Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Bij deze, vereeuwigd in een gif:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

HAHAHA
die hou ik.. gaaf gedaan.. thnx FF..... Straks in Juli zullen hier meet filmpjes gemaakt worden waaronderen deadlift van 240-250 en squat singles van 240-250.... no limits for a bodybuilder
@ Loo; thnx for the post ouwe!!!
squat jij bewust niet op par of eronder? (serieuze vraag)
squat jij bewust niet op par of eronder? (serieuze vraag)

oke dan is het probably heel vertekenend, ik dacht namelijk dat je boven par aan het squatten was op dat filmpje

Post hij eindelijk een filmpje, krijg hij ook nog eens de parallel gestapo op z'n dak![]()
![]()
ik kijk hem nu he maar als je echt op mijn kont let op het diepste punt dan zie je dat ik op par zit... ook op het einde van de lift als ik van de zijkant wordt genomen moet je eigenlijk kunnen zien dat ik op par zit.. het is een beetje ongelukkig opgenomen.. had liever gehad dat die alleen mijn benen filmde maarja.... daar krijg j geen oscar mee he
volgende filmpjes worden duidelijker i promise
)Bovenkant been moet 1 horizontale lijn volgen voor par squat niet je hamstrings, anders zit je erboven!
(btw ik laat me hier niet uit over het al dan niet boven of op parallel zijnde van je squat...because i dont care)

200kg net boven of net onder parallel... Het is allebei nice.

Dat sowieso.. Ook respect dat je met een filmpje bent gekomen na een hoop gezeik
En als je poten hierop groeien... Dan bomt het niet of het op onder of boven par is.