AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mooi jaimy, maar idd wat Corpaul zei, wat techniek derin, met beenen vast op de grond, chest out, correcte houding, makkie 190kg!

oowwww wat mis ik die max benchpresses..( slaat zichzelf in gezicht en vertelt zichzelf focus op OH!!)

nice work james!

jah i no meer techniek maarjah dat gaat goed kommen moet tensoten traien zonder trainingsmaatje duzzjah

en verder niemadn die me die techniek kan leeren ben beginner hahaha :p

ga een keertje bij papendal langs, je bent nog jong genoeg om daar mee te mogen doen.

dan kan je gewoon een nette full rom bench leren i.p.v. een decline d.m.v. buttlift lockout press zonder dat er uberhaupt iemand in de buurt hoeft te komen van je barbell met zen handen, want sorry, maar persoonlijk merk ik ELKE aanraking (al is het maar 1 vinger) van de barbell in positieve zin, dus lijkt me stug dat dat bij jou niet zo is ;)

Laatst bewerkt:
oke oke kijk ik doe het gewoon in de gym als een borst training en heb gevraagt hij helpte niks snap best dat jij dat kan vinden maar ik ben blij met me 180 bench met wat minder techniek;p

maar bedankt voor je oordeel zal kijken of ik mijn techniek kan verbeteren

sure jaimy maar met goede techniek kun je waarsch nog meer drukken, vandaar :)

ga een keertje bij papendal langs, je bent nog jong genoeg om daar mee te mogen doen.

dan kan je gewoon een nette full rom bench leren i.p.v. een decline d.m.v. buttlift lockout press zonder dat er uberhaupt iemand in de buurt hoeft te komen van je barbell met zen handen, want sorry, maar persoonlijk merk ik ELKE aanraking (al is het maar 1 vinger) van de barbell in positieve zin, dus lijkt me stug dat dat bij jou niet zo is ;)

Inderdaad, zonder spotter was het gewoon geen lift geweest. Verder is alles wel gezegd denk ik, voldoende kracht, alleen is er geen techniek aanwezig. Er valt dus nog voldoende winst te behalen, succes.

Jaimy is dan ook wel een beestje :)

ik vind de reacties wel frapant... ik heb het idee dat er heel wat anders gereageerd werd als hij niet regelmatig bij RPB zou trainen... of minder "bekend" zou zijn op dit forum

er is een wereld van verschil tussen een geldige lift en deze + dat hij 150+ weegt...

of is dit nou gewoon weer de purist die in me naar boven komt?

Laatst bewerkt:
ik vind de reacties wel frapant... ik heb het idee dat er heel wat anders gereageerd werd als hij niet regelmatig RPB zou trainen...

er is een wereld van verschil tussen een geldige lift en deze + dat deze jongen 150+ weegt... of is dit nou gewoon weer de purist die in me naar boven komt?

180 bench is gewoon mooi hoe je het ook brengt

ik vind de reacties wel frapant... ik heb het idee dat er heel wat anders gereageerd werd als hij niet regelmatig RPB zou trainen...

er is een wereld van verschil tussen een geldige lift en deze + dat deze jongen 150+ weegt... of is dit nou gewoon weer de purist die in me naar boven komt?

Ik ben het wel met je eens....

Volgens mij is jaimy idd een fors sterke kerel.. maar je benchtechniek is om te huilen ;) En tja.. zodra de spotter 'm aanraakt issie bij mij niet geldig.. Ik zie ook wel dat 'ie niet veel meehielp, maartoch..

Ik zou me nu echt focussen op de techniek en dan gewoon een nette 170 ofzo pressen.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Nja.. ik zie liever een nette lift.. Zelfde als al die hitchende deadlifts die je voorbij ziet komen.. En dan is er nog wel idd verschil of het nou 200 of 300kg is..

Ik ben het wel met je eens....

Volgens mij is jaimy idd een fors sterke kerel.. maar je benchtechniek is om te huilen ;) En tja.. zodra de spotter 'm aanraakt issie bij mij niet geldig.. Ik zie ook wel dat 'ie niet veel meehielp, maartoch..

Ik zou me nu echt focussen op de techniek en dan gewoon een nette 170 ofzo pressen.

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Nja.. ik zie liever een nette lift.. Zelfde als al die hitchende deadlifts die je voorbij ziet komen.. En dan is er nog wel idd verschil of het nou 200 of 300kg is..

als hij nu 180 lelijk drukt.. en over een tijd 200 lelijk en 180 mooi.
heeft ie zijn doel toch ook bereikt bijvoorbeeld.

mjah mag hier niks over zeggen, want zelf kan ik niet eens kont van de bank banken want dan is het helemaal dikke fail

sorry mike, het gewicht is inderdaad 180 kilo... maar ik heb het idee dat als iemand anders dit gepost had dat er heel wat minder genuanceerd (of ieder geval) werd gewezen op de butt lift, onvolledige rom en assistance.

ik kan me genoeg filmpjes met dergelijke lifts herinneren dat er heeeeeel wat anders gereageerd werd.

als hij nu 180 lelijk drukt.. en over een tijd 200 lelijk en 180 mooi.
heeft ie zijn doel toch ook bereikt bijvoorbeeld.

ik heb sterk men twijfels aan als je op deze wijze 200 presst dat je een 180 pl lift kan maken, maar goed dat is een 2e natuurlijk... ;)

sowieso, het is geen deadlift waarbij je met een ugly techniek altijd meer zal kunnen pullen... ik heb het idee dat je bij banken en squatten wel degelijk je progressie vroegtijdig stop zet als je niet focust op techniek

Laatst bewerkt:

Als het met full rom, no spot, ass on bench, foot on ground, head on bench is jep dan vind ik het ook wel een mooie lift. Maja eindeloze discussie die al eerder over hitchen is geweest, dus valt toch niet veel over te praten.

Als het met full rom, no spot, ass on bench, foot on ground, head on bench is jep dan vind ik het ook wel een mooie lift. Maja eindeloze discussie die al eerder over hitchen is geweest, dus valt toch niet veel over te praten.

head on bench doen toch sommige amerikanen ook niet?

(gewoon een vraag, geen discussie)

Terug
Naar boven