MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ze vallen dan toch op de vangers :p

Ach man dit is toch prima veilig.

nice sanne egt netjes! btw magnusson/ortmayer laatste set is toch maar tot max 10reps niet?

voeten dichter bij stang? ik raak met schenen stang al aan namelijk

Ja je knieën komen veel te ver over de stang ook. Als ik sta heb ik de stang ongeveer in t midden van mn voet als je het van bovenaf bekijkt. Zon 8-10 cm tussen de stang en mn scheenbeen. Try it

Ja je knieën komen veel te ver over de stang ook. Als ik sta heb ik de stang ongeveer in t midden van mn voet als je het van bovenaf bekijkt. Zon 8-10 cm tussen de stang en mn scheenbeen. Try it

ok tnx zal het eens proberen, maar bij liftoff als je zakt, komen de kneen/schenen toch vanzelf naar voren?

Laatst bewerkt:
Afgelopen week deadlift pr gezet, post 'm even in deze sectie omdat ik graag feedback op de techniek zou willen. Ik blijf het nogal een lastige oefening vinden, in de zin dat ik het gewicht niet vaak verhoog om eventuele problemen met m'n onderrug te voorkomen.

http://www.youtube.com/watch?v=tUpI1VNyfNM&feature=youtu.be

netjes man, easy lift!

Netjes man!
Waar train je in vlaanderen?

Bruut Jeroen!

Ik heb mijn ideale plek gevonden door een rep te doen de stang op het einde te laten liggen, dan opstaan als je dan naar je schoenen kijkt zie je waar je sterkste plek is. Je zal automatisch als je de stang tenminste niet laat vallen hem terug leggen op die plek.

Terug
Naar boven