Ruuub
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 31
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie lifts cuylle.
Is dat merksem as in merksem vlakbij Antwerpen?
Thanks Mo', nu alleen nog even uitvogelen wat ik daar anders deed![]()

die deed je ook niet helemaaaaaal correct , maar correcter als die reps erna, met die sidehandles deadlift torries kan je veel meer quad gebruiks bij de hele lift, heupen meer naar voren duwen en als het waren afzetten ipv "deadliften", moeilijk uitlegge, ma je snapt het wel![]()

Johan deed vorig jaar ook al de 163 Black mamba bij RPB. Nog steeds het record daar.
Dat was bij de meet toch? Kan me herrinneren dat patrick en hij toen gingen battlen op de log, maar had patrick niet de 163 gedaan en johan de 155?
nee gijs liegt :S, wa voor toegevoegde waarde heeft jou hele vraag en opmerking? jij bent soms echt vermoeiend. sorry.
nee gijs liegt :S, wa voor toegevoegde waarde heeft jou hele vraag en opmerking? jij bent soms echt vermoeiend. sorry.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Het kan zijn dat Gijs zich vergiste toch? wat heeft jou opmerking voor nut als je bijvoorbaat toch al de intentie had mijn opmerking af te kraken, en ook totaal geen nieuwe info toe te voegen?