AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Smalle bank 0 x 130 (je hoort me nog zeggen "O wee als je er aan zit" en ja hoor......)
http://www.youtube.com/watch?v=M7b7waJCXy0

Hij was praktisch al gelocked maar tel hem niet

Waar blijft het vervolg filmpje waarop te zien is dat je hem verrot slaat omdat hij niet luisterde? :D
Kansloze spotters altijd, je kan het zo vaak zeggen, ze moeten altijd die bar aanraken. Ik vertrouw alleen mijn trainingsmaat, die raakt de bar pas als ik op de bench gepinned lig. :roflol:

idd kon ik me broertje van de week ook weer duidelijk maken....pfff....95% zodra je vertraagt in je press (aka zodra je niet pressed alsof je een lege bar duwt) zitten mensen er al aan....kansloos...Daarom leert de helft ook niet door te duwen etc

Nagellak en handschoentjes? SillyWilly toch. :p

Nice, Ivo!

Hoe doe je dat dan met deadlift en dergelijke. Haal t eelt er gewoon af.

Deadlift zonder handschoenen en de rest met, zo deed ik het vroeger en had ik een stuk minder eelt. Gripverschil merk ik niet (zonder handschoenen).

Waar blijft het vervolg filmpje waarop te zien is dat je hem verrot slaat omdat hij niet luisterde? :D
Kansloze spotters altijd, je kan het zo vaak zeggen, ze moeten altijd die bar aanraken. Ik vertrouw alleen mijn trainingsmaat, die raakt de bar pas als ik op de bench gepinned lig. :roflol:

idd kon ik me broertje van de week ook weer duidelijk maken....pfff....95% zodra je vertraagt in je press (aka zodra je niet pressed alsof je een lege bar duwt) zitten mensen er al aan....kansloos...Daarom leert de helft ook niet door te duwen etc

Ja, echt om moedeloos van te worden, het verdoet je hele lift.....

Nagellak en handschoentjes? SillyWilly toch. :p

Willemke onthoud dit: Willy7 > Willem9

Goeie bench ivo!

Nk truck pull 2-tallen
Matthieu en ik

http://nl.youtube.com/watch?v=_DQc4CtWTF4

Tips hoef ik niet meer die heb ik al binnen :P. lijkt wel op de h-o-h ik ff het ritme totaal kwijt ben, met een paar mispakkingen.
(stay low, kleinere pasjes, andere schoenen)

Tof filmpje man! Dat na je toetrekken lijkt me ****ing moeilijk om samen te doen.

Smalle bank 0 x 130 (je hoort me nog zeggen "O wee als je er aan zit" en ja hoor......)
http://www.youtube.com/watch?v=M7b7waJCXy0

Hij was praktisch al gelocked maar tel hem niet

****t up man, heb ik ook al zo ongelofelijk vaak gehad. Druk nu sinds een jaar alleen nog maar in me powerrack, en dat werkt perfect.

Bruut Ivo .

cool speciaal voor de haters weer een filmpje van "de ijzeren tsaar"
filmpje is 280DL bij BW van +/-100kg zonder hitch..unlike the most die dit gewicht trekken

nice, pure niceheid!

Vanwaar toch altijd die enorme Adema verering? Begrijp me niet verkeerd, die DL is bruut en zeer soepel/snel, maar als ik dan naar Gijs kijk die bij hetzelfde BW (en lager BF) 300+ DL...

Marky komt bijna klaar als hij Adema ziet volgens mij.

Vanwaar toch altijd die enorme Adema verering? Begrijp me niet verkeerd, die DL is bruut en zeer soepel/snel, maar als ik dan naar Gijs kijk die bij hetzelfde BW (en lager BF) 300+ DL...

Hij is wel stukkie jonger natuurlijk.

de verering word sterk overdreven om de mods hier wat te pesten
en bryan is 10 jaar jonger dan gijs!
daar komt nog bij dat bryan wel een leuk koppie heeft om op klaar te komen:D

Terug
Naar boven