Fitness Seller

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.761
78kg op 8proc

Mooi man, ik ben ook proberen onder die 10% te komen..niet eenvoudig voor een endo/meso maar niet impossible.

Op hoeveel kcal zit je nu? lijkt me echt bar weinig:p:eek:

• #1.763
De exacte verhoudingen nog niet berekend maar draait rond 500kcal onder onderhoud! De maiswafels verdeeld op de dag komt op 1pak per dag.. 30min cardio low intens per training.. In juni drop ik alle zuivel, pindakaas.. Carbs iets omhoog..

mad jou armen zijn net zo als de mijne... damn, je gaat goed kerel

Kan hier op mijn werk de foto niet zien, dus dat moet ik thuis even checken! Maar wat zijn de voedingswaarden van al die maiskoeken? Lijkt me een hoop carbs vor in de cut.

Als het werkt voor jou, dan zou ik er overigens niet mee stoppen hoor! 78kg @ 1.70m klinkt al bruut IMO!

• #1.766
Kan hier op mijn werk de foto niet zien, dus dat moet ik thuis even checken! Maar wat zijn de voedingswaarden van al die maiskoeken? Lijkt me een hoop carbs vor in de cut.

Als het werkt voor jou, dan zou ik er overigens niet mee stoppen hoor! 78kg @ 1.70m klinkt al bruut IMO!
De maiswafels zijn inderdaad hoog in carbs maar laag in kcal..
415kcal / 100gr ..
80gr carbs
8gr eiwitten

Ik ken iemand al een lange tijd en was aan het praten dat ik voor de eerste keer aan het cutten ben, ik was eerst bezig met low carbs high protein maar hij zei mij dat ik carbs mag eten op de dag.. Maar na de training geen carbs meer innemen, uitgezonderd een banaan maar geen volwaardige maaltijd meer.. Ik zit nu hoog in carbs op de dag, hoog in proteins en ik kom toch nog droger.. Nu op dit moment houd ik nog zuivel in mijn voedingsschemaaangezien ik nog 2maand de tijd heb om de cutten.. Vanaf Juni ga ik alle zuivel laten vallen, het maakt mij niet uit dat ik was massa zal inleveren in de cut.. Ik hoor alleen positieve commentaren uit mijn omgeving, veel harder geworden door het vervanderen in volume.. De aflijningen komen er overal veel beter door, het is altijd een goede ervaring om voor het eerst in de cut te gaan.. Na de zomer ga ik dan bulken om volgende zomer 85KG+- 8% BF te halen!

• #1.767
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

buff

valt natuurlijk helemaal niks te beoordelen aan deze gare foto's, als je nou een keer gewoon frontaal voor de camera gaat staan zonder shirt en er dan buff uitziet win je mischien wat respect terug hier denk ik zo, aan deze foto's heb je toch niks?

• #1.771
Ik maak de foto's voor mezelf en niet om indruk te maken bij anderen, en als je vindt dat ik er niet buff uit zie op de foto dan is dat jou mening.. Kijk nou zelf naar die fotos en bekijk mijn schouder en arm.. Kijk zelf eens in de spiegel en vergelijk, ik hoef helemaal geen respect terug te winnen omdak te meeste onrespect ontstaan is door meerdere leugens.. Degene die mij al een tijd volgen weten meer van de situatie, die ik uit heb gelegd in prive berichten.. Ik heb nooit naar iemand een steen geworpen, de commentaren zijn dan ik skinny ben geworden maar sta op het moment op 79KG met 8% bf.. Mijn top was rond de 82KG met hoger dan 10% vet..

Ik maak de foto's voor mezelf en niet om indruk te maken bij anderen, en als je vindt dat ik er niet buff uit zie op de foto dan is dat jou mening.. Kijk nou zelf naar die fotos en bekijk mijn schouder en arm.. Kijk zelf eens in de spiegel en vergelijk, ik hoef helemaal geen respect terug te winnen omdak te meeste onrespect ontstaan is door meerdere leugens.. Degene die mij al een tijd volgen weten meer van de situatie, die ik uit heb gelegd in prive berichten.. Ik heb nooit naar iemand een steen geworpen, de commentaren zijn dan ik skinny ben geworden maar sta op het moment op 79KG met 8% bf.. Mijn top was rond de 82KG met hoger dan 10% vet..

Voor de kerels die mijn fysiek maar niets vinden, bring it on
[Link niet meer beschikbaar]

blijkbaar boeit het je best wel als je speciaal voor "je haters" even het blousje van je broertje aandoet, wat me nog best moeilijk lijkt aangezien hij 2-3 maten te klein is.

Welke leugens?

Je logt nu omdat je terug aan het kuren bent vermoed ik :) altijd een hele periode niets van jou vlak na een kuur en dan kom je met pics waar je er ofwel meer ripped ofwel buffer lijkt op te staan. Je verliest ook nooit massa na een kuur, wat me doet vermoeden dat je vroeger zegt dat je stopt dan het in werkelijk is en je vrij snel opnieuw begint. Pics slaan wel nooit op iets, altijd heel slecht getrokken, heel dicht bij de spiegel zodat je buffer lijkt etc... met de juste truks kan je zelfs een ecto er buff doen uitzien.

En over die commentaren: de spiegel zegt meer dan de weegschaal.

Laatst bewerkt:
  • #1.775

Gozer! Ik zie daar toich zeker een zwaar buffe arm en goed schouder! Echter moet ik wel mee gaan met de meeste gasten hier..waarom hou je je shirt aan? Je staat op bijna 80kg bij 1.70m en zie een mooie ader over je bicep en of er nu discussies komen of het 6, 8 of 10% bodyfat zijn lijken me niet relevant. Je hebt een goed fysiek, dus volgende keer shirt uit. Nog beter zou zijn om even een foto door iemand te laten maken van een pose:thumbs:

Overigens niet ls gehaat bedoeld..

Elke pagina 10 foto's van je arm, geen bijzonder fysiek, eerder bizar slecht voor iemand die kuurt. Imo
Snap al die enthousiaste reacties niet helemaal

Elke pagina 10 foto's van je arm, geen bijzonder fysiek, eerder bizar slecht voor iemand die kuurt. Imo
Snap al die enthousiaste reacties niet helemaal

Narcisme heet dat ;) foto van zo dicht mogelijk trekken, met een crappy belichting en dikke pomp, zodat het er allemaal zo goed mogelijk uitziet op foto, om toch maar wat complimentjes bij elkaar te grabbelen.

8% my ass trouwens.

• #1.779
Onbewerkte versie dan :heart:
260a6nc.jpg

---------- Post toegevoegd Mon 4 Jun 2012 om 20:39 ----------

& Ik sta 1meter half van de spiegel :)

• #1.780

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven