XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mooie lifts cuylle.
Is dat merksem as in merksem vlakbij Antwerpen?

Thanks Mo', nu alleen nog even uitvogelen wat ik daar anders deed :o

die deed je ook niet helemaaaaaal correct , maar correcter als die reps erna, met die sidehandles deadlift torries kan je veel meer quad gebruiks bij de hele lift, heupen meer naar voren duwen en als het waren afzetten ipv "deadliften", moeilijk uitlegge, ma je snapt het wel:P

http://www.youtube.com/watch?v=uC-DAQe5rhQ&list=UUiwW1EggmDyd_z-wB4OgpNA&index=1&feature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=V0RE7Hhhayg

Bij de heer Zijlstra op de boerderij.

johan is klaar voor de kwali's zo te zien

die deed je ook niet helemaaaaaal correct , maar correcter als die reps erna, met die sidehandles deadlift torries kan je veel meer quad gebruiks bij de hele lift, heupen meer naar voren duwen en als het waren afzetten ipv "deadliften", moeilijk uitlegge, ma je snapt het wel:P

Snappie, Maurice Hellebrand zei me ook al meer heupen naar voor te duwen en bovenaan chest meer op te spannen, thanks

Was by the way met gewone deadlift baar, met de sidehandles had ik nog wel een poosje door kunnen gaan :P

Dikke filmpjes trouwens mate :D

haha ohke, hier leek het op sidehandles, volgende keer ff met een tomaat opnemen, dan kank het beter zien :P

borst aanspannen?? waarom voor de chicks die stonden te kijken ofzo??..het is voornamelijk afzetten, heupen gebruiken als "lockout mechanica" en naar het gewicht toe hangen in dit geval naar achter. komt goud maat

Met een tomaat :roflol:

borst aanspannen is een beetje verkeerd verwoord, weet niet hoe ik het precies moet uitleggen, meer bedoeld als "borst naar achter hangen/groot maken" je snapt me wel ;)

jesus christ... 165 log alweer....

tfoe die log, wilde dat iemand zo motiverend naar mij schreeuwde :D

Johan deed vorig jaar ook al de 163 Black mamba bij RPB. Nog steeds het record daar.

Dat was bij de meet toch? Kan me herrinneren dat patrick en hij toen gingen battlen op de log, maar had patrick niet de 163 gedaan en johan de 155?

Dat was bij de meet toch? Kan me herrinneren dat patrick en hij toen gingen battlen op de log, maar had patrick niet de 163 gedaan en johan de 155?

nee gijs liegt :S, wa voor toegevoegde waarde heeft jou hele vraag en opmerking? jij bent soms echt vermoeiend. sorry.

nee gijs liegt :S, wa voor toegevoegde waarde heeft jou hele vraag en opmerking? jij bent soms echt vermoeiend. sorry.

Het kan zijn dat Gijs zich vergiste toch? wat heeft jou opmerking voor nut als je bijvoorbaat toch al de intentie had mijn opmerking af te kraken, en ook totaal geen nieuwe info toe te voegen?

het staat daar op het bord.

Haha ok, dan heb ik het verkeerd gehoord toen

Terug
Naar boven