MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

netjes chewie en snoob !
@Snoob: toch vreemd dat je moeite hebt met 2 reps op 240 maar wel 280 deadlift. (geen kritiek oid, maar is dit normaal bij deadlift bij hogere gewichten?)

Viel me ook wel een beetje op.. Ik heb 250 al gedubbeld.. maar kan echt geen 280 trekken :p

Moet een lekker gevoel zijn om 400kg te locken :D
bwaja

thx
@Snoob: Even dacht ik bij die 240 DL hey geen hitch! Maar de tweede rep stelde je gelukkig niet teleur. :D Bij die lockouts kijk je steeds naar beneden, why? Brute gewichten hoor maar wil je als je partials doet ook niet je vorm bewaken? Met een zware squat is je hoofdpositie toch vrij belangrijk.
Kzal er op letten :)
Damn die barbell ziet er wel enorm stoer uit :D Sterk

Krijg toch altijd kippevel van zo'n buigende stang tot aan de rand gevuld met schijven... :bow:

thx
netjes chewie en snoob !
@Snoob: toch vreemd dat je moeite hebt met 2 reps op 240 maar wel 280 deadlift. (geen kritiek oid, maar is dit normaal bij deadlift bij hogere gewichten?)
De ene dag is de andere niet hé. Normaal gezien zou 240kg geen probleem zijn maar ik deadlift normaal niet met straps ( haat het ) en wou goeie vorm ( rechte rug, heffen uit benen enzo ) en dat beviel slecht op de 2de rep. Normaal gezien trek ik veel uit men rug en hamstrings. Ik kan ook maar 260kg, mss 270kg zonder hitchen maar dat lukt ook niet altijd.
The hitch changes everything.
true
zie hierbove !

Hitching is a form of art.

Eerste vrije onduidelijk, tweede iets beter.

Toch mooi resultaat! :thumb:

Thanks coach :)

goede lifts, maar het filmpje zelf (hoek / richting camera) is niet echt van sublieme kwaliteit ;) , je ziet bijna niks :D

goede lifts, maar het filmpje zelf (hoek / richting camera) is niet echt van sublieme kwaliteit ;) , je ziet bijna niks :D

I know, was eigenlijk ook meer voor mn eigen, dan boeit de kwaliteit me niet zo, kan mn gsm ook niet beter neerleggen, trust me, ik heb al alle hoeken uitgeprobeerd ;)

In laatste instantie toch maar erop gegooid :D

Netjes Max, ziet er easy uit!

ja moet zeggen dat die niet heel veel zwaarder voelde als mijn CoC 1.5

Waar koop je die knijp dingetjes? Heb zelf hele lichte, van de kijkshop ofzo.

Oke bedankt. Ga ze wel kopen denk ik, lijkt me leuk om te trainen. Goede FS Willy!

Edit: dus als ik ze alle 10 wil kopen is dat 299,5 euro. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
netjes willydeville

Nice, Willy7! Goede diepte ook!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven