Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Yo wouter, nice presskracht man.
Ik zou denken dat u stabiliteit probleem gewoon upperback is, gezien da ge ook niet heel strak staat in de bottom positie hier. Hoe zijn de pendlay rows? Ook is dat gewicht even vanboven vasthouden ook altijd een goei idee op de laatste rep (of mss zelfs eens wat OH squats doen, kan nooit geen kwaad :))

---------- Post toegevoegd Mon 26 Sep 2011 om 23:18 ----------

maar kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van een belt????
ik lift altijd zonder blet.

Ik kwam ooit dit tegen over DL:

The next component of a heavy deadlift is a belt. While there’s been a ton of debate surrounding the efficacy of belt-use, the bottom line is this – if you know how to use a belt, you’ll lift more weight with a belt than without one. Period.

http://robertsontrainingsystems.com/blog/deadlift/

Upperback is inderdaad een weakpoint bij mij. Ik doe gewoon bor's ter assistance, misschien pendelay's eens proberen. Belt is gewoon omdat ik een klein beetje last had van mijn rechter erector en ik geen risico wou nemen, is waarschijnlijk meer mentaal maar soit.

Waren nette presses hoor Wauter.
En sterk.
Ik had het idee dat je gewoon geen tijd nam om stabiel te gaan staan soms met de halter boven.
Als je beslist dat het je laatste rep is ga je veel stabieler staan volgens mij.

14

is this real life

Kan ver komen als hij volhoudt !

Bruut!

erg knap gedaan :eek:

maar kan iemand mij vertellen wat het voordeel is van een belt????
ik lift altijd zonder blet.
de rede hier voor is dat tot kort mijn handen niet sterk genoeg waren om grotere gewichten te liften.
dank zij goede grip training heb ik nu wel een goede grip:D

insane rawdawg deadlift man, echt hard!

Brute lift! Is dat jouw kleine die zo geniaal los gaat op de achtergrond als de muziek hard staat? :D
thanks!!

ja, is mn zoontje. slechte muzieksmaak is blijkbaar erfelijk:D
sterke bench trouwens!

---------- Post toegevoegd Tue 27 Sep 2011 om 20:54 ----------

men broertje van 14 met een deadlift van 200kg @ -90 kg eat this p*ssy's .

zeer brute deadlift!

flink, maar ze techniek is niet echt veel verbeterd, zou daar toch ook hameren

@ eddine : natuurlijk word er verder aan gesleuteld ;) er is nogaltijd veel werk aan de winkel zowel bij hem als bij mij.

Buffel.

14 jaar 200kg deadlift? holy **** man.

Dan is 20mtr ineens best wel een eind...

Terug
Naar boven