MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

je begint met een nogal bolle rug, volgens mij sta je te dicht tegen de bar waardoor je knieen niet verder naar voren kunnen om je rug de plaats te geven om holler te komen te staan. moest je problemen hebben met een holle rug maken dan moet je NA je trainingen (best niet voor) stretchen, wanneer je je handpalmen vlak op de grond kunt plaatsen met locked knees zul je geen flexibiliteitsproblemen meer hebben

Alex wordt soms een stukje langer zelfs ;)

Zijn powerlevel is gewoon zo hoog dat het beeld ervan vervormt!

Zijn powerlevel is gewoon zo hoog dat het beeld ervan vervormt!
Over9000S.jpg

Zelden zo'n strain gezien, mooi man.
Ik ben benieuwd hoe lang die spulletjes daar voor je nog ongedeerd blijven.

sterk sven!!

Nice grinds.

die grind is hard!

je begint met een nogal bolle rug, volgens mij sta je te dicht tegen de bar waardoor je knieen niet verder naar voren kunnen om je rug de plaats te geven om holler te komen te staan. moest je problemen hebben met een holle rug maken dan moet je NA je trainingen (best niet voor) stretchen, wanneer je je handpalmen vlak op de grond kunt plaatsen met locked knees zul je geen flexibiliteitsproblemen meer hebben

Bedankt voor je reactie, ik probeer meestal met het midden van de voet onder de bar te gaan staan zoals ook in het instructiefilmpje van Rippetoe genoemd wordt. Maar als je knieën verder naar voren komen zak je automatisch ook nog meer, terwijl ik al het gevoel heb dat ik redelijk diep zak bij de lift off.

nice sven! @ what BW zijn deze presses? :)

Nice Sven! Ik wil ook 80 kg mp... :( Welke kuur gebruik je, dan wil ik die ook!

:trollface:

Terug
Naar boven