Mars Mannetje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 91
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als jij wilt geloven dat zo'n graten***huis dat klaar speelt, doe dat vooral jongen.10x80 bankdrukken, wow wat veel dat geloof ik nie hooooor!
![]()

Als jij wilt geloven dat zo'n graten***huis dat klaar speelt, doe dat vooral jongen.
Maatje van je ofzo?
Atheist!

Heb al de reacties gelezen en Ik lach hier gewoon mee..
Ik maak er niet veel woorden meer aan vuil ..
Jullie horen nog wel van me , en zoals ik heb gezegd binnenkort movie . full rom

Vind ik ook. Zit er één te lullen dat ik meer BP dan SQ maar als ik nog maar bezig ben met mijn 4de week benen hoe kan dat dan hahaha? Er zit een jongen bij me in de fitness dus nu ongeveer evenveel weegt als mij en hij doet 10 x 95KG full rom.. Steekt voor benen 200KG op in schijven en duwt ze 10 x .. Legpress dus

snel die film maken dan heVind ik ook. Zit er één te lullen dat ik meer BP dan SQ maar als ik nog maar bezig ben met mijn 4de week benen hoe kan dat dan hahaha? Er zit een jongen bij me in de fitness dus nu ongeveer evenveel weegt als mij en hij doet 10 x 95KG full rom.. Steekt voor benen 200KG op in schijven en duwt ze 10 x .. Legpress dus
Het is niet omdat iemand weinig weegt dat hij niets duwen kan maar bon , I'll proof tha shit
weet je zeker dat het geen 80lbs is gozert? klinkt een stuk geloofwaardiger met jouw fysiek
snel die film maken dan heweet je zeker dat het geen 80lbs is gozert? klinkt een stuk geloofwaardiger met jouw fysiek
![]()
+1.. En bij mij is mijn borst mijn sterkste spierIk heb laatst eens een kameraad van m'n broertje gecoached zeg maar tijdens een borst-biceps training. Jochie woog max 70 kilo bij ongeveer 1.85 en drukte ook 5 keer 85 op goede techniek en vrij easy. Sommige mensen zijn gewoon sterker dan gemiddeld.