XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Laat ze anders even zien hoe een fullsquat eruit ziet Klus.

iedereen kan 150 kg squaten ligt eraan hoe diep je zakt en hoe rustig....

Squat is wel echt diep! Bovenkant bovenbeen gelijk aan de grond dus geen half werk.

Ehm ik DL 220 en squat net zo "echt diep" als jij 165 wat ik al zwaar uit verhouding vind met mijn DL. Vandaar dat ik het nu helemaal niet snap dat je squat zo laag is. Maar goede DL! :thumbup:

Nette beurt! En wat een massief rek zeg :D.

Netjes Ivo en Vladi

Nemen die "polsbandjes" de druk op je polsen wat weg vladi? Ikzelf voel mijn polsen ook wel hard tijdens het PP'en, en waar kan je zulke dingens aanschaffen?

Erg netjes; wat me afvraag: Stoot je helemaal uit? Gestrekte ellebogen? Die laatste rep is niet helemaal gestrekt.. of zie ik dat verkeerd? Of is dat ook helemaal niet bedoeling?

Er staat toch 1x120 op het begin? De 2e is een fail ;)

Huntelaar heeft het gefilmd. :P

Netjes Ivo en Vladi

Nemen die "polsbandjes" de druk op je polsen wat weg vladi? Ikzelf voel mijn polsen ook wel hard tijdens het PP'en, en waar kan je zulke dingens aanschaffen?
Ja vooral bij maxen of op reps drukken doe ik wel die wristwraps om. Geeft extra stevigheid. Vooral bij hoge reps(8+) gaan me polsen bij doen. Kan via internet bestellen of in een fitness winkel. Moet je wel met zo'n duimlusje kopen.

Erg netjes; wat me afvraag: Stoot je helemaal uit? Gestrekte ellebogen? Die laatste rep is niet helemaal gestrekt.. of zie ik dat verkeerd? Of is dat ook helemaal niet bedoeling?
Wat Murk zegt.;) Moet gewoon altijd gestrekt zijn.

"dat was het" op het einde van het filmpje.

Doet me denken aan zo'n chineesje bij de afhaal als ik m'n bestelling heb doorgegeven :roflol:
Het was sowieso een buitenlander of niet Ivo? Een of andere Aziaat?

nice squat btw.

[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven