MuscleMeat

Feyoso's extreme progression.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw stats met jouw gewicht.. Geloof je het zelf?

10x80 bankdrukken, wow wat veel dat geloof ik nie hooooor! :eek:
:roflol:

Meer bankdrukken dan je squat:thumbs:

Blij dat ik in de spiegel kijk ipv op het weegschaal schermpje.

Volgens mij is die 80kg bench mss wel mogelijk hoor. Bij mij in de gym zit er een kerel die ik altijd met zn vader zie trainen. Die vader is zowat een powerlifter type, drukt setjes met 130kg. Dan dat jongetje drukt lekker setjes met 60-70kg, terwijl ie toch een pak magerder is dan mij (en ik ben al zo mager) en ik druk net 5x 60kg.

Als jij wilt geloven dat zo'n graten***huis dat klaar speelt, doe dat vooral jongen. :rolleyes:

Maatje van je ofzo?

Nee, toen ik een graten***huis was drukte ik ook 90<. En ik ken nog wel een graten***huis die setjes met 100kg doet. Bankdrukken is gewoon een oefening die veel al gelijk doen als ze voor het eerst de sportschool in lopen.

Extreme progressie?

Gast je neigt nog steeds naar anorexia toe, een normaal mens van jouw leeftijd weegt ong. 75 oid... het is dus de bedoeling dat je ook eet he als je traint ws wist je dat nog niet.

ik zie niks :)

Haha, ik moest echt lachen toen ik de titel las.
Dan verwacht je echt een beest, maar het was het tegenovergestelde:roflol:.

• Topic Starter Topic Starter
Heb al de reacties gelezen en Ik lach hier gewoon mee ;)..
Ik maak er niet veel woorden meer aan vuil ..
Jullie horen nog wel van me , en zoals ik heb gezegd binnenkort movie . full rom

Heb al de reacties gelezen en Ik lach hier gewoon mee ;)..
Ik maak er niet veel woorden meer aan vuil ..
Jullie horen nog wel van me , en zoals ik heb gezegd binnenkort movie . full rom

goed gezegd! laat ze maar eens zien wat je kan!:p

goed gezegd! laat ze maar eens zien wat je kan!:p
Vind ik ook. Zit er één te lullen dat ik meer BP dan SQ maar als ik nog maar bezig ben met mijn 4de week benen hoe kan dat dan hahaha? Er zit een jongen bij me in de fitness dus nu ongeveer evenveel weegt als mij en hij doet 10 x 95KG full rom.. Steekt voor benen 200KG op in schijven en duwt ze 10 x .. Legpress dus :)
Het is niet omdat iemand weinig weegt dat hij niets duwen kan maar bon , I'll proof tha shit

Vind ik ook. Zit er één te lullen dat ik meer BP dan SQ maar als ik nog maar bezig ben met mijn 4de week benen hoe kan dat dan hahaha? Er zit een jongen bij me in de fitness dus nu ongeveer evenveel weegt als mij en hij doet 10 x 95KG full rom.. Steekt voor benen 200KG op in schijven en duwt ze 10 x .. Legpress dus :)
Het is niet omdat iemand weinig weegt dat hij niets duwen kan maar bon , I'll proof tha shit
snel die film maken dan he:rolleyes: weet je zeker dat het geen 80lbs is gozert? klinkt een stuk geloofwaardiger met jouw fysiek;)

Ik heb laatst eens een kameraad van m'n broertje gecoached zeg maar tijdens een borst-biceps training. Jochie woog max 70 kilo bij ongeveer 1.85 en drukte ook 5 keer 85 op goede techniek en vrij easy. Sommige mensen zijn gewoon sterker dan gemiddeld.

Ik heb laatst eens een kameraad van m'n broertje gecoached zeg maar tijdens een borst-biceps training. Jochie woog max 70 kilo bij ongeveer 1.85 en drukte ook 5 keer 85 op goede techniek en vrij easy. Sommige mensen zijn gewoon sterker dan gemiddeld.
+1.. En bij mij is mijn borst mijn sterkste spier :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven