AndroidHealthClinic

Feyoso "Legt de lat hoger"

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.741
wtf, hoe kan iemand zeggen dat dit fysiek slecht is.. :S je staat er goed bij kerel, niks aantrekken van die haters!
Ik vind zeker mijn eigen fysiek niet goed, ik denk dat niemand zijn eigen fysiek goed vindt en altijd beter en beter wil zijn op bepaalde punten? Mijn fysiek is de laatste maanden veel verbeterd maar dat wil niet zeggen dat ik mijn fysiek goed vindt, wat anderen over mijn fysiek denken intresseerd mij niet veel aangezien ik dit voor mezelf doe en zoveel andere redenen. Maar als hun mijn fysiek toch maar zo slecht vinden, dan zouden ze normaal geen aandacht moeten geven, maar stiekem verschuilen ze éénzelfde emotie. Wat jullie er ook mee willen bereiken, het brengt mij alleen maar een motivatielevel higher

---------- Post toegevoegd Thu 22 Mar 2012 om 22:36 ----------

Hatercommentaren zijn merendeels gebaseerd op het juicen.
Kleinzielig naar mijn mening maar haters gonna hate helaas.
Ik kon mijn gebruik toen nog altijd hebben afgelogen aangezien er geen bewijzen waren maar ik heb er dan eerlijk voor uitgekomen. De meeste beseffen dan ook nog niet goed dat AAS geen wondermiddel is maar het gaat om de motivatie, dieet en doorzettingsvermogen. Natuurlijk moest ik de kennis hebben gehad in het begin dat had ik zeker niet zo vroeg aan AAS begonnen en daarom ben ik er tijdelijk ook van afgestapt. Ik heb twee kuren achter de rug zoals vermeld, ook al zie ik dat maar als één kuur want met een tab only kuur verlies je toch +- alles wat je hebt gegained..

Hatercommentaren zijn merendeels gebaseerd op het juicen.
Kleinzielig naar mijn mening maar haters gonna hate helaas.

Dit, who cares? Ik vind het al een heel mooi gebaar dat hij er is voor uitgekomen.

Mooi fysiek! Ik volg je nu al heel stiekem een tijdje en je bent toch een kleine "inspiratiebron" voor mij:D Doe zo voort, ik weet gewoon dat jij heel groots gaat worden.

maak gewoon eens een foto met de zelfontspanner (of laat em maken) van een afstand waar je geen een fullbody picture hebt.
Op zon spiegelfototje zien gare ectos er vaak ook nog goed uit. Je kan gewoon weinig zien op die fotos die je maakt

+10000.

Zelfs armpjes van 38.9 cm zien er groot uit als je vlak voor de spiegel gaat staan... nouja, hij bedriegt alleen zichzelf hiermee :)

Valt wel op dat hij tijdens zijn kuur wel goede foto's nam, maar na zijn kuur alleen van die vage foto's. Wellicht toch meer massa verloren dan hij wilt toegeven dus, dan probeert hij dat maar te verbergen door dit soort kansloze foto's te maken.

Opzich een prima fysiek alleen wat kleine armpjes. Vind t alleen gaar om een fan page te maken van jezelf

"It's all about being a sick c*nt or being a sad c*nt. If you're being a sad c*nt than you're to sad to eat like a sick c*nt, if you're a sick c*nt that you're ****ing sick to eat sick like a ****ing sick c*nt. I preffer to be a sick c*nt with abit sad cunted mind instead of being a sad c*nt that is a sick cunted shitter."

wat bedoel je hier nu eigenlijk mee? (srs question is srs)

Hey prettyboy, heb je ook nog legpics?

"It's all about being a sick c*nt or being a sad c*nt. If you're being a sad c*nt than you're to sad to eat like a sick c*nt, if you're a sick c*nt that you're ****ing sick to eat sick like a ****ing sick c*nt. I preffer to be a sick c*nt with abit sad cunted mind instead of being a sad c*nt that is a sick cunted shitter."

wat bedoel je hier nu eigenlijk mee? (srs question is srs)

dat hij graag een k*t wilt zijn.

waarom haten als je elkaar liefde kan geven... sjees:rolleyes: Goed bezig Fey

• #1.750
Binnenkort terug loggen

Ik volg, ben benieuwd! Druk gehad?

• #1.752
De laatste tijd eerlijk gezegd geen tijd gehad om te loggen, aangezien ik mij de laatste maanden zeer op mijn eten focus.. Ik ben nu voor de eerste keer aan het cutten, mijn doel is om de 6% te halen, zit op 8% op het moment

• #1.753
Tussenfoto
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom was je banned?

• #1.755
Één van deze dagen zal ik hier mijn voeding zonder de waarden erbij neerzetten..
Ik ben al 3weken aan het cutten voor de zomer, nog 2 maand te gaan!
Mijn trainingsmethode is aangepast op mijn voeding, hoog in volume ipv kracht/massa gericht!

mooi droog maar je bent wel skinny geworden..

• #1.758
6u :
400ML Water
60GR Oats
45GR Whey
+ Multivits
+ Visolie caps

9u :
2 Bcaa caps
4 x Knackebröd wasa met pindakaas
300ML water + 45gr whey

10u : 3 Maiskoeken
11u : 3 Maiskoeken

12u :
2 Bcaa caps
6 x Knackebröd wasa met pindakaas
200GR kwark
300ml melk + 30GR cassein

13u: 3 Maiskoeken
14u: 3 Maiskoeken
15u : 3 Maiskoeken + 0,5L melk
17u:
2 Bcaa caps
Avondeten.. +- 500kcal
20u: 200GR kip met 100gram broccoli
21u: 30GR cassein met 300ML melk

Wat weeg je nu dan?

Hey hallo weer:)
Wat is dat met die maiskoeken en zoveel wasa crackers?? kan je niet beter gewoon wat rijst nemen ipv...;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven