- Waardering
- 3.422
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 13%
Ja he, komop nou. Je gaat Belgie toch niet met Nederland vergelijken mag ik hopen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja he, komop nou. Je gaat Belgie toch niet met Nederland vergelijken mag ik hopen?
feyenoord had opzettelijk paar plaatsen lager moeten eindigen om zo ajax minder geld te gunnen dus als ik jou goed begrijp?
) eruit gehaald.. de feyenoord supporters verwachten een stijgende lijn.. maar als je logisch nadenkt kan het echt niet veel beter dan dit.. als ze zwaar loten is de kans dus heel groot dat ze vernederd worden.. en dat gun ik ze ook niet , die 10 -0 in Eindhoven staat over 20 jaar nog steeds op het netvlies daar hoeft niet nog een nare herinnering bij te komen...
iets met 2-0 (psv) 3-2 (twente) 4-2 (ajax) 1-0 (az) (alle toppers in de kuip)...
hoe kan je zeggen dat feyenoord het niet redt? feyenoord heeft het verspeeld tegen de kleinere clubjes...anders had het nog een mooier seizoen kunnen zijn (denk aan nec thuis (buitenspel doelpunt) rkc/utrecht thuis)

Nee wat ik ermee wil zeggen is dat ze op moeten passen... Ze zijn meteen waar arrogant als vanouds. PSV uitlachen.. maar wees realistisch de kans dat Feyenoord de CL daadwerkelijk haalt is 5%. Doordat ze 10 jaar geen europees mee hebben gespeeld staan ze ongeveer nabij de 130ste plek op de uefa lijst. En moeten ze 3 wedstrijden spelen en zullen ze niet de minste loten![]()
Dit seizoen hebben ze boven verwachting gespeeld en echt het hoogst mogelijke (nog meer eigenlijk) eruit gehaald.. de feyenoord supporters verwachten een stijgende lijn.. maar als je logisch nadenkt kan het echt niet veel beter dan dit.. als ze zwaar loten is de kans dus heel groot dat ze vernederd worden.. en dat gun ik ze ook niet , die 10 -0 in Eindhoven staat over 20 jaar nog steeds op het netvlies daar hoeft niet nog een nare herinnering bij te komen...
En tja, idd Ajax word er alleen nog maar sterker op![]()
Begrijp me niet verkeerd. Ik gun het Feyenoord zeker wel. Maar ben gewoon een realist.
---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 18:36 ----------
Ja PSV had gewoon de uit wedstrijden moeten winnen waren ze gemakkelijk kampioen geworden... zo lust ik er ook nog wel een paar..
Het is gewoon super knap van Feyenoord dat ze al die toppers gewonnen hebben... maar het is ook niet raar dat ze wedstrijden tegen een RKC of utrecht verliezen, als je naar begroting / spelers materiaal kijkt. Dus ze hebben er gewoon alles uitgehaald.
Want als je in de bril van PSV, Ajax of twente kijkt hadden die de "makkelijke" wedstrijd tegen feyenoord gewoon moeten winnen??![]()
Nee wat ik ermee wil zeggen is dat ze op moeten passen... Ze zijn meteen waar arrogant als vanouds. PSV uitlachen.. maar wees realistisch de kans dat Feyenoord de CL daadwerkelijk haalt is 5%. Doordat ze 10 jaar geen europees mee hebben gespeeld staan ze ongeveer nabij de 130ste plek op de uefa lijst. En moeten ze 3 wedstrijden spelen en zullen ze niet de minste loten![]()
Dit seizoen hebben ze boven verwachting gespeeld en echt het hoogst mogelijke (nog meer eigenlijk) eruit gehaald.. de feyenoord supporters verwachten een stijgende lijn.. maar als je logisch nadenkt kan het echt niet veel beter dan dit.. als ze zwaar loten is de kans dus heel groot dat ze vernederd worden.. en dat gun ik ze ook niet , die 10 -0 in Eindhoven staat over 20 jaar nog steeds op het netvlies daar hoeft niet nog een nare herinnering bij te komen...
En tja, idd Ajax word er alleen nog maar sterker op![]()
Begrijp me niet verkeerd. Ik gun het Feyenoord zeker wel. Maar ben gewoon een realist.
---------- Post toegevoegd Mon 7 May 2012 om 18:36 ----------
Ja PSV had gewoon de uit wedstrijden moeten winnen waren ze gemakkelijk kampioen geworden... zo lust ik er ook nog wel een paar..
Het is gewoon super knap van Feyenoord dat ze al die toppers gewonnen hebben... maar het is ook niet raar dat ze wedstrijden tegen een RKC of utrecht verliezen, als je naar begroting / spelers materiaal kijkt. Dus ze hebben er gewoon alles uitgehaald.
Want als je in de bril van PSV, Ajax of twente kijkt hadden die de "makkelijke" wedstrijd tegen feyenoord gewoon moeten winnen??![]()
drenthe is een overschatte speler - nooit meer doen - kuyt geloof ik ook niet zo in - in duitsland schijnen ze toch een nog een hoop te betalen + hij heeft altijd op kracht gevoetbald , heeft aan snelheid ingeleverd - klinkt raar maar ik vind dit een stap terug
we hebben nu 4 beweeglijke aanvallers - lijkt me genoeg
drenthe is een overschatte speler - nooit meer doen - kuyt geloof ik ook niet zo in - in duitsland schijnen ze toch een nog een hoop te betalen + hij heeft altijd op kracht gevoetbald , heeft aan snelheid ingeleverd - klinkt raar maar ik vind dit een stap terug
we hebben nu 4 beweeglijke aanvallers - lijkt me genoeg
drenthe is transfervrij...is ook wel een mooie actie: voor 13miljoen verkocht worden en na dat contract gratis terugkomen...Heb van iemand binnen de club ook over Kuyt gehoord. Wacht t wel af, weet niet of ik Drenthe zit te wachten, huren sowieso niet.
dynamo kiev of fenerbahce of panathinaikos of kopenhagen/club brugge...
ik acht je tegen geen enkele bij voorbaat kansloos, maar er zit ook geen enkele makkelijke bij...worden 2 wedstrijden op leven en dood en dan maar zien of het genoeg was...
dynamo kiev of fenerbahce of panathinaikos of kopenhagen/club brugge...
ik acht je tegen geen enkele bij voorbaat kansloos, maar er zit ook geen enkele makkelijke bij...worden 2 wedstrijden op leven en dood en dan maar zien of het genoeg was...
De laatste voorronde komen de echte kleppers pas voor feyenoord.
voor het voetbal ben ik niet bang - ik zie wel wat het word , meer de mannetjes met de stadionverbodjes - als zij zich niet gedragen dan hebben de wedstrijden weinig nut
laten we eerst maar deze ronde doorkomen, doe je dat heb je sowieso 2miljoen + je zit sowieso in de poulefase van de EL...gewoon alles met stappen bekijken...