Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
In welke kuur zit je nu misschien?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.782
Geen , natural cut.. In augustus ga ik terug een cycle doen :)

Ik vind het wel jammer van al dat gejuice om 80kg op 1m70 en je krachtstats te bereiken. IMO had je dat naturel ook gekunnen (zit ook ongeveer op 80kg met ongeveer die stats, maar met wel met 15% bf ipv 8%). Maar goed, nvm.

Wat ik me afvraag, wij zijn even groot, heeft 80kg ripped aan 1m70 invloed op de chickies of zijn er nog steeds heel wat vrouwen die je passeren omdat je net wat korter bent? :)

Keep on pumpin'

^ Hoe wil je daar ooit achter komen ? :roflol:

Waarom druk je je arm tegen je zij aan? Nu valt heel je schouder weg

Omdat zijn arm dan een beetje groter LIJKT ;) daar draait het bij Feyoso allemaal om, hoe anderen hem zien, niet hoe hij er werkelijk bijstaat. Hij weet goed genoeg dat hij bijzonder weinig massa heeft gezien al zijn kuurtjes, maar hij wil toch zo veel mogelijk complimentjes krijgen over zijn fysiek, dus post hij zo veel mogelijk foto's van crappy kwaliteit, dicht bij de camera, slechte belichting, etc... kortom, alle trucjes uit de kast halen om de illusie te wekken dat hij er beter bijstaat dan in werkelijkheid.

Binnenkort gaat hij weer kuren, dan zul je elke week weer foto's zien van hem. Daarna stopt hij weer even, dan in hij weer inactief tot hij weer gaat kuren, enz...

Omdat zijn arm dan een beetje groter LIJKT ;) daar draait het bij Feyoso allemaal om, hoe anderen hem zien, niet hoe hij er werkelijk bijstaat. Hij weet goed genoeg dat hij bijzonder weinig massa heeft gezien al zijn kuurtjes, maar hij wil toch zo veel mogelijk complimentjes krijgen over zijn fysiek, dus post hij zo veel mogelijk foto's van crappy kwaliteit, dicht bij de camera, slechte belichting, etc... kortom, alle trucjes uit de kast halen om de illusie te wekken dat hij er beter bijstaat dan in werkelijkheid.

Binnenkort gaat hij weer kuren, dan zul je elke week weer foto's zien van hem. Daarna stopt hij weer even, dan in hij weer inactief tot hij weer gaat kuren, enz...

Tja, iedereen wil er op een foto goed uitzien. Maar idd ik zie bij hem altijd alleen de zelfde arm of een wazige foto. Snap idd niet dat die voor dat heeft moeten kuren. Kijk mijn lichaam is verre van perfect maar als je op dit niveau al gaat kuren dan ontbreekt er volgens mij echt ernstige motivatie en doorzettings vermogen.

Tword eens tijd dat iedereen achter de waarheid komt ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven