AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sinds ik wedstrijden live op teletext kijk, maak ik de gains van mijn leven. :)

1-1 = gewoon k*t

De-gra-datie

:D

• Topic Starter Topic Starter
Teletekst supporter

facepalm2.jpg

epic fail :roflol:

Dus jij beweert dat er maar 50.000 supporters kunnen zijn? En als je niet in het stadion zit maar wel affiniteit hebt met je club ben je een nepper? Grow up.

En weer een tegenslag, volgende week waarschijnlijk op de een degradatie plaats...
.

Dat uitgerekend Landzaat hem er dan nog in schiet past wel helemaal in het plaatje. Volgende week PSV - Feyenoord. Plaats 17 op de ranglijst is dan beschikbaar.

• Topic Starter Topic Starter
ok leuk. Nu weer verder kijken. Degraderen is geen optie voor dit majestueuze clubbie

Op dat gebied trekt Twente de lijn van vorig seizoen weer door.

Het is wel duidelijk dat jij geen volledige wedstrijden van Twente. Twente speelt veel aanvallender en leuker voetbal dan vorig seizoen. Wedstrijd tegen Feyenoord is dan een uitzondering in dit geval. Twente dwingt ook veel kansen af in een wedstrijd, alleen het scoren moet beter. Als dat ook nog begint te lopen, wordt het nog leuker :D

De cijfers maken je kampioen, niet het leuke/goede spel.

Het is wel duidelijk dat jij geen volledige wedstrijden van Twente. Twente speelt veel aanvallender en leuker voetbal dan vorig seizoen. Wedstrijd tegen Feyenoord is dan een uitzondering in dit geval. Twente dwingt ook veel kansen af in een wedstrijd, alleen het scoren moet beter. Als dat ook nog begint te lopen, wordt het nog leuker :D

Ik had het over de wedstrijd tegen Feyenoord, jij toch ook in je eerste post?

Dat uitgerekend Landzaat hem er dan nog in schiet past wel helemaal in het plaatje. Volgende week PSV - Feyenoord. Plaats 17 op de ranglijst is dan beschikbaar.

de emmer is blijkbaar nog niet vol
toch is er stil een reden tot vertrouwe in de boys van mario - alleen al om het vertoonde spel
dat was helemaal niet zo slecht - ze hebben het twente het af en toe behoorlijk moeilijk gemaakt

de emmer is blijkbaar nog niet vol
toch is er stil een reden tot vertrouwe in de boys van mario - alleen al om het vertoonde spel
dat was helemaal niet zo slecht - ze hebben het twente het af en toe behoorlijk moeilijk gemaakt

Eens, Feyenoord verdiende minimaal een punt. Maar tegen Ajax de laatste 20 minuten laten ze zien dat ze het kunnen, en nu tegen Twente weer. Maar tegen Ajax en Twente moet Feyenoord de punten niet pakken, maar wel tegen NAC, NEC, VVV, Willem II, de Graafschap, Excelsior, ADO et cetera. Maar dat gebeurd dan weer niet.

Hahahaha, Feyenoord. Dat wordt gewoon nacompetitie hoor :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven