MuscleMeat

Feyenoord Rotterdam seizoen 2010/2011 Topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Meeste amateur clubs zouden het beter hebben gedaan. Wat een afgang zeg.

hahahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!

Vanavond studio sport 11 miljoen kijkers. :P

Holy shit, ik dacht echt dat het fout op teletekst stond!:eek:

Behalve de afgang van vandaag moet dit een enorme mentale dreun opleveren.
Been heeft een hoop werk voor de boeg om deze scherven weer op te rapen. Dit gaat nog weken door werken.

Mario Been overweegt na de afgang bij PSV op te stappen als trainer van Feyenoord. De Rotterdammers leden zondag het grootste verlies ooit in de clubgeschiedenis: 10-0. Been legde vervolgens zijn lot in de handen van de spelersgroep.

"Als jullie willen dat ik ga, dan vertrek ik", zei Been na afloop tegen zijn spelers. "Maar daar werd niet op geantwoord", aldus de coach even later tegen de media. "Iedereen was stil. Ik moet er nog een nachtje over slapen."

Been zal zijn positie ook bij het bestuur van Feyenoord ter discussie stellen, zo vertelde hij. "Als er geen vertrouwen is bij de spelers lijkt het me duidelijk. Als er geen vertrouwen is bij het bestuur lijkt het me ook duidelijk. Maar zolang ik dat signaal niet krijg, houd ik er niet mee op."

Al zet je Johan Cruijff, Jose Mourinho, Guus Hiddink, Louis van Gaal of wie dan ook voor de groep. Deze jongens kunnen gewoon niks :roflol:

Laatst bewerkt:
Geen woorden maar daden

morgen gaat derksen ons weer vertellen dat mario hier niks aan kan doen voor de 1000ste x
je zou maar na een week hard werken in de haven naar dit zooitje 20-jarige ecto n*gers moeten kijken

• Topic Starter Topic Starter
Wat wil je dan met een team bestaande uit spelers die er eigenlijk nog niet klaar voor zijn. 10-0 is dan wel teveel maar 0 punten was gewoon realistisch.
Been gewoon houden, een nieuwe trainer zal het niet beter doen denk ik.

Al zet je Johan Cruijff, Jose Mourinho, Guus Hiddink, Louis van Gaal of wie dan ook voor de groep. Deze jongens kunnen gewoon niks :roflol:

Ik zeg het niet graag als Feyenoorder maar ergens heb je wel gelijk.

Laatst bewerkt:
gehe dit topic kan wel dicht lijkt me!

morgen gaat derksen ons weer vertellen dat mario hier niks aan kan doen voor de 1000ste x
je zou maar na een week hard werken in de haven naar dit zooitje 20-jarige ecto n*gers moeten kijken

Die gasten kunnen echt wel voetballen hoor, worden echt totaal misbruikt in het huidige systeem door Been.
Castaignos zie je ook schitteren op jeugd WK's nou zo'n verdediger van NEC is echt neit beter hoor, Wijnaldum en Fer kunnen ook schitteren, El Ahmadi heeft het goed gedaan bij Twente, De Cler hetzelfde bij AZ enz.

Castaignos kan nog niet goed genoeg voetballen in ieder geval. De cler is gewoon bagger en el ahmadi heeft nu een k*t periode maar kan wel lekker voetballen ja. Wijnaldum en fer zijn opzich wel oke maar ook niet heel bijzonder.

Die gasten kunnen echt wel voetballen hoor, worden echt totaal misbruikt in het huidige systeem door Been.
Castaignos zie je ook schitteren op jeugd WK's nou zo'n verdediger van NEC is echt neit beter hoor, Wijnaldum en Fer kunnen ook schitteren, El Ahmadi heeft het goed gedaan bij Twente, De Cler hetzelfde bij AZ enz.

- Ga je nu zeggen dat de Cler kan voetballen? Hahahahaha :roflol:

- El Ahmadi komt gewoon echt te kort. Veel te licht, te weinig scorend vermogen en is verdedigend natuurlijk helemaal niets.

