AndroidHealthClinic

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu gaan er weer geruchten over Craig Bellamy. Heeft een contract tot 2014 en verdient veel geld. Ik snap niet dat Feyenoord naar dit soort spelers kijkt.

Nee idd, zou leuk zijn als die voor een prikkie komt voetballen... maar dat zit er meestal niet in bij zulke jongens.

Hoorde wel dat Feyenoord janssen van roda wil halen , die eind dit seizoen transfervrij is.
Dat zou wel een redelijke aankoop zijn.

Nee idd, zou leuk zijn als die voor een prikkie komt voetballen... maar dat zit er meestal niet in bij zulke jongens.

Hoorde wel dat Feyenoord janssen van roda wil halen , die eind dit seizoen transfervrij is.
Dat zou wel een redelijke aankoop zijn.

Dat zou een goede aankoop zijn inderdaad, maar volgens mij wil PSV hem ook graag hebben? Die wilden hem afgelopen zomer ook al volgens mij.

Hahahaha, Bellamy naar Feyenoord? Hahahaha, die gast verdient even veel als de hele Feyenoord selectie bij elkaar.

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

wel blijven nadenken tractor

Feyenoord is sterker dan welk team? Als we realistisch zijn, is alleen Willem II een zwakkere broeder. Feyenoord is echt niet beter dan Ado, Graafschap, Excelsior, NEC of Vitesse.

Hij voetbalt nu ook gratis bij Cardiff, City verhuurt hem en betaalt zijn salaris.

Nu gaan er weer geruchten over Craig Bellamy. Heeft een contract tot 2014 en verdient veel geld. Ik snap niet dat Feyenoord naar dit soort spelers kijkt.

Feyenoord kijkt niet naar Bellamy, naar t schijnt heeft Craig Leo zelf een belletje gegeven.

Janssen van Roda zou inderdaad niet verkeerd zijn, Twente heeft vorig seizoen echter ook al naar zijn diensten gehengeld, dus dan moet Janssen echt kiezen voor de kuip en haar supporters. Om t royale salaris hoeft hij t iig niet te doen. :o

• Topic Starter Topic Starter
Feyenoord kijkt niet naar Bellamy, naar t schijnt heeft Craig Leo zelf een belletje gegeven.

Janssen van Roda zou inderdaad niet verkeerd zijn, Twente heeft vorig seizoen echter ook al naar zijn diensten gehengeld, dus dan moet Janssen echt kiezen voor de kuip en haar supporters. Om t royale salaris hoeft hij t iig niet te doen. :o

Alsnog, dan zou die zelf zijn contract moeten openbreken al wil die nu komen.

Zie zelf liever spelers als de vrij. Haal gewoon normale hollandse jongens uit de omgeving, handhaaf maak de club weer gezond en boem zijn we weer kampioen.

Alsnog, dan zou die zelf zijn contract moeten openbreken al wil die nu komen.

Zie zelf liever spelers als de vrij. Haal gewoon normale hollandse jongens uit de omgeving, handhaaf maak de club weer gezond en boem zijn we weer kampioen.

Gewoon zorgen dat je volgend jaar de wedstrijden van Veendam, Telstar en Almere City FC wint en je wordt kampioen.

Hahahaha, Bellamy naar Feyenoord? Hahahaha, die gast verdient even veel als de hele Feyenoord selectie bij elkaar.

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Feyenoord is sterker dan welk team? Als we realistisch zijn, is alleen Willem II een zwakkere broeder. Feyenoord is echt niet beter dan Ado, Graafschap, Excelsior, NEC of Vitesse.

:zuip:realistisch gezien heeft feyenoord het op dit ogeblik moeilijk tegen dit soort clubs , maar onze potentie is nog steeds 10x beter - heb geduld traktortje - wij komen weer terug

A/rock - ik vind bellamy of die kah ook helemaal niks - deze typetjes bieden zichzelf aan he

Laatst bewerkt:
:zuip:realistisch gezien heeft feyenoord het op dit ogeblik moeilijk tegen dit soort clubs , maar onze potentie is nog steeds 10x beter - heb geduld traktortje - wij komen weer terug

A/rock - ik vind bellamy of die kah ook helemaal niks - deze typetjes bieden zichzelf aan he

De potentie is er bij sommige spelers wel, maar aan de andere kant zullen spelers als Vlaar, Wijnaldum en Fer ook hun horizon willen gaan verbreden. En voor de rest zitten er weinig échte toptalenten tussen. De Vrij, Castaignos, Cabral en misschien Mokotjo hebben de potentie om boven de eredivisie uit te stijgen, maar de rest van de eigen jeugd vind ik middelmaat.

Gewoon zorgen dat je volgend jaar de wedstrijden van Veendam, Telstar en Almere City FC wint en je wordt kampioen.

Goh Den Haag wint een paar wedstrijdjes en meneer krijgt praatjes.

Anderzijds: geen leuker vermaak dan leedvermaak. Dus volkomen gelijk.

---------- Toegevoegd om 12:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Van mij mag trouwens die Peter Bosz die nu in Almelo wanpreataties levert juridisch aangepakt worden. Deze man is MIJN INZIENS hoofdverantwoordelijk voor alle ellende.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

De potentie is er bij sommige spelers wel, maar aan de andere kant zullen spelers als Vlaar, Wijnaldum en Fer ook hun horizon willen gaan verbreden. En voor de rest zitten er weinig échte toptalenten tussen. De Vrij, Castaignos, Cabral en misschien Mokotjo hebben de potentie om boven de eredivisie uit te stijgen, maar de rest van de eigen jeugd vind ik middelmaat.

Nee sorry Rock, hier geef je ze "too much credit".

Vlaar is nu talent af, en is bewezen geen topspeler, bij AZ was hij ook afgeschreven na zijn blessure.

Fer is talent, maar kan onmogelijk alleen het team op sleeptouw nemen. Dat gaat dus niks meer worden. Hopen dat ze voor Fer nog 3 mln euro vangen.

De Vrij is totaal uit vorm, Bruijns ook.

Het is echt hopeloos.

damn wat een afstraffing, 6-0
nog maar een half uur te gaan:roflol:

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

baam 7-0 hahaha

Begint echt sneu te worden, dubbele cijfers verdienen ze nou ook weer niet maar vrees het ergste:(

vraag me echt af hoe lang Been nog mag blijven. Dit is wel heel erg..

Ik denk dat Been zelf de handdoek gaat gooien morgenochtend...

pff te triest dit

Hij verdient 2-3M per jaar en heeft waarschijnlijk nog een contract tot 2012-2013. Dus dat gaat niet gebeuren hoewel...ze hebben toch al 50M schuld :P

Theo Bos schijnt beschikbaar te zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven