MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

benen nogal snel gelocked maja voor mijn grote vriend gijs (die meer dl dan ik en daarom ook meer recht van spreken heeft, no sarcasm) hierop gaat reageren, veel mensen doen dit en voor hun/jou blijkt dat de sterkste manier...

http://www.youtube.com/watch?v=gYuRM-P9__g

mijn bench @ home

Ik vind het een nette deadlift Willem.
Je mag 'm wel iets langer/overtuigender vasthouden in lock-out. ;)

Nog eens een filmpje van mij. 1x190 DL. Ben een tijd geleden overgeschakeld op een wat andere techniek (o.a. bovenrug rechter en meer benen gebruiken). Hier is dus een beetje een techniek-check. Wat vinden jullie ervan? Waar kan ik nog aan werken?

http://www.youtube.com/watch?v=c2rV292Kz3M

Ook even op deze pagina zetten. :p

benen nogal snel gelocked maja voor mijn grote vriend gijs (die meer dl dan ik en daarom ook meer recht van spreken heeft, no sarcasm) hierop gaat reageren, veel mensen doen dit en voor hun/jou blijkt dat de sterkste manier...

Jij zegt dus: nog meer benen gebruiken?

---------- Toegevoegd om 17:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:00 ----------

Ik vind het een nette deadlift Willem.
Je mag 'm wel iets langer/overtuigender vasthouden in lock-out. ;)

Hehe, ok. Maar je ziet toch ook dat lock-out super easy is. Ik zal er wel op letten volgende keer, maar dat is nu niet het zwakke punt bij mij.

Ziet er goed uit Willem. Nu over tijdje filmpje van een zwaardere lift dan kan je het beter beoordelen.

Niks mis met deze Dl maar het ging dan ook nog wel redelijk makkelijk,de fouten komen meestal als je meer reps gaat doen of zwaarder dat je wat foutjes gaat maken,maar dat merk je dan ook wel als je wat last van je onderrug krijgt dat er iets mis is met je techniek.

Ziet er goed uit Willem. Nu over tijdje filmpje van een zwaardere lift dan kan je het beter beoordelen.

Inderdaad. Nu rustig opbouwen en dan binnen een maand ofzo nog eens filmpje posten.

Niks mis met deze Dl maar het ging dan ook nog wel redelijk makkelijk,de fouten komen meestal als je meer reps gaat doen of zwaarder dat je wat foutjes gaat maken,maar dat merk je dan ook wel als je wat last van je onderrug krijgt dat er iets mis is met je techniek.

Ja, was inderdaad easy.
Probleem is dat ik nooit ergens last van had bij mijn DL, ook al was ie niet echt mooi. :p Dus kon zo nog wel blijven doorliften zonder problemen. Ik ben overgestapt op deze techniek omdat ik zo meer mijn benen gebruik en dus uiteindelijk (zodra die spiergroepen even sterk zijn) meer ga kunnen liften.

Ik vind eigenlijk dat je de lock even vast moet houden en dan minstens 20 shrugs doen! :D

Hahaha, goed bezig!

haha mooi om te zien dat je hem aan het einde toch nog pakte :D

netjes gedaan!
ook dat je mentaal niet ge****ed word door die fails

Bewijst maar weer dat het hele technische oefening is :)

mooi gedaan, die 140 kg!

lief dat limbo mother****er accentje *knijpt in je bolle wangetjes*

jyeaaaaaaaaaaaaaa motherfokkers!

erg nice dat je hem na zoveel attempts alsnog weet te pakken!!

Terug
Naar boven