- Wijnaldum is echt een leuke voetballer, maar moet naar een fatsoenlijke ploeg. Moet volwassen worden onder leiding van wat meer ervaren spelers.

- Fer is een type Patrick Viera. Die komt er wel, maar is momenteel uit vorm en ja.. hij speelt bij Feyenoord.

Het ligt echt niet aan Been. Wel gedeeltelijk natuurlijk. Want hij traint dagelijks met deze jongens en maakt de opstelling. Maar met deze spelersgroep speel je gewoon om plek 14 t/m 18. Meer niet.

- El Ahmadi komt gewoon echt te kort. Veel te licht, te weinig scorend vermogen en is verdedigend natuurlijk helemaal niets.

Nee dat zeg ik niet.. ik zeg
El Ahmadi heeft het goed gedaan bij Twente, De Cler hetzelfde bij AZ
De cler heeft ook tijden bij Oranje gezeten dus die kan echt wel voetballen hoor, el Ahmadi ook gewoon bij Twente.

- Wijnaldum is echt een leuke voetballer, maar moet naar een fatsoenlijke ploeg. Moet volwassen worden onder leiding van wat meer ervaren spelers.

- Fer is een type Patrick Viera. Die komt er wel, maar is momenteel uit vorm en ja.. hij speelt bij Feyenoord.

Die gasten missen vertrouwen.

Het ligt echt niet aan Been. Wel gedeeltelijk natuurlijk. Want hij traint dagelijks met deze jongens en maakt de opstelling. Maar met deze spelersgroep speel je gewoon om plek 14 t/m 18. Meer niet.

Ik denk dat het grotendeels vertrouwen is, maar hoelang laat je zo'n gozer als schaken erin staan als je Cabral hebt die zich ook nadrukkelijk meldt op de hogere podiums

:p

Denk niet dat Excelsior, De Graafschap, Willem 2, VVV, NAC, NEC, Heracles, ADO, FC Groningen en Vitesse momenteel een betere spelersgroep hebben. Op papier ook Heerenveen en Roda JC niet. Been maakt ''jonge' spelers niet beter en Been geeft' 'jonge' spelers geen vertrouwen. (Hey dat klinkt als Martin Jol:rolleyes:)

Maar Feyenoord heeft een type Co Adriaanse nodig. Zul je zien dat ze gewoon bij de eerste 8 eindigen.

Hoezo zou Been ze geen vertrouwen geven of worden ze niet beter ?
Voordat Been kwam waren Bruijns en Wijnaldum stuk minder dan nu, vooral Bruijns krijgt vertrouwen door Been.
Wat vorig jaar ook al opviel was dat als Tomasson blessure had, de rest ook minder ging spelen. Hij sleept het team toch ook al is het geen wereldklasse speler.
Castaignos is gewoonweg te jong om in zijn eentje voorin te lopen, Tomasson ernaast zou hele verbetering wezen.
Zelfs Smolov achter Castaignos of Cabral op de flank is al vooruitgang aangezien die Schaken er ook niks van bakt. El Ahmadi zuigt gewoon met zijn egotripjes en kinderlijk balverlies, vind ook niet gek dat 20jarig jochie Mekotjo voorkeur krijgt boven hem.
De Cler legt het gewoon af tegen jongere/snellere spelers, Van Bronckhorst had ervaring en kennis omdat enigzins recht te zetten.
Dat het een drama seizoen zal worden voor ons, tja dat werd al snel duidelijk.
Maar Been niet zomaar wegsturen zelfde geld voor Beenhakker.

