MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja he, komop nou. Je gaat Belgie toch niet met Nederland vergelijken mag ik hopen?

i-see-what-you-did-there.jpg

feyenoord had opzettelijk paar plaatsen lager moeten eindigen om zo ajax minder geld te gunnen dus als ik jou goed begrijp?

Nee wat ik ermee wil zeggen is dat ze op moeten passen... Ze zijn meteen waar arrogant als vanouds. PSV uitlachen.. maar wees realistisch de kans dat Feyenoord de CL daadwerkelijk haalt is 5%. Doordat ze 10 jaar geen europees mee hebben gespeeld staan ze ongeveer nabij de 130ste plek op de uefa lijst. En moeten ze 3 wedstrijden spelen en zullen ze niet de minste loten ;)

Dit seizoen hebben ze boven verwachting gespeeld en echt het hoogst mogelijke (nog meer eigenlijk :D) eruit gehaald.. de feyenoord supporters verwachten een stijgende lijn.. maar als je logisch nadenkt kan het echt niet veel beter dan dit.. als ze zwaar loten is de kans dus heel groot dat ze vernederd worden.. en dat gun ik ze ook niet , die 10 -0 in Eindhoven staat over 20 jaar nog steeds op het netvlies daar hoeft niet nog een nare herinnering bij te komen...

En tja, idd Ajax word er alleen nog maar sterker op ;)

Begrijp me niet verkeerd. Ik gun het Feyenoord zeker wel. Maar ben gewoon een realist.

---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 18:36 ----------

iets met 2-0 (psv) 3-2 (twente) 4-2 (ajax) 1-0 (az) (alle toppers in de kuip)...
hoe kan je zeggen dat feyenoord het niet redt? feyenoord heeft het verspeeld tegen de kleinere clubjes...anders had het nog een mooier seizoen kunnen zijn (denk aan nec thuis (buitenspel doelpunt) rkc/utrecht thuis)

Ja PSV had gewoon de uit wedstrijden moeten winnen waren ze gemakkelijk kampioen geworden... zo lust ik er ook nog wel een paar..
Het is gewoon super knap van Feyenoord dat ze al die toppers gewonnen hebben... maar het is ook niet raar dat ze wedstrijden tegen een RKC of utrecht verliezen, als je naar begroting / spelers materiaal kijkt. Dus ze hebben er gewoon alles uitgehaald.
Want als je in de bril van PSV, Ajax of twente kijkt hadden die de "makkelijke" wedstrijd tegen feyenoord gewoon moeten winnen?? :D

Nee wat ik ermee wil zeggen is dat ze op moeten passen... Ze zijn meteen waar arrogant als vanouds. PSV uitlachen.. maar wees realistisch de kans dat Feyenoord de CL daadwerkelijk haalt is 5%. Doordat ze 10 jaar geen europees mee hebben gespeeld staan ze ongeveer nabij de 130ste plek op de uefa lijst. En moeten ze 3 wedstrijden spelen en zullen ze niet de minste loten ;)

Dit seizoen hebben ze boven verwachting gespeeld en echt het hoogst mogelijke (nog meer eigenlijk :D) eruit gehaald.. de feyenoord supporters verwachten een stijgende lijn.. maar als je logisch nadenkt kan het echt niet veel beter dan dit.. als ze zwaar loten is de kans dus heel groot dat ze vernederd worden.. en dat gun ik ze ook niet , die 10 -0 in Eindhoven staat over 20 jaar nog steeds op het netvlies daar hoeft niet nog een nare herinnering bij te komen...

Begrijp me niet verkeerd. Ik gun het Feyenoord zeker wel. Maar ben gewoon een realist.

