Fitness Seller

Feyoso's extreme progression.

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is eerder een extreme slechte pose...

En al drukt hij geen 80kg, dan houd hij toch alleen maar zichzelf voor de gek. Laat die jongen toch lekker snoeven dat hij 80kg bencht in de wetenschap dat het hoogstwaarschijnlijk niet op waarheid berust. Vind topics zoals deze altijd wel hilarisch.

• Topic Starter Topic Starter
En toch blijf ik lachen , ga proberen morgen video te nemen , en waarom ik niet zo snel mogelijk een video neem is dat ik niet zo een persoon ben die mijzelf film.. Ik doe het morgen als ik kan , en als het niet lukt dan komt het wel binnenkort .. Stop nu allemaal met zeuren en ga naar de kinderspeeltijd want jullie comments trekken op de ****.. Wat schiet ik op met te liegen over mijn stats ? :)

Cheers

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

En jullie zouden beter eens goed mijn log doorlezen .. Alsof ik niet genoeg bezig ben met informatie te lezen , heb mijn voedingsschemaen training zelf opgesteld met wat hulp van Kandijkoekje.. Ik ga dit huis niet allemaal verzinnen en degene die zegt dat er geen progressie is te zien moet even een bril komen .. En wanneer ik dit verzin hoor ik thuis in een gekkenhuis ..

cheers

En toch blijf ik lachen , ga proberen morgen video te nemen , en waarom ik niet zo snel mogelijk een video neem is dat ik niet zo een persoon ben die mijzelf film.. Ik doe het morgen als ik kan , en als het niet lukt dan komt het wel binnenkort .. Stop nu allemaal met zeuren en ga naar de kinderspeeltijd want jullie comments trekken op de ****.. Wat schiet ik op met te liegen over mijn stats ? :)

Cheers

---------- Toegevoegd om 00:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:05 ----------

En jullie zouden beter eens goed mijn log doorlezen .. Alsof ik niet genoeg bezig ben met informatie te lezen , heb mijn voedingsschemaen training zelf opgesteld met wat hulp van Kandijkoekje.. Ik ga dit huis niet allemaal verzinnen en degene die zegt dat er geen progressie is te zien moet even een bril komen .. En wanneer ik dit verzin hoor ik thuis in een gekkenhuis ..

cheers

Als je ten eerste eens met een aantal duidelijke foto's komt, dan kunnen wij beoordelen of die progresie ook daadwerkelijk zichtbaar is. Foto's zijn op dit moment crap

• Topic Starter Topic Starter
Check mn log voor duidelijkere fotos !ccccccccccc

op je foto is geen progressie te zien dus die bril kan wel even wachten

Ik hou deze thread al een paar dagen in de gaten. Sommige maken gemene opmerkingen maar tja, als je een hond een worstje voorhoudt dan wil ie wel bijten :)

Jouw log bevat even onduidelijke foto's imho. Een na-foto van je rug met shirt tov van een voor-foto zonder shirt? Lastig beoordelen.

Ben benieuwd naar het filmpje die je vanmiddag/vanavond gaat maken :)

Succes met bouwen iig!

Cheers

cheers

Afgaande op de arrogantie en de zelfingenomenheid die jouw posts uitstralen vind ik het moeilijk te geloven dat ´jij niet zo bent dat je jezelf filmt´.
Gekkenhuis...
smiley_chinrub.gif
het zijn jouw woorden....
En nog wat: heb ik een mooi balkje voor je gemaakt gebruik je ´m niet....

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Ondankbaar.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven