AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Easy weight

yes indeed !

Laatst bewerkt:
Nice lifts, en mooie struggle op de DL!
Ook allemaal pr's, aan je stats in spoiler te zien?

Dank je! Squat was wel PR. Bench had ik al eens tijdens een training gedaan maar nog nooit op een wedstrijd dus dat is zeker nice. Deadlift is geen PR want dat was een fail. :p

Nette squat !

Damn dat ziet er zwaar uit.

Wat een moeilijk ondergrond, lijkt me verdomd lastig om jezelf elke keer zo in gang te moeten trekken. Mooi gedaan :)

Dagje Fun powerliften bij ons. wel heeft iedereen geprobeerd om het naar de regels van het officielen powerliften te doen. er staat niet alles wat er opstaat is ook het enigste wat gefilmt is, jammer maar niks aan te doen.

http://www.youtube.com/watch?v=wciiTTuz_Xc

Wat een martelgang die treinpull.

Mooie bankbeurten Sil.

Laatst bewerkt:
Das n 180 kilo zware choco trein

Dagje Fun powerliften bij ons. wel heeft iedereen geprobeerd om het naar de regels van het officielen powerliften te doen. er staat niet alles wat er opstaat is ook het enigste wat gefilmt is, jammer maar niks aan te doen.

http://www.youtube.com/watch?v=wciiTTuz_Xc

Je squat mocht wel wat dieper, je lockout bij deadlift was er net niet. Bij benchpress vind ik het wel maar een onveilige situatie, ik zie dat er toch genoeg man was dus waarom niet één iemand die achter de barbell staat en twee op de zijkant? :)

Je squat mocht wel wat dieper, je lockout bij deadlift was er net niet. Bij benchpress vind ik het wel maar een onveilige situatie, ik zie dat er toch genoeg man was dus waarom niet één iemand die achter de barbell staat en twee op de zijkant? :)

Ik was kapot met die DL's, ik heb ook niet meer dan 1 try gedaan. En bij die bench, tja. we deden toch niet meer als 145kg :P het is niet dat er 300kg aan hangt, dat was een ander verhaal dan.
Maar we doen dit 3x in het jaar ongveer om iedereen een beetje een doel te geven om heen te werken. en om te kijken of we wat zijn opgeschoten in die tijd. en het is ook nog gezellig :D

Ik was kapot met die DL's, ik heb ook niet meer dan 1 try gedaan. En bij die bench, tja. we deden toch niet meer als 145kg :P het is niet dat er 300kg aan hangt, dat was een ander verhaal dan.

Als iemand 145 op de borst of op zijn hoofd laat vallen door spierkramp of wat dan ook is dat nog altijd redelijk pijnlijk :p

Terug
Naar boven