Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Voor een sumo vind ik het niet zo'n mooie lift, je heupen kunnen en moeten veel lager. Wel sterk

wtf @ easy 180kg pull van jongen van 14 jaar! ****ing bruut echt.
lijkt alsof hij 200kg ook pulled. Zo'n snelheid insane gewoon!

Ja die lockout zat ik ook ff mee heb hem paar x stilgezet en volgens mij sta ik een moment recht en idd wat maakt het eigenlijk uit in een trainingsrep;)

Ik doe hem sumo he, maybe dat het daarom raar lijkt?

Ik ben tevreden iig, er is nog steeds progressie!

raar is mischien niet juiste woordkeuze, ik vind je vooral te snel beginnen..je check amper of je goed staat etc..en recht staan , is niet lock out..en ik zei lock out..en niet om je nog meer tebekritiseren, tevreden moet je nooit zijn!..maar sterk en netjes! en ga zo door !

Idd hele sterke deadlift... maar persoonlijk zou ik hem niet als pr rekenen, is echt powerlift afkeur

Oke ik zal eerlijk zijn. Frank en Chris hebben hem halverwege opgetild. Volgende keer beter Starter.

dat zouden we tussen ons houden

haha lol
nice 250kg deadlift
en van mike ook 95kg stone nette struggle haha

Nice vids alweer.

waarom niet verder naar achteren zitten?

Je moet sowieso niet zo eindeloos lang aan die stang gebogen blijven staan, is krachtsverlies. Heb je Benni wel eens een minuut lang aan die stang gezien? Klaar staan, gek maken, vastpakken en trekken.

---------- Post added zo 26 jun 2011 at 17:28 ----------

waarom niet verder naar achteren zitten?

Omdat je schouders een klein beetje voor de bar horen bij de liftoff

Thnx voor comments guys.

Denk dat ik voorlopig ff aan mn techniek ga werken dmv 10x1 met 220 zorgen dat ik mijn heupen lager krijg en vantevoren mn borst al naar voren doe.

Thnx voor comments guys.

Denk dat ik voorlopig ff aan mn techniek ga werken dmv 10x1 met 220 zorgen dat ik mijn heupen lager krijg en vantevoren mn borst al naar voren doe.

Goed idee denk ik... wat je ook kunt doen is 3tjes maken en dan 1 rep, 2 passen achteruit, naar voren en weer een rep. Is heel anders dan een gewoon 3tje, set up wordt zo beter

damn, je staat wel erg lang voorover gebogen.. krijg er bijna een pomp van in m'n rug door er alleen naar te kijken :D

Terug
Naar boven