AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Heb je daar een bron van? Ik heb er zelf ook last van en zou het wel willen lezen voor ik me squat techniek weer eens overhoop gooi.

Pjotr en Pardeep tijdens de training in Papendal.
Ik had het gezien bij mijn zoon Nick, en maakte me daar een beetje zorgen over.
Tijdens de training zag ik dat Gijs en Chopper het ook deden/hadden, en volgens Pjotr en Pardeep gaf dat helemaal niks.

met alle respect voor lifters als pjotr en pardeep, maar dat is niet echt een bron waar je met zekerheid van kunt zeggen dat het dan ook geen kwaad kan. er bestaan natuurlijk ook niet voor niets programma's als squat rx waarbij die bottom position uitvoerig wordt besproken en dat je die bekkenkanteling moet voorkomen / verbeteren. daarnaast is het een teken dat er een lack of mobility is / verkorting van bepaalde spieren uit de posterior chain.

met alle respect voor lifters als pjotr en pardeep, maar dat is niet echt een bron waar je met zekerheid van kunt zeggen dat het dan ook geen kwaad kan. er bestaan natuurlijk ook niet voor niets programma's als squat rx waarbij die bottom position uitvoerig wordt besproken en dat je die bekkenkanteling moet voorkomen / verbeteren. daarnaast is het een teken dat er een lack of mobility is / verkorting van bepaalde spieren uit de posterior chain.

Het is maar net aan wie zijn mening je waarde hecht. ;)

Bekkenkanteling is bad as **** voor je lowerback, ten alle tijden je lowerback gearched houden. Zodra je onder parralel komt zal je lowerback altijd iets arch verliezen maar je mag niet kantelen. Anders kan je wel eens bedrogen uitkomen.

---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:48 ----------

met kanteling:

zonder kanteling:

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Heb je daar een bron van? Ik heb er zelf ook last van en zou het wel willen lezen voor ik me squat techniek weer eens overhoop gooi.

Core trainen en arch oefenen op box.

Ik zag het jou heel duidelijk doen toen in Papendal en Pjotr zei dat het niets was om je druk over te maken. :dunno:

Algemeen geweten dat tailtuck niet goed is toch

Ik zie wel een verschil maar kan het niet zo 1,2,3 zeggen. Is het de zogenaamde "butwink" wat je bedoelt Chopper?

Die 270x2 blijft insane btw.

Ik maakte me er ook zorgen over, maar als ervaren mannen als Pjotr en Pardeep er zo onverschillig over doen. :dunno:

Je knieën gaan te ver naar voren. :D

Dat heet squaten.

Oh juist ja...
Ik vroeg me al af wat je aan het doen was.
Goed bezig man!

goede vorm idd tjok, ik krijg dat alleen niet voor elkaar, mijn bekken kantelen heel snel door verkorting van bepaalde spier(groepen). denk je dat squat rx zal helpen hiervoor? doe al hamstring en piriformis rekoefeningen, maar heb niet het idee dat ik soepeler / leniger wordt

Nice man! 105-107,5 komt er gauw aan!

goede vorm idd tjok, ik krijg dat alleen niet voor elkaar, mijn bekken kantelen heel snel door verkorting van bepaalde spier(groepen). denk je dat squat rx zal helpen hiervoor? doe al hamstring en piriformis rekoefeningen, maar heb niet het idee dat ik soepeler / leniger wordt
Ik weet het niet man.. Ik ben gewoon een flexible fat guy. Big Chopperbob heeft het niet meer en had het wel dus je zal hem moeten PM-en denk ik.

Terug
Naar boven