Ja PSV had gewoon de uit wedstrijden moeten winnen waren ze gemakkelijk kampioen geworden... zo lust ik er ook nog wel een paar..
Het is gewoon super knap van Feyenoord dat ze al die toppers gewonnen hebben... maar het is ook niet raar dat ze wedstrijden tegen een RKC of utrecht verliezen, als je naar begroting / spelers materiaal kijkt. Dus ze hebben er gewoon alles uitgehaald.
Want als je in de bril van PSV, Ajax of twente kijkt hadden die de "makkelijke" wedstrijd tegen feyenoord gewoon moeten winnen?? :D

haha als je een realistische blik wilt hebben van feyenoorders moet je die dingen niet roepen...1) het waren twee gelijke spelen 2)ze waren de hele wedstrijd beter en hebben door 1 blunder per wedstrijd 2 punten vergooid...ze hadden het verschil al zelf moeten maken, maar blijft erbij dat je meer vergooid heb in zulke wedstrijden...

kijk gewoon naar alle topwedstrijden, daar hebben ze niet de punten verloren...AZ: 3 punten PSV: 3 punten Ajax: 4punten twente:6 punten

welke van de toppers kan dit ook zeggen?
dat feyenoord er nog lang niet is, is wel duidelijk...maar dat de andere ploegen zoveel beter zijn, is wel ontkracht...in de onderlinge duels stond feyenoord er toch...

daarnaast de kans dat ze poulefase CL halen is klein, maar met een beetje geluk loot je panatinaikos en fenerbahce, die zullen beiden niet zomaar gewonnen zijn, maar je hebt ze bij voorbaat ook niet verloren...
alles valt of staat met een gunstige loting + moment opname...

de 'arrogantie' die jij noemt richting psv, is vooral gebaseerd op uitspraken van psv-ers zelf...denk aan mertens die zei de kampioenswedstrijd al gewonnen te hebben...daarnaast hebben ze vol geinvesteerd: matavz/mertens/strootman/wijnaldum/tyton/dereijck (vergeet ik nog iets?) dan kan je gewoon zeggen dat psv gefaald heeft...

Geef me ff jouw glazen bol, dan ken ik een staatslot kopen

Gehoord van Drenthe, jongens?

Dat zou betekenen dat Cisse de bank weer opgaat. En dat terwijl 'ie het best goed deed. Daarnaast is Drenthe een vervelend jochie. Maarja, hij kan wel erg goed voetballen. Als 'ie wil inleveren qua salaris is het natuurlijk een aanwinst.

Maar het blijft een lastige keuze.

drenthe is een overschatte speler - nooit meer doen - kuyt geloof ik ook niet zo in - in duitsland schijnen ze toch een nog een hoop te betalen + hij heeft altijd op kracht gevoetbald , heeft aan snelheid ingeleverd - klinkt raar maar ik vind dit een stap terug
we hebben nu 4 beweeglijke aanvallers - lijkt me genoeg

drenthe is een overschatte speler - nooit meer doen - kuyt geloof ik ook niet zo in - in duitsland schijnen ze toch een nog een hoop te betalen + hij heeft altijd op kracht gevoetbald , heeft aan snelheid ingeleverd - klinkt raar maar ik vind dit een stap terug

Iemand die er twintig inschiet zou toch wel lekker zijn, denk ik? Dat zie ik Fernandez, Schaken of Cisse niet doen. Daarnaast is het ook verre van zeker of Bakkal blijft, die ook erg belangrijke doelpunten heeft gemaakt.

Kuyt zou toch wel lekker zijn, als de club niet met een nieuwe goede spits kan komen. Die jongen kan echt nog wel twee jaar mee en zou in principe goed passen in het Feyenoord systeem.

Ik hoorde van Geel ook over Castaignos. Maar of je dat nou moet willen? Die jongen ging met een attitude weg en dacht dat 'ie het wel even ging maken. Die voelt zich nu een grote meneer en gaat waarschijnlijk de grote vedette uithangen. Lijkt me verschrikkelijk om zo'n ventje als vervanging van Guidetti te krijgen. Is ook niet goed voor het moraal van de groep, denk ik. Dan liever een leider in de vorm van Kuyt. Ook een aanjager.

