AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En de vrienden van Feyenoord. Hoeveel brengt dat clubje elk jaar in het laadje?

Dat is wel een heel mooi initiatief wat jullie hebben.

Ja, wat heeft die spanband magnaat met zijn mooie achterover gekamde haartjes ingelegd?

Koevermans lekker gefaald...
Na 1,5jaar aankomen met al een huidige sponsor die rond de 4mil betaalt (tussen 3.5-5)
Tussen de 7a10 wordt eerst geroepen als geschatte waarde, dus good job koevermans

Nu nog volgend jaar een vriendje uit de mouw schudden, dan erna balls deep met volkertwessels en koevermans heeft zijn pensioentje geregeld

Volgens mij vergeten jullie dat er bijna een half decennium een financiele crisis woedt, die zijn weerga niet kent. Zo snel gaan bedrijven geen 10 miljoen meer in een voetbalclub stoppen.

Als we nou eens een constante factor Europees waren geweest dan was het bedrag wel hoger geweest maar als je lijkt wat we nou hebben gepresteerd dan is 5 miljoen misschien nog wel terecht ook

Zoals ik al zei:

Martijn Krabbendam ‏@Mkrabby

Veel van jullie vinden dat Opel te weinig betaalt, maar externe marketeers spreken van een degelijke deal. Economische situatie is veranderd

Interview met koevermans is nog geen half jaar geleden. Zegt genoeg over zijn capaciteiten.
Zegt ook genoeg over zijn inschattingen voor een nieuw stadion

Deze deal is echt nog niet compleet duidelijk, ze gaan ook autos sponsoren en zijn al jarenlang sponsor
Dus ik ben benieuwd naar het totaal plaatje, ik ga ervanuit dat we er flink op achteruit gaan

Er was toch ook sprake van, dat wedkantoren misschien mochten gaan sponsoren in de eredivisie? Dit is van de baan dan neem ik aan. Want die betalen wel wat meer dan €5 mil per jaar.

effe koploper samen met psv
ajax zal wel winnen i guess

Zondag Utrecht thuis, kan weer een mooi weekend worden.

Ajax uit naar AZ
Vitesse uit naar Ado

we krijgen nog 5 thuiswedstrijden en 3 uit. Het zou zomaar kunnen!

Ik zie Feyenoord echt niet zo makkelijk van Utrecht winnen. Daarnaast heeft Feyenoord het moeilijkste programma van alle vier de bovenste ploegen. Het wordt toch gewoon PSV vrees ik.

Ik zie Feyenoord echt niet zo makkelijk van Utrecht winnen. Daarnaast heeft Feyenoord het moeilijkste programma van alle vier de bovenste ploegen. Het wordt toch gewoon PSV vrees ik.

me too - utreg zowiezo lastig altijd voor ons - toch gunnen de meeste het ons wel t.a.v ajax ( ik weet het krom geneuzel altijd )

we spelen wel veel thuis maar niet tegen de makkelijkste - az - vitas , die hebben ook allebei wat te winnen
bony gewoon effe in de tunnel een koekie geven - klaar :D

Als ik nu mn geld op één ploeg moet zetten zou het ajax zijn. Valt toch mee? Thuis moeten ze utrecht en vitesse gewoon winnen. Bang voor heerenveen uit.

Waar haakt Ajax dan af ?
LOL i see what i did there , na ja..........

Als ik nu mn geld op één ploeg moet zetten zou het ajax zijn. Valt toch mee? Thuis moeten ze utrecht en vitesse gewoon winnen. Bang voor heerenveen uit.

ach het is gewoon een loterij
ajax moet uit naar az - lastig
utreg thuis lastig
het kan zo maar zijn dat psv weer op 1 staat a.s zondag
spannende competitie dat weer wel

Waar haakt Ajax dan af ?
LOL i see what i did there , na ja..........

PSV heeft gewoon meer kwaliteit dan Ajax en Feyenoord. Die laatste twee ploegen zullen strijden om de tweede plek. Vitesse wordt "gewoon" vierde, denk ik.

Mooi om te zien dat Twente, de gemaakte "topclub", weer afglijdt naar de regionen waar ze thuishoort en de echte topclubs weer opstaan.

me too - utreg zowiezo lastig altijd voor ons - toch gunnen de meeste het ons wel t.a.v ajax ( ik weet het krom geneuzel altijd )

we spelen wel veel thuis maar niet tegen de makkelijkste - az - vitas , die hebben ook allebei wat te winnen
bony gewoon effe in de tunnel een koekie geven - klaar :D

az heb je gewoon al gehad hoor...utrecht en vitesse krijg je beide thuis...we kunnen iedereen pakken die we nog moeten, maar we zouden zomaar tegen iedereen punten kunnen laten liggen...

ik hoop dat az nog beslissend gaat zijn deze competitie, ze kunnen geen wedstrijd meer laten schieten en hebben kwaliteit genoeg in t team...daar kunnen psv en ajax zich best op verkijken...

hoop ook dat twente weer gaat draaien zodat psv in de laatste wedstrijd nog onderuit gaat...

PSV heeft gewoon meer kwaliteit dan Ajax en Feyenoord. Die laatste twee ploegen zullen strijden om de tweede plek. Vitesse wordt "gewoon" vierde, denk ik.

Mooi om te zien dat Twente, de gemaakte "topclub", weer afglijdt naar de regionen waar ze thuishoort en de echte topclubs weer opstaan.

PSV heeft ook meer last van de druk, als je kijkt dat er veel spelers na de wedstrijd zwaar gefrustreerd de confrontatie zoeken (Lens/v Bommel) dan zie je dat daar de druk echt heel hoog is en ik zie ze daar wel voor zwichten...

PSV kan de druk niet aan, is maar weer eens gebleken. Ajax heeft wel een hoop spelers die al eerder een kampioenschap hebben binnengesleept. Feyenoord doet leuk mee, maar heeft nog geen kampioensdruk gehad. We zullen zien als ze echt aan kop staan of kunnen komen. Ben benieuwd.

Kwaliteit? Heb je de verdediging gezien?

De beste kwaliteit staat in Amsterdam

Kwaliteit? Heb je de verdediging gezien?

De beste kwaliteit staat in Amsterdam

Houd toch op man. Middenveld en aanval van PSV is een volledige klasse beter dan die van Ajax. Toivonen, Strootman en van Bommel zijn allemaal beter dan de spelers van Ajax op die posities. In de aanval zijn Lens/Narsingh en Mertens zelfs drie klassen beter dan Fischer, Lukoki en Boerrigter. Sigthorsson en Lens zou je gelijkwaardig kunnen noemen.

Alleen in de verdediging kan Ajax PSV overtreffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven