- Waardering
- 2.502
- Lengte
- 1m85
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Martijn Krabbendam @Mkrabby
Veel van jullie vinden dat Opel te weinig betaalt, maar externe marketeers spreken van een degelijke deal. Economische situatie is veranderd
Ik zie Feyenoord echt niet zo makkelijk van Utrecht winnen. Daarnaast heeft Feyenoord het moeilijkste programma van alle vier de bovenste ploegen. Het wordt toch gewoon PSV vrees ik.

Ik zie Feyenoord echt niet zo makkelijk van Utrecht winnen. Daarnaast heeft Feyenoord het moeilijkste programma van alle vier de bovenste ploegen. Het wordt toch gewoon PSV vrees ik.
Waar haakt Ajax dan af ?Ik zie Feyenoord echt niet zo makkelijk van Utrecht winnen. Daarnaast heeft Feyenoord het moeilijkste programma van alle vier de bovenste ploegen. Het wordt toch gewoon PSV vrees ik.
Als ik nu mn geld op één ploeg moet zetten zou het ajax zijn. Valt toch mee? Thuis moeten ze utrecht en vitesse gewoon winnen. Bang voor heerenveen uit.
Waar haakt Ajax dan af ?
LOL i see what i did there , na ja..........
me too - utreg zowiezo lastig altijd voor ons - toch gunnen de meeste het ons wel t.a.v ajax ( ik weet het krom geneuzel altijd )
we spelen wel veel thuis maar niet tegen de makkelijkste - az - vitas , die hebben ook allebei wat te winnen
bony gewoon effe in de tunnel een koekie geven - klaar![]()
PSV heeft gewoon meer kwaliteit dan Ajax en Feyenoord. Die laatste twee ploegen zullen strijden om de tweede plek. Vitesse wordt "gewoon" vierde, denk ik.
Mooi om te zien dat Twente, de gemaakte "topclub", weer afglijdt naar de regionen waar ze thuishoort en de echte topclubs weer opstaan.
PSV heeft gewoon meer kwaliteit dan Ajax en Feyenoord. Die laatste twee ploegen zullen strijden om de tweede plek. Vitesse wordt "gewoon" vierde, denk ik.
Mooi om te zien dat Twente, de gemaakte "topclub", weer afglijdt naar de regionen waar ze thuishoort en de echte topclubs weer opstaan.
Kwaliteit? Heb je de verdediging gezien?
De beste kwaliteit staat in Amsterdam