Dan moet je Drenthe ook niet halen

hahahaha als je ergens iets tekort komt is het wel in de aanval...leuk je hebt 4 bewegelijke aanvallers maar zijn er daar meerdere die er rond de 15 intrappen of iig 1 dan die er rond de 20 inknalt? zo'n speler heb je wel nodig, kijk naar dit jaar met guidetti...

over guidetti gesproken, deze man is ook heel traag, dus waarom zou kuyt het niet in de eredivisie redden? die gaat echt nog wel ff mee hoor...

over drenthe...het kan leuk uitpakken maar ook totaal verkeerd...het is wel een leuke speler alleen heeft een grote attitude, is op die manier niet de speler die je kan gebruiken...zou het dan ook voorzichtig aanpakken: 1 jaar contract met eenzijdige optie tot nog 2 jaar ofzo...dan kan je hem makkelijk uit de groep gooien mocht hij voor problemen gaan zorgen...
geeft hij geen problemen heb je een 'goossens' die wel kan voetballen...hij kan de hele linkerkant bestrijken en eventueel op 10 (als bakkal vertrekt) of rechtsvoor kan hij ook wel uit de voeten...

Heb van iemand binnen de club ook over Kuyt gehoord. Wacht t wel af, weet niet of ik Drenthe zit te wachten, huren sowieso niet.
drenthe is transfervrij...is ook wel een mooie actie: voor 13miljoen verkocht worden en na dat contract gratis terugkomen...

Als hij echt hart heeft voor Feyenoord en normaal doet. Is het natuurlijk een aanwinst voor de eredivisie

guidetti was een schot in de roos , die ongelooflijk goed uitpakte , maar vergeet niet dat hij bijna bij twente speelde - eentje die er 20 intrapt wil elke club - ze hadden vorig jaar de kans om dost te kopen ( tja die vliegt nu ook voor 10 miljoen de deur uit bij heereveen ) en die had er bij ons ook wel 20 ingeschoten -

of luc komt geloof ik niet - voor zo'n jongen is dat toch weer een terugval - misschien ontwikkeld ter vrede zich goed - who know's

dynamo kiev of fenerbahce of panathinaikos of kopenhagen/club brugge...

ik acht je tegen geen enkele bij voorbaat kansloos, maar er zit ook geen enkele makkelijke bij...worden 2 wedstrijden op leven en dood en dan maar zien of het genoeg was...

ik acht je tegen geen enkele bij voorbaat kansloos, maar er zit ook geen enkele makkelijke bij...worden 2 wedstrijden op leven en dood en dan maar zien of het genoeg was...

En daarna de volgende opponent...

De laatste voorronde komen de echte kleppers pas voor feyenoord.

voor het voetbal ben ik niet bang - ik zie wel wat het word , meer de mannetjes met de stadionverbodjes - als zij zich niet gedragen dan hebben de wedstrijden weinig nut

Van Club Brugge winnen ze zeker wel van

En daarna de volgende opponent...

De laatste voorronde komen de echte kleppers pas voor feyenoord.

laten we eerst maar deze ronde doorkomen, doe je dat heb je sowieso 2miljoen + je zit sowieso in de poulefase van de EL...gewoon alles met stappen bekijken...

voor het voetbal ben ik niet bang - ik zie wel wat het word , meer de mannetjes met de stadionverbodjes - als zij zich niet gedragen dan hebben de wedstrijden weinig nut

zolang het buiten het stadion blijft, dan gebeurt er weinig (met betrekking tot uitsluiten Europees)...
elke club heeft in europa wel wat relletjes in de binnenstad, maar zolang dat buiten het stadion blijft, zal je er ook niet heel snel veel over horen...

laten we eerst maar deze ronde doorkomen, doe je dat heb je sowieso 2miljoen + je zit sowieso in de poulefase van de EL...gewoon alles met stappen bekijken...

Dus ze krijgen maar 1 opponent? Ik was in de veronderstelling dat Feyenoord hierna nog een opponent moet verslaan alvorens ze de poulefase bereiken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven