XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

mooi filmpje chewie, sterke shit!

nice mike, sterk!

nice mike

Goedzo sterk en ook weer netjes neerleggen :D

haha gelukkig heb je meer verstand van atlas stones :D

Mooie stone run Dennis!

Nice, Mikey! Wel opletten met je hoofd krom houden inderdaad!

@ Mike: Hoppa.

@ Dennis: sterke wedstrijd gedraaid Dennis.

@ Mike: Hoppa.

@ Dennis: sterke wedstrijd gedraaid Dennis.

dank je gijs . het ging met de vrachtwagen al gelijk goed.
jammer dat ik mn 7de niet kon locken op de deadlift dan had ik derde geweest totaal.

jij jammer van de stones , je weet alleen nu wel waar je kansen zitten en je met de training op moet focussen.
en geen yoke of andere gekke dingen trainen.

heb je al voetbal schoenen trappen we een balletje in lopik.
zo ff proberen twee filmjes hier te plaatsen

---------- Toegevoegd om 21:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

tanks frenk, zou het geweldig vinden als je mee deed in lopik.
gewoon leren.
en misschien tacktisch punten bij andere weg pakken ten gunsten van gijs haha.

beste mede forum holbewoners vinden jullie ook niet dat frenk gewoon moet mee doen.:D

Mja, in Soest was ik totaal ingestort en leg ik 4 stenen. In Borger moest ik er volgens mij 3 leggen om te plaatsen naderhand bekeken en ik voelde me top en ik leg er 1. Soms word ik gewoon niet goed van die 1e steen. Ik droom erover en begin echt haat te ontwikkelen.

http://www.youtube.com/user/003beuse#p/a/u/0/3DhnZHR0vmI

dead lift jammer van nummer 7

---------- Toegevoegd om 22:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:03 ----------

Mja, in Soest was ik totaal ingestort en leg ik 4 stenen. In Borger moest ik er volgens mij 3 leggen om te plaatsen naderhand bekeken en ik voelde me top en ik leg er 1. Soms word ik gewoon niet goed van die 1e steen. Ik droom erover en begin echt haat te ontwikkelen.

ik wil eigenlijk geen tips geven. gewoon omdat je mister uitvinder ervarings deskundige sterkste man bent, maar lukt het niet om heb uit te stoten hoe ik doe ? zeg maar. jij doet hem op je schouder.dat kost zo veel.
ik ga heel diep zitten zodat hij heel hoog op mn borst zit en dat dat gekke hupje.. en gelijk mn handen er onder.
wel makkelijk lullen nartuurlijk als je boven de190 ben maar toch

Je zegt het zelf al lengte is toch echt een issue, je ziet het verschil al in OH kracht met Fouad, hij kan hem echt letterlijk strict pressen. En ik doe het ook zoals je zegt, op al mijn filmpjes altijd goed te zien, alleen dan mis ik soms net een paar cm en dan vang je hem uit wanhoop op op de schouder omdat je niet van voor af aan wil beginnen. Eigenlijk moet ik dat niet doen en gewoon opnieuw zitten en omhoog exploderen. Afgelopen za ging hij er uiteindelijk ook op met een press en niet vanaf de schouder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

50 euro mag je ze van me hebben gijs ;)

whahaha. Fouad heeft al rode dat kan ik niet maken.

Terug
Naar boven