AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

heel sterk Dennis! Maar waarom pak je niet gewoon wat 2-5 reppers met een zwaarder gewicht?

Dit is puur BBing. ;)

Sterke MP op MJ

:roflol: wtf dude, it sounds just like me!

zal volgende keer nog beter men best doen :D

:D

Erwin ik vind de squat er niet zo mooi uitzien, je lijkt wel erg veel voorover te buigen, mss sta je ook niet goed tussen de bands? Er moet toch meer spanning in die rug.

klopt helemaal, ik stond te ver naar achteren, had het zelf in men log ook al gepost, jij bevestigd mijn vermoeden, thnx

Laatst bewerkt:
netjes die 12x80.
maar iedereen verward press en militairy press door elkaar.

Stand van ellebogen spelen o.a ook mee. Ellebogen naar voren is front press, bij de MP worden de ellebogen opzij getrokken.

Hahaha, we gaan niet weer die discussie opstarten éh..?! ;)
Een tijd geleden ook eens wat bits 'n bytes aan verspeelt.
Maar niet zo veel als toen met de French press! :D
Ik neem het graag van je aan, want ik weet hoe precies je bent wat zulke dingen betreft.

Sterk hoor Wesley, erg netjes.

ziet er netjes uit, zeker sterk ook! twijfel alleen soms over de diepte? denk dat wel goed was ma wel echt net aan.

twijfel er zel ook aan Jorg vandaar dat ik hem heb gepost hier.

ja het zal net wel of net niet zijn. ik heb hier zelf ook altijd moeite mee om aan te voelen. bij mij gaat er dan ook meestal iemand naast zitten die eeeen OP! zegt ofzow. als ik jou was zou ik voortaan iets dieper gaan.

Ik denk de diepte net niet eigenlijk, maar het beeldje is zo klein dat ik met mijn ouwe versleten ogen het maar nauwelijks kan zien. ;)
Maar wel flink sterk hoor!

Je komt niet op diepte

miss heel iets smaller gaan staan dan zal het wel gaan

Laatst bewerkt:
het ziet eruit alsof je bekken flink kantelt, heb je daar nooit last van gehad? flink sterk natuurlijk wel :D

Is dat met pakkie of draag je gewoon graag spandex hot pants?

Terug
Naar boven