Feyenoord heeft de Noorse singh binnen , ken hem niet op you tube is er een filmpje over hem maar dat zegt niks - afwachten maar weer

ik ben benieuwd wat het gaat worden...

mulder
janmaat de vrij vlaar indi
vormer clasie
immers
schaken fernandez cisse

dan eventueel aangevuld met die mancity huurling en singh...ik ben benieuwd wat het gaat geven, je sterkte van vorig jaar is compleet weg, je middenveld is helemaal nieuw (2 vd 3 posities dan) en je topscoorder is weg...

t wordt lastig om er iets van te maken dit seizoen, hoop toch op enigszins inkomsten op europees gebied...

beste scenario zou zijn: CL poulefase bereiken en daar er lekker direct uitgeknikkerd worden (4e plek), dan heb je lekker kunnen cashen en heb je wat mooie europese wedstrijden maar ook weer er vroeg uit zodat een redelijke positie in de competitie veiliggesteld kan worden....en competitie en europees gaat gewoon te veel worden...

realistisch scenario is dat je na 4 wedstrijden met lege handen staat qua europees voetbal en je dus weinig profijt gehad hebt van die 2e plek

ik ben benieuwd wat het gaat worden...

mulder
janmaat de vrij vlaar indi
vormer clasie
immers
schaken fernandez cisse

dan eventueel aangevuld met die mancity huurling en singh...ik ben benieuwd wat het gaat geven, je sterkte van vorig jaar is compleet weg, je middenveld is helemaal nieuw (2 vd 3 posities dan) en je topscoorder is weg...

t wordt lastig om er iets van te maken dit seizoen, hoop toch op enigszins inkomsten op europees gebied...

beste scenario zou zijn: CL poulefase bereiken en daar er lekker direct uitgeknikkerd worden (4e plek), dan heb je lekker kunnen cashen en heb je wat mooie europese wedstrijden maar ook weer er vroeg uit zodat een redelijke positie in de competitie veiliggesteld kan worden....en competitie en europees gaat gewoon te veel worden...

realistisch scenario is dat je na 4 wedstrijden met lege handen staat qua europees voetbal en je dus weinig profijt gehad hebt van die 2e plek

En dat je naast AEGON de grootste sponsor van 020 bent :D

wat maakt het nou weer uit wat er in 020 gebeurd...
lekker op jezelf letten en 020 links laten liggen

Ik denk dat allemaal wel gaat meevallen - al Ahmadi was vorig jaar een verrassing , immers en vormer kunnen dit gewoon opvangen + vergeet Goossens niet , met singh en appie nog iets moet je gewoon afwachten - word weer anders als bijv vlaar net voor de deadline word verkocht

Ik denk dat allemaal wel gaat meevallen - al Ahmadi was vorig jaar een verrassing , immers en vormer kunnen dit gewoon opvangen + vergeet Goossens niet , met singh en appie nog iets moet je gewoon afwachten - word weer anders als bijv vlaar net voor de deadline word verkocht

Goossens zat gewoon op de bank bij NEC. Was echt een hele matige speler.

wie?

sorry maar el ahmadi een verrassing noemen dan stop ik met het lezen van jouw comments...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven