Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Vanwaar toch altijd die enorme Adema verering? Begrijp me niet verkeerd, die DL is bruut en zeer soepel/snel, maar als ik dan naar Gijs kijk die bij hetzelfde BW (en lager BF) 300+ DL...

Marky komt bijna klaar als hij Adema ziet volgens mij.

Nou kijk die jongen is 19 en heeft hier altijd zijn vooruitgang gepost op het forum.
Iedereen kent em dus nog als vreselijke k*tecto zijn vooruitgang zou een voorbeeld voor velen moeten zijn.
Gijs zijn prestatie is ook uber echter is dit appels en peren shit.
Gijs traint ook ietsiepietsie langer dan Bryan he..

Nou kijk die jongen is 19 en heeft hier altijd zijn vooruitgang gepost op het forum.
Iedereen kent em dus nog als vreselijke k*tecto zijn vooruitgang zou een voorbeeld voor velen moeten zijn.

Het voorbeeld wat je aan Brian kan nemen is dat je je trainingskennis moet uitbreiden (ipv alles maar klakkeloos over te nemen, hij heeft zich veel ingelezen) en hard moet trainen, maar die enorme verering is erg over de top en wordt zeker niet door iedereen overdreven om de mods te pesten ;). Die appels en perenshit vind ik overigens zwaar overdreven, Gijs heeft zoals hij zelf zegt ook jaren lopen aankloten.

Komt waarschijnlijk ook omdat Alex en Bryan met de big boys rollen, gewoon schijt hebben en zich echt met de top meten. En Gmen is zo sterk als een beer, daar niet van, maar die doet nog mee aan de Sterkste Man van Klootzakkerdam ofzo.

Komt waarschijnlijk ook omdat Alex en Bryan met de big boys rollen, gewoon schijt hebben en zich echt met de top meten. En Gmen is zo sterk als een beer, daar niet van, maar die doet nog mee aan de Sterkste Man van Klootzakkerdam ofzo.

Jij luistert teveel naar Juize FM :roflol:

Bryan traint gewoon keihard en is daarom een topper, ik train idd veel langer en als Bryan zo doorgaat is ie veel en veel sterker als ik op mijn leeftijd.
Maar vergeleken worden met elkaar vind ik wel een eer.

Het voorbeeld wat je aan Brian kan nemen is dat je je trainingskennis moet uitbreiden (ipv alles maar klakkeloos over te nemen, hij heeft zich veel ingelezen) en hard moet trainen, maar die enorme verering is erg over de top en wordt zeker niet door iedereen overdreven om de mods te pesten ;). Die appels en perenshit vind ik overigens zwaar overdreven, Gijs heeft zoals hij zelf zegt ook jaren lopen aankloten.

Idd serieuze trainer.

Correctie volgens Simon: "sterkste homo van Amsterdam".

Hehe ff voor de goede orde ik vind Gijs een superatleet laat daar geen discussie over bestaan.
Echter vind ik het nog steeds appels en peren vergelijken.
Zo van he netjes man die 320 deadlift van Mike en dan roepen stelt niks voor JP doet het met 380 en is ongeveer even zwaar.
Slaat imo kant noch wal.

Bryan zijn prestatie is bijzonder gezien waar hij vandaan komt en wat hij er allemaal voor doet.
Dat Bryan een leuk snoetje zal in deze beeldvorming zeker meehelpen daar geef ik Iron wel gelijk in.

Bryan is de man die we allemaal willen zijn. Qua uiterlijk en qua sportschoolprestaties.

haha oh broeder, goeie discussie.

No he didn't :roflol:

blauwe plates zijn 20 kilo/stuk..............max 4 per kant zo te zien en nog een zwart schijfje.

totaal hooguit 200 kilo?
(bij 5 plates per kant ongeveer 240 kilo, maar nog steeds geen 280)
:o

Ben je nu totaal m0ng?

bar + 6 x dunne blauwe eleiko schijven per kant + 2 x 10kg ( groene ) = 280kg

Aap.

Ik tel maar 3 plates van 20 per kant + die 2 zwarte 10kg schijven.

(20+20+20+10) + (20+20+20+10) + 20 = 160

Erg jammer dat er weer zo gelogen moet worden.

edit: 5 blauwe(20 elk) en 2 zwarte(10 elk) aan elke kant en de baar; geeft dus 260 kilo.

waar blijft het verschil van de 20 kilo? ( ik zie geen extra verzwaring van kettingen of bands)

of heeft adema er 20 kilo magnesium en zweet opliggen?
:roflol:

J/K

ik weet dat Bryan sterk genoeg hiervoor is, maar dit filmpje klopt gewoon niet!
;)

Ben je nu totaal m0ng?

bar + 6 x dunne blauwe eleiko schijven per kant + 2 x 10kg ( groene ) = 280kg

Aap.

6 dunne platen zijn nog altijd dikker als wat er op de film te zien is, anders vertekent het beeld wel erg veel!

jij bent namelijk net zo arrogant als die Bryan en Alex, maar gelukkig is Bryan de slimste..............die hoor ik namelijk niet!
:p

edit: 5 blauwe(20 elk) en 2 zwarte(10 elk) aan elke kant en de baar; geeft dus 260 kilo.

waar blijft het verschil van de 20 kilo? ( ik zie geen extra verzwaring van kettingen of bands)

of heeft adema er 20 kilo magnesium en zweet opliggen?
:roflol:

J/K

ik weet dat Bryan sterk genoeg hiervoor is, maar dit filmpje klopt gewoon niet!
;)

2 x 5 x 20 = 200kg + 2 x 10kg ( GROENE ) + 20kg = 260 JAJA KLUS

6 blauwe schijven en 2 groentjes maakt 280kg.

Epic math skills

6 dunne platen zijn nog altijd dikker als wat er op de film te zien is, anders vertekent het beeld wel erg veel!

jij bent namelijk net zo arrogant als die Bryan en Alex, maar gelukkig is Bryan de slimste..............die hoor ik namelijk niet!
:p

Ik vind niet dat ik echt arrogant ben, eerder intolerant tov idioten.
En ja Adema die hoor je niet want die is hier gebanned.

snuggere

Terug
Naar boven