- Waardering
- 852
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je hem rolt kun je vaak wel wat meer kilo's pakken omdat er al wat beweging in zit. Mag ook gewoon bij de meeste bonden.Sterk! ik snap dat rollen van de bar nooit zo goed, ga gewoon staan en trek die bar omhoog.
Dat vind ik nou onzin. Je beweegt hem horizontaal en vervolgens ga je hem verticaal omhoog trekken. Sowieso is daarom de techniek al slechter.Als je hem rolt kun je vaak wel wat meer kilo's pakken omdat er al wat beweging in zit. Mag ook gewoon bij de meeste bonden.
Dat vind ik nou onzin. Je beweegt hem horizontaal en vervolgens ga je hem verticaal omhoog trekken. Sowieso is daarom de techniek al slechter.
Het is toch echt zo pik! Hoeft niet per se ten koste te gaan van techniek. Bij mij werd mn houding eerder beter had ik het idee omdat ik wat makkelijker achteruit ging zitten.Dat vind ik nou onzin. Je beweegt hem horizontaal en vervolgens ga je hem verticaal omhoog trekken. Sowieso is daarom de techniek al slechter.

Het is toch echt zo pik! Hoeft niet per se ten koste te gaan van techniek. Bij mij werd mn houding eerder beter had ik het idee omdat ik wat makkelijker achteruit ging zitten.
Misschien zit het ook alleen maar tussen de oren ik vond het zelf altijd wel prettig om te doen. Maar zou het een beginner niet adviseren nee