MuscleMeat

Feyoso's extreme progression.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb al de reacties gelezen en Ik lach hier gewoon mee ;)..
Ik maak er niet veel woorden meer aan vuil ..
Jullie horen nog wel van me , en zoals ik heb gezegd binnenkort movie . full rom

Eerst zien dan geloven. En ik vind je een irritante ingebeelde arrogante imbeciel zoals iemand anders op dit forum dat zegt. :D Het is niet omdat je op een bodybuilding zit en een foto neemt met handschoentjes aan dat je Jay Cutler bent.

Misschien een goed idee voor iedereen om iets meer aan te moedigen in plaats van iemand af te breken. Door aanmoediging zal deze makker beter vooruit gaan :-)

Post 1? Australië? Leuk gedaan Feyoso.

Laatst bewerkt:
Wat een gevaarlijke man.

Ben wel benieuwd naar het filmpje geloof niks van die 80 bp

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar] ???
Leuk he liegen ?

10x80 voor zo'n fysiek is idd moeilijk te geloven! maar maybe heb je wel monstergenes!

maak nieuwe fotos

Misschien een goed idee voor iedereen om iets meer aan te moedigen in plaats van iemand af te breken. Door aanmoediging zal deze makker beter vooruit gaan :-)

Haha cloontje aangemaakt om je zelf te supporten? :roflol:

---------- Toegevoegd om 11:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:22 ----------

Is wel te zien dat de zomertijd er weer aankomt!

Dit is een bb forum he! Niet de mens health forum of iets dergelijks :P

TS: Ik heb hier nog een balkje voor onder je avatar:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Graag gedaan maat!:)

Laatst bewerkt:
kom maar op met dat filmpje en bewijs het tegendeel :)

it's time to walk the talk

Haat allemaal is niet zo op die man, wat win je als hij toegeeft dat zijn stats bullshit zijn? Hij wil gewoon zijn progression sharen, 'extreme' misschien overdreven maar wat een stelletje haters hier zeg. Laat deze man en lach er gewoon om..:rolleyes:

laat zoiemand toch als hij dit zelf wil geloven dan moet hij dat doen. vergeet niet dat hij zijn eigen foto al met extreme progressie bestempeld.dan zal hij ook een melkpak openen al heel erg stoer vinden als hij dat in 1 keer openkrijgt hahaha

ach mensen, wat een hoop digitale testosteron.

22 mei heeft hij ons medegedeeld dat mits hij een camera heeft hij een video zal droppen.

T.S. heeft je mobieltje geen video, die dingen zitten er tegenwoordig standaard op. of een van je vrienden.

ik zou het persoonlijk wel heel knap van je vinden, als je 80 kg ijzer de lucht in drukt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven