- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Met een goede techniek gaat je hier flink overheen. Heupen in de laatste fase van de clean naar achteren halen. Daarnaast je ellebogen beter naar voren werpen en omhoog halen wanneer je de bar opvangt.115kg powerclean (no belt)
http://www.youtube.com/watch?v=H4I3-jnU0jg
Met een goede techniek gaat je hier flink overheen. Heupen in de laatste fase van de clean naar achteren halen. Daarnaast je ellebogen beter naar voren werpen en omhoog halen wanneer je de bar opvangt.
Kijk hier ook eens naar.Thanx for the tips! Moet bij deze oefening nog flink aan de techniek werken, daarom vind ik het ook wel fijn om dit soort technische oefeningen te filmen, zie ik precies wat ik fout doe.

ik vind de reacties wel frapant... Ik heb het idee dat er heel wat anders gereageerd werd als hij niet regelmatig bij rpb zou trainen... Of minder "bekend" zou zijn op dit forum
er is een wereld van verschil tussen een geldige lift en deze + dat hij 150+ weegt...
Of is dit nou gewoon weer de purist die in me naar boven komt?