AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

86kilo bij 1.70 op 14jaar!! Geboren om powerlifter of strongman te worden haha. Hoeveel kan die squatten/benchen?

wtf... hij pulled em wel insane easy... als die jongen nou eens goeie begeleiding krijgt dan kan dat nog heel wat leuks worden

Fullsquat 130 kg , bench 90 kg , mp 65 kg en idd born to get strong :d

eerste reactie.... WTF haha die gast moet zeker doorgaan !

Dat is inderdaad wel verrekte sterk voor een 14-jarige.

Zieke shit voor z'n leeftijd en BW! Erg netjes, alleen zoals de anderen al zeggen; ga aan je techniek werken. Als je op je 14de al met blessure's komt te zitten is het niet gezond.

Sterk! ik snap dat rollen van de bar nooit zo goed, ga gewoon staan en trek die bar omhoog.

Zal 'em in de familie zitten, broer van 19 pulled 240:thumb:

Die knul van 14 is sick

Als je hem rolt kun je vaak wel wat meer kilo's pakken omdat er al wat beweging in zit. Mag ook gewoon bij de meeste bonden.
Dat vind ik nou onzin. Je beweegt hem horizontaal en vervolgens ga je hem verticaal omhoog trekken. Sowieso is daarom de techniek al slechter.

Dat vind ik nou onzin. Je beweegt hem horizontaal en vervolgens ga je hem verticaal omhoog trekken. Sowieso is daarom de techniek al slechter.

Inderdaad, vooral bij beginners, zo leer je totaal geen juiste houding aan nemen voor de lift en goede spanning zetten.

Dat Bennie dit kan betekent niet dat iedereen dat moet doen.

Easy lift off lol. Zoals al gezegd:
een max zetten met een semi slechte techniek is 1 ding.

Een deadlift van een 14 jarige al vanaf stap 1 zo krom is iets anders. Watch it

Boys got potential ! Keep it up nicks bro

Het is toch echt zo pik! Hoeft niet per se ten koste te gaan van techniek. Bij mij werd mn houding eerder beter had ik het idee omdat ik wat makkelijker achteruit ging zitten.

Misschien zit het ook alleen maar tussen de oren ik vond het zelf altijd wel prettig om te doen. Maar zou het een beginner niet adviseren nee

Laatst bewerkt:
****ing nice.
Inderdaad nu gewoon wat techniek-werk gaan doen. Kerel heeft nog genoeg tijd om PR's te breken.

sterk voor 14 jaar maar techniek...

hmm iemand van 14 laten hitchen met 180 kg:rolleyes::rolleyes:

---------- Post added do 23 jun 2011 at 02:43 ----------

Het is toch echt zo pik! Hoeft niet per se ten koste te gaan van techniek. Bij mij werd mn houding eerder beter had ik het idee omdat ik wat makkelijker achteruit ging zitten.

Misschien zit het ook alleen maar tussen de oren ik vond het zelf altijd wel prettig om te doen. Maar zou het een beginner niet adviseren nee

bij hem doet het iig niet goed voor zn techniek
wel sterk iig dat wel

kvind je heel raar beginnen...maja ik begin ook altijd raar,dus daar magk nie over zeike..verder wel netjes, en je had naar mijn inziens niet volledig in lock out..maar lekkere trainingsrep!

Ja die lockout zat ik ook ff mee heb hem paar x stilgezet en volgens mij sta ik een moment recht en idd wat maakt het eigenlijk uit in een trainingsrep;)

Ik doe hem sumo he, maybe dat het daarom raar lijkt?

Ik ben tevreden iig, er is nog steeds progressie!

Je staat misschien wel recht, maar niet volledig gelockt. Knieen overstrekt, schouders naar achter, heupen naar voren, enzo. Maar wel sterke lift verder :thumbs:

Terug
Naar boven