AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

haha v**le hond!

Brutaal. Train je toevallig met IJser?

Leeft ijser nog dan?

haha, trainde wel altijd met hem maar hij traint nu ergens anders

Wat een speed tot mid thigh zeg !

Wtf dave, en dan noemen ze mij deadlift kid :eek:

jezus man.... echt niet normaal sterk

Ik zag IJSer met Leids ontzet, kereltje leek verdwaald en ontoerekeningsvatbaar.....

doe je die nog niet zo lang jules? 115 is niet verkeerd maar ik doe zelf al 105 en ben echt pakken minder sterk dan jij (en absoluut geen technisch wonder)

Wanneer je catcht leun je gwn naar achter ipv te halfsquatten. Minder blessuregevoelig en meer balans.

Met een goede techniek gaat je hier flink overheen. Heupen in de laatste fase van de clean naar achteren halen. Daarnaast je ellebogen beter naar voren werpen en omhoog halen wanneer je de bar opvangt.

Thanx for the tips! Moet bij deze oefening nog flink aan de techniek werken, daarom vind ik het ook wel fijn om dit soort technische oefeningen te filmen, zie ik precies wat ik fout doe.

Wat een speed van de grond bij die DL!

Gaat die weer zichzelf voor de gek houden door het plankje niet in het midden te leggen zodat hij gelijk staat met het gewicht haha :D
Maar wel sterk ga zo door

---------- Toegevoegd om 12:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:34 ----------

ik vind de reacties wel frapant... Ik heb het idee dat er heel wat anders gereageerd werd als hij niet regelmatig bij rpb zou trainen... Of minder "bekend" zou zijn op dit forum

er is een wereld van verschil tussen een geldige lift en deze + dat hij 150+ weegt...

Of is dit nou gewoon weer de purist die in me naar boven komt?

+1

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven