AndroidHealthClinic

Feyoso's extreme progression.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Nuttin' but a peanut baby

December -> februarie: +15kg... kan toch niet anders dan veel vet zijn ???
En aan 10x80kg is idd niets indrukwekkend, maar wel als je maar 64kg weegt imo.
Maar ok, vid or it didn't happen :D

Zie weinig verschil tbh..

maak eens fatsoendelijke fotos. je lijkt nog steeds een garnaal

[afbeelding niet meer beschikbaar]

....

Jullie moeten mij niet geloven , zodra ik een camera heb post ik video ;)

Ik geloof jou zeker niet.Ten eerste omdat je al een aantal malen over je stats gelogen hebt en ten tweede...10x80 met zo´n garnalenfysiek?

:nowai:

Als je mij wilt overtuigen zal er toch echt een video moeten komen,tot die tijd blijf je voor mij een arrogant leugenaartje.

...

Haha die 15 Kg in 5 maanden zijn al ongelofelijk, en dan je becnh stats:p

Ben benieuwd naar de video :rolleyes:

Waarom post je niet wat gewone pics? Double biceps, of lat spread of dergelijke.
Een foto die toevallig is getrokken toen je camera op de grond viel is niet echt beoordeelbaar...

En niet afkomen van zal ik volgende maand wel doen of dergelijke, want dan omzeil je het gewoon.

80kg is voor een DBB niets, maar voor een mager tenger jongetje dat 64 weegt en op z'n armen/borst af te gaan (foto is nagenoeg niet echt goed getrokken om daar een correcte visie op te hebben) geloof ik niets van z'n BP stats.
Train wat meer, post na een jaartje je "extreme" progression nog eens.

Extreme my ass. Maar beter dan de meeste op dbb dus gewoon flink door blijven eten.

Ik ga nu niet heel DBB verdedigen omdat ik ook wel weet dat er hier een paar best falende mensen zitten, maar dit is zeker niet beter dan de meeste op dbb.
Hierin herken ik een tweede sniperX, die we niet veel tegenkomen meer :(

Ik ga nu niet heel DBB verdedigen omdat ik ook wel weet dat er hier een paar best falende mensen zitten, maar dit is zeker niet beter dan de meeste op dbb.
Hierin herken ik een tweede sniperX, die we niet veel tegenkomen meer :(

Jawel de meeste op dbb komen niet eens 15kg in een 5 maand aan, die vinden dat veel zoals deze:rolleyes::

Ik zie staan dat je nu 64 weegt?

Dat wil zeggen 15 Kg in half jaar.

Only @ DBB :rolleyes:

Veranderd er niks aan dat hij nog steeds graatmager.. Dit noem ik nu echt geen 'extreme' progressie hoor..

Hoe oud ben je?

10x80 is BS, geloof er niks van.
verder ook k*t fotos, maar alles beter dan die 47:eek:kg

haha no wai van 10x80 ik zit nu 1x80 en ben veel buffer dan jij xd

lieg niet man, wat schiet je er mee op?

Hoe kom je er trouwens bij om jezelf nu al gewichtheffer en powerlifter te noemen..

Ik vind dit geen extreme progressie maar de stats zijn niet slecht voor je gewicht en lichaamsbouw.
Je pics zijn nogal onduidelijk maar ik zie wel dat je arm achterloopt. niet?

Laatst bewerkt:
10x80 in de smith ofcourse:o

Extreem brutaal.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven