Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Ik vind zeker mijn eigen fysiek niet goed, ik denk dat niemand zijn eigen fysiek goed vindt en altijd beter en beter wil zijn op bepaalde punten? Mijn fysiek is de laatste maanden veel verbeterd maar dat wil niet zeggen dat ik mijn fysiek goed vindt, wat anderen over mijn fysiek denken intresseerd mij niet veel aangezien ik dit voor mezelf doe en zoveel andere redenen. Maar als hun mijn fysiek toch maar zo slecht vinden, dan zouden ze normaal geen aandacht moeten geven, maar stiekem verschuilen ze éénzelfde emotie. Wat jullie er ook mee willen bereiken, het brengt mij alleen maar een motivatielevel higherwtf, hoe kan iemand zeggen dat dit fysiek slecht is.. :S je staat er goed bij kerel, niks aantrekken van die haters!
---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 22:36 ----------
Ik kon mijn gebruik toen nog altijd hebben afgelogen aangezien er geen bewijzen waren maar ik heb er dan eerlijk voor uitgekomen. De meeste beseffen dan ook nog niet goed dat AAS geen wondermiddel is maar het gaat om de motivatie, dieet en doorzettingsvermogen. Natuurlijk moest ik de kennis hebben gehad in het begin dat had ik zeker niet zo vroeg aan AAS begonnen en daarom ben ik er tijdelijk ook van afgestapt. Ik heb twee kuren achter de rug zoals vermeld, ook al zie ik dat maar als één kuur want met een tab only kuur verlies je toch +- alles wat je hebt gegained..Hatercommentaren zijn merendeels gebaseerd op het juicen.
Kleinzielig naar mijn mening maar haters gonna hate helaas.

Doe zo voort, ik weet gewoon dat jij heel groots gaat worden.
Goed bezig Fey
Ben gewoon nog mad dat je me nog niet op pokerstars heb toegevoegd terwijl ik het door jou ben gaan spelen