Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De maiswafels zijn inderdaad hoog in carbs maar laag in kcal..Kan hier op mijn werk de foto niet zien, dus dat moet ik thuis even checken! Maar wat zijn de voedingswaarden van al die maiskoeken? Lijkt me een hoop carbs vor in de cut.
Als het werkt voor jou, dan zou ik er overigens niet mee stoppen hoor! 78kg @ 1.70m klinkt al bruut IMO!
Ik maak de foto's voor mezelf en niet om indruk te maken bij anderen, en als je vindt dat ik er niet buff uit zie op de foto dan is dat jou mening.. Kijk nou zelf naar die fotos en bekijk mijn schouder en arm.. Kijk zelf eens in de spiegel en vergelijk, ik hoef helemaal geen respect terug te winnen omdak te meeste onrespect ontstaan is door meerdere leugens.. Degene die mij al een tijd volgen weten meer van de situatie, die ik uit heb gelegd in prive berichten.. Ik heb nooit naar iemand een steen geworpen, de commentaren zijn dan ik skinny ben geworden maar sta op het moment op 79KG met 8% bf.. Mijn top was rond de 82KG met hoger dan 10% vet..
Voor de kerels die mijn fysiek maar niets vinden, bring it on
[Link niet meer beschikbaar]
altijd een hele periode niets van jou vlak na een kuur en dan kom je met pics waar je er ofwel meer ripped ofwel buffer lijkt op te staan. Je verliest ook nooit massa na een kuur, wat me doet vermoeden dat je vroeger zegt dat je stopt dan het in werkelijk is en je vrij snel opnieuw begint. Pics slaan wel nooit op iets, altijd heel slecht getrokken, heel dicht bij de spiegel zodat je buffer lijkt etc... met de juste truks kan je zelfs een ecto er buff doen uitzien.Elke pagina 10 foto's van je arm, geen bijzonder fysiek, eerder bizar slecht voor iemand die kuurt. Imo
Snap al die enthousiaste reacties niet helemaal
foto van zo dicht mogelijk trekken, met een crappy belichting en dikke pomp, zodat het er allemaal zo goed mogelijk uitziet op foto, om toch maar wat complimentjes bij elkaar te grabbelen.