Laatst bewerkt:
Hoezo zou Been ze geen vertrouwen geven of worden ze niet beter ?
Voordat Been kwam waren Bruijns en Wijnaldum stuk minder dan nu, vooral Bruijns krijgt vertrouwen door Been.
Wat vorig jaar ook al opviel was dat als Tomasson blessure had, de rest ook minder ging spelen. Hij sleept het team toch ook al is het geen wereldklasse speler.
Castaignos is gewoonweg te jong om in zijn eentje voorin te lopen, Tomasson ernaast zou hele verbetering wezen.
Zelfs Smolov achter Castaignos of Cabral op de flank is al vooruitgang aangezien die Schaken er ook niks van bakt. El Ahmadi zuigt gewoon met zijn egotripjes en kinderlijk balverlies, vind ook niet gek dat 20jarig jochie Mekotjo voorkeur krijgt boven hem.
De Cler legt het gewoon af tegen jongere/snellere spelers, Van Bronckhorst had ervaring en kennis omdat enigzins recht te zetten.
Dat het een drama seizoen zal worden voor ons, tja dat werd al snel duidelijk.
Maar Been niet zomaar wegsturen zelfde geld voor Beenhakker.

Bruins? Lees ik het goed Bruins? Bruins was in zijn tijd bij Excelsior beter dan nu. Hij durft geen acties meer te maken. Hij is in ieder geval niet meer zo onbevangen als nu. Wijnaldum heeft zelf al aangegeven dat hij weer verlangt naar de tijd toen hij 17 was. Toen was hij toch een stuk meer gedreven en durfde hij meer. Dus nee ze zijn onder Been niet meer beter geworden integendeel zelfs.

Geen enkele speler is onder Been beter geworden. De meeste spelers hebben een stap terug gedaan.

Tja je kan ook denken...slechter wordt het toch niet meer. Maar goed je vecht nu echt tegen degradatie en dat is de realiteit. Maar Feyenoord heeft in potentie een ploeg die echt niet onder doet voor Groningen, Heerenveen, Roda JC etc. Een deel vd spelersgroep is niet voor niets kampioen geworden met de A1 en heeft successen geboekt op jeugdtoernooien met jeugd teams van Oranje.

Bruins? Lees ik het goed Bruins? Bruins was in zijn tijd bij Excelsior beter dan nu. Hij durft geen acties meer te maken. Hij is in ieder geval niet meer zo onbevangen als nu. Wijnaldum heeft zelf al aangegeven dat hij weer verlangt naar de tijd toen hij 17 was. Toen was hij toch een stuk meer gedreven en durfde hij meer. Dus nee ze zijn onder Been niet meer beter geworden integendeel zelfs.

Geen enkele speler is onder Been beter geworden. De meeste spelers hebben een stap terug gedaan.

Tja je kan ook denken...slechter wordt het toch niet meer. Maar goed je vecht nu echt tegen degradatie en dat is de realiteit. Maar Feyenoord heeft in potentie een ploeg die echt niet onder doet voor Groningen, Heerenveen, Roda JC etc. Een deel vd spelersgroep is niet voor niets kampioen geworden met de A1 en heeft successen geboekt op jeugdtoernooien met jeugd teams van Oranje.

Sorry, maar je praat echt poep.

De opstelling van vandaag:
----------------van Dijk--------------
Leerdam - de Vrij - Bahia - de Cler
--------Mokotjo - Bruins - Fer------
Schaken - Castaignos - Wijnaldum

van Dijk, een 41jarige doelman wordt geroemd. Een doelman die het nergens ooit goed heeft gedaan. En nu ineens een solide doelman? Leerdam, de Vrij, Schaken, Castaignos, Bruins en Mokotjo zijn jongens die in de Jupiler League horen met hun huidige kwaliteiten (talent buiten beschouwing gelaten).

Ik vind Wijnaldum en Fer opvallen. Maar dat is natuurlijk al gauw in een bar slecht team als dit. Maar oke, dat zijn gewoon goede spelers. Het is tekenend dat Bahia en van Dijk als degelijkspelende routiniers worden bestempeld. Mannen die bij momenteel bij de top zes net de bank zouden halen.

Over de Cler ga ik het niet hebben natuurlijk. Die gast hoort lekker biertjes te drinken op het bankie bij het derde van de Treffers.

De enige teams die slechter materiaal hebben dan dit elftal zijn VVV, Willem 2 en de Graafschap. Toegegeven: met Vlaar en Tomasson heb je al een veel beter team.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven