KeesNaNa
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 11%
jij denkt dat het evengoed anders had kunnen aflopen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mario Been overweegt na de afgang bij PSV op te stappen als trainer van Feyenoord. De Rotterdammers leden zondag het grootste verlies ooit in de clubgeschiedenis: 10-0. Been legde vervolgens zijn lot in de handen van de spelersgroep.
"Als jullie willen dat ik ga, dan vertrek ik", zei Been na afloop tegen zijn spelers. "Maar daar werd niet op geantwoord", aldus de coach even later tegen de media. "Iedereen was stil. Ik moet er nog een nachtje over slapen."
Been zal zijn positie ook bij het bestuur van Feyenoord ter discussie stellen, zo vertelde hij. "Als er geen vertrouwen is bij de spelers lijkt het me duidelijk. Als er geen vertrouwen is bij het bestuur lijkt het me ook duidelijk. Maar zolang ik dat signaal niet krijg, houd ik er niet mee op."

Al zet je Johan Cruijff, Jose Mourinho, Guus Hiddink, Louis van Gaal of wie dan ook voor de groep. Deze jongens kunnen gewoon niks![]()
je zou maar na een week hard werken in de haven naar dit zooitje 20-jarige ecto n*gers moeten kijken

morgen gaat derksen ons weer vertellen dat mario hier niks aan kan doen voor de 1000ste x
je zou maar na een week hard werken in de haven naar dit zooitje 20-jarige ecto n*gers moeten kijken
Die gasten kunnen echt wel voetballen hoor, worden echt totaal misbruikt in het huidige systeem door Been.
Castaignos zie je ook schitteren op jeugd WK's nou zo'n verdediger van NEC is echt neit beter hoor, Wijnaldum en Fer kunnen ook schitteren, El Ahmadi heeft het goed gedaan bij Twente, De Cler hetzelfde bij AZ enz.

- Ga je nu zeggen dat de Cler kan voetballen? Hahahahaha
- El Ahmadi komt gewoon echt te kort. Veel te licht, te weinig scorend vermogen en is verdedigend natuurlijk helemaal niets.
Nee dat zeg ik niet.. ik zegDe cler heeft ook tijden bij Oranje gezeten dus die kan echt wel voetballen hoor, el Ahmadi ook gewoon bij Twente.El Ahmadi heeft het goed gedaan bij Twente, De Cler hetzelfde bij AZ
- Wijnaldum is echt een leuke voetballer, maar moet naar een fatsoenlijke ploeg. Moet volwassen worden onder leiding van wat meer ervaren spelers.
- Fer is een type Patrick Viera. Die komt er wel, maar is momenteel uit vorm en ja.. hij speelt bij Feyenoord.
Die gasten missen vertrouwen.
Het ligt echt niet aan Been. Wel gedeeltelijk natuurlijk. Want hij traint dagelijks met deze jongens en maakt de opstelling. Maar met deze spelersgroep speel je gewoon om plek 14 t/m 18. Meer niet.
Ik denk dat het grotendeels vertrouwen is, maar hoelang laat je zo'n gozer als schaken erin staan als je Cabral hebt die zich ook nadrukkelijk meldt op de hogere podiums

- Ga je nu zeggen dat de Cler kan voetballen? Hahahahaha
- El Ahmadi komt gewoon echt te kort. Veel te licht, te weinig scorend vermogen en is verdedigend natuurlijk helemaal niets.
- Wijnaldum is echt een leuke voetballer, maar moet naar een fatsoenlijke ploeg. Moet volwassen worden onder leiding van wat meer ervaren spelers.
- Fer is een type Patrick Viera. Die komt er wel, maar is momenteel uit vorm en ja.. hij speelt bij Feyenoord.
Het ligt echt niet aan Been. Wel gedeeltelijk natuurlijk. Want hij traint dagelijks met deze jongens en maakt de opstelling. Maar met deze spelersgroep speel je gewoon om plek 14 t/m 18. Meer niet.
)Hoezo zou Been ze geen vertrouwen geven of worden ze niet beter ?
Voordat Been kwam waren Bruijns en Wijnaldum stuk minder dan nu, vooral Bruijns krijgt vertrouwen door Been.
Wat vorig jaar ook al opviel was dat als Tomasson blessure had, de rest ook minder ging spelen. Hij sleept het team toch ook al is het geen wereldklasse speler.
Castaignos is gewoonweg te jong om in zijn eentje voorin te lopen, Tomasson ernaast zou hele verbetering wezen.
Zelfs Smolov achter Castaignos of Cabral op de flank is al vooruitgang aangezien die Schaken er ook niks van bakt. El Ahmadi zuigt gewoon met zijn egotripjes en kinderlijk balverlies, vind ook niet gek dat 20jarig jochie Mekotjo voorkeur krijgt boven hem.
De Cler legt het gewoon af tegen jongere/snellere spelers, Van Bronckhorst had ervaring en kennis omdat enigzins recht te zetten.
Dat het een drama seizoen zal worden voor ons, tja dat werd al snel duidelijk.
Maar Been niet zomaar wegsturen zelfde geld voor Beenhakker.
Bruins? Lees ik het goed Bruins? Bruins was in zijn tijd bij Excelsior beter dan nu. Hij durft geen acties meer te maken. Hij is in ieder geval niet meer zo onbevangen als nu. Wijnaldum heeft zelf al aangegeven dat hij weer verlangt naar de tijd toen hij 17 was. Toen was hij toch een stuk meer gedreven en durfde hij meer. Dus nee ze zijn onder Been niet meer beter geworden integendeel zelfs.
Geen enkele speler is onder Been beter geworden. De meeste spelers hebben een stap terug gedaan.
Tja je kan ook denken...slechter wordt het toch niet meer. Maar goed je vecht nu echt tegen degradatie en dat is de realiteit. Maar Feyenoord heeft in potentie een ploeg die echt niet onder doet voor Groningen, Heerenveen, Roda JC etc. Een deel vd spelersgroep is niet voor niets kampioen geworden met de A1 en heeft successen geboekt op jeugdtoernooien met jeugd teams van Oranje.