AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cisse is nu ook al voor langere tijd uitgeschakeld, het zit onze vrienden in rotterdam niet echt mee.

gaat weer lekker.. verwacht 2-1:(

haha.

whahaha

Ik zei toch dat het lachen ging worden.:o

Maarja.. Ajax heeft schandalig verloren van Real Madrid!!!!111

jonge houw lekkur je grotee smoel digt, nec klaart madrid en dus zeker ajax.

Het was weer een prachtige middag vol vermaak.:)

Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het een beetje treurig vind. Feyenoord is een hele mooie club, met een mooie traditie, geschiedenis en een fantastische aanhang. Maar ze moeten met het huidige elftal gewoon oppassen voor nacompetitie. Als Ruben Schaken en Diego Biseswar moeten zorgen voor de aanvallende impulsen in Rotterdam, dan weet je hoe het is gesteld met je selectie.

True, ook al vind ik het (als Ajacied zijnde) leuk om te zien dat 010 verliest.. en laag genoteerd staat, blijf ik erbij dat een club als Feyenoord gewoon minimaal in de top 5 moet staan.
Dat gun ik ze ook wel eigenlijk, dat hoort bij de traditie.
Dat clubs als ADO en NAC gewoon hoger staan dan Feyenoord, dat vind ik niet kunnen.

Dit is idd echt gewoon triest, kan echt niet naar die wedstrijden kijken. Denk dat het 3e van VV Maasdijk nog leuker is om te zien.

:no:. Ik heb een hekel aan zulke supporters.:(

hate all you want.
maar feit is gewoon dat er altijd zulke gedachtes zijn tussen feyenoord en ajax supporters.

Feyenoord supporters waren zelfs blij vorig jaar dat ze van Twente verloren zodat Ajax maar geen kampioen kon worden;)

Die haat ik ook dan :P Tja, mss is het omdat ik meer neutrale supporter ben, maar ik snap niet hoe je blij kunt zijn met het verlies van andere ploegen.

Zag net dat Feyenoord buiten de top 10 staat ?

Die haat ik ook dan :P Tja, mss is het omdat ik meer neutrale supporter ben, maar ik snap niet hoe je blij kunt zijn met het verlies van andere ploegen.

Sja, omdat ik nou eenmaal voorkeur voor bepaalde ploegen heb en een afkeur jegens andere ploegen.
Zo mag ADO van mij ook alles verliezen.

op dit ogenblik kan je feyenoord niet objectief beoordelen vanwege de jeugdige insteek waarvoor ze vanwege $ hebben moeten kiezen - helaas dat is vet flink balen maar dat is niet anders - het komt wel weer goed - gelukkig spelen we niet tegen madrid maar tegen ned clubs - alhoewel nec uit altijd lastig

'Feyenoord haalt groot bedrag binnen'

Feyenoord is druk doende om een bedrag van circa 20 miljoen euro binnen te halen middels de verkoop van een fors deel van het aandelenpakket aan een groep investeerders.
De deal zou in een vergevorderd stadium zijn en eind oktober afgerond moeten zijn. De clubleiding moet in ruil voor de kapitaalinjectie een deel van de zeggenschap afstaan.

Blokland
Volgens het Algemeen Dagblad is de club rond Pim Blokland verantwoordelijk voor de koop. De investeerder hielp de Rotterdammers eerder bij de aankoop van spelers.

De investeerders zullen maximaal 49 procent van de aandelen in handen krijgen. Volgens de statuten van Feyenoord moet de club 51 procent van de aandelen in handen houden.

Derde meevaller
Als de verkoop doorgaat, is dat de derde financiële meevaller in korte tijd voor de Rotterdammers. Eerder wist de noodlijdende club de liquiditeit voor dit seizoen veilig te stellen dankzij een deal met een internationale investeringsmaatschappij.

Ook kreeg Stadion De Kuip BV een lening van anderhalf miljoen euro om de plannen voor een nieuwe Kuip uit te werken.

(bron:nu.nl)

Die 20 mln gaat geen wonderen verrichten maar zal wel een hoop tijd schelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven