XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Damn, ik schrik me kapot man!
Beterschap man.
Horror...

Damn :eek: Wat erg Jules... Heel veel sterkte, hopelijk ben je snel weer de oude.

Damn, dat ziet er pijnlijk uit! :eek:
Beterschap Jules!

nice strain, congrats

Sterke bp! ;)

wow beterschap Jules! en toch sterkt Tymen, al was het niet wat je hoopte. altijd k*t als je 2 misbeurten hebt om dan toch die 3e te pakken.

Goeie presses.

Keun, jwz. :p

Enige wat ik kan zeggen, iets meer omhoog kijken, niet in de spiegel, voor meer spanning in je bovenrug/traps

Weet niet of het interessant is voor hier. Ben geen powerlifter of strongman. Geen max lift ofzo maar setjes dumbbell pressen voor de schouders. Bodybuilding style... geen full lockout ivm elleboogpijn en voor de pomp in de schouders...

http://www.youtube.com/watch?v=gkSis4QrT6Q

http://www.youtube.com/watch?v=93Msr2iMtgs

wrm kan je em wel uitlocken, als je tijdens de set rust, maar als je weer bezig gaat, doe je weer halfjes?..verder wel leuk hoor keeppp pummpingzzzzz

Zeker sterke db presses, maar veel interessanter hier als je ze allemaal uitlokt en ook minder half repjes doet, dan doe je ook zeker minder reps, maar goede reps is best indicator van kracht

mja maar het ziet er wel uit of die gast ze bewust zo doet ipv noobs die dit doen omdat ze anders het gewicht niet aankunnen, hij controleert die shit wel seg maar

bedoeld of niet, voor mij is een dumbbell press pas een dumbbell press, als de binnenkant vand e schijven de schouder raakt, en als de arm helemaal in lock out is+ pauze voor press out, als ie ze gaat uitvoeren zoals ik zeg, worden die 11 al heel gauw 5 hooguit..maargoed ik heb ook een rare opvatting van het hele gebeuren ;)

Ik vind het op zich wel sterk,controle is aanwezig en het afknijpen van de schouderspieren door de korte beweging krijgen ze geen rust en verzuring slaat sneller toe daarin tegen maak je weer meer gebruik van de snelheid die je mist als je boven in rust,ga je daarin tegen de hele beweging afleggen en je hebt 2tellen bovenin rust komen er nog wel een stuk of 7reps uit bij hem wat toch wel goed is want het is tenslotte toch 52kg in elke hand.
Maar wat ik kwalijker vind is de hoge incline stand van de rugleuning hierdoor komen de borstspieren hulp geven bij zo'n uitvoering en je hebt geen totale schouder oef maar pakje ook borst erbij...
Bij dumbbell press voor schouders zet ik altijd de rugleuning recht waardoor je de schouders veel harder aanpakt en wat natuurlijker veel zwaarder is omdat je de borst uitschakeld wat de bedoeling ook is van zo'n oef.

Maar wat ik kwalijker vind is de hoge incline stand van de rugleuning hierdoor komen de borstspieren hulp geven bij zo'n uitvoering en je hebt geen totale schouder oef maar pakje ook borst erbij...
Bij dumbbell press voor schouders zet ik altijd de rugleuning recht waardoor je de schouders veel harder aanpakt en wat natuurlijker veel zwaarder is omdat je de borst uitschakeld wat de bedoeling ook is van zo'n oef.

Volgens mij is de stand van zijn bankje prima hoor. Dit is meer vergelijkbaar met de uitvoering van de militairy press, als je het bankje helemaal rechtop zet wordt hij meer vergelijkbaar met behind the neck press. Dus gewoon 2 verschillende oefeningen, en om voorkant schouders bij de presses extra aan te spreken is het logisch dat je ook een beetje borst gebruikt.

Qua uitvoering ben ik het met mohamed eens, maar alsnog is het natuurlijk heel sterk.

De DBB romgestapo is op gang aan het komen.
52kg dumbbells op de schouders is retesterk. En zoals eerder aangehaald hij doet de reps bewust zo, en niet omdat hij het gewicht niet aankan. Ik zeg "sterk"!

ik wist niet dat dries roelvink zulke sterke schouders had :D

Terug
Naar boven