MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Hard

Super Pjotr!

Supersterk Pjotr!
Mike ook natuurlijk!

Maar weer eens een filmpje van PHM plaatsen. Paused squats en benches.
Doe zelf 23 feb mee aan NK pl in pakken, alleen ga raw meedoen (squats in wraps) en hoop op 700 totaal.
Voorbereiding loopt weer niet super, maar vandaag voelde t eindelijk weer eens goed. Nieuwe schoenen aan, waardoor diepte nog niet echt overtuigend was bij de paused squats.
Eerst Vito, daarna ik

http://www.youtube.com/watch?v=e8nCHPrQfxI

haha kk mike, 2x 290 pl approved, gewoon belachelijk

Niks tegen mike, maar dit is niet "PL approved", ik zou rood geven maar doet er verder niet toe want hij doet geen PL en is gewoon supersterk

Leg mij is uit waarom deze afgekeurd wordt, moet eerlijk zeggen dat ik vaak lifts zie en ik gewoon niet snap waarom hij wordt afgekeurd:p

Leg mij is uit waarom deze afgekeurd wordt, moet eerlijk zeggen dat ik vaak lifts zie en ik gewoon niet snap waarom hij wordt afgekeurd:p

De regel is de halter ondersteunen met je benen. Als je dan je knieën eronder zet in een hoek zeg maar en naar achter trekt over je benen dan ondersteun je de halter met je bovenbenen. Hier is het niet zo extreem maar is er imo wel.

Maarja dit is puur strikt genomen. Ik heb een deadlift afgekeurd gehad omdat mn schouders een centimeter terug naar voren bewogen bijvoorbeeld. Sommige regels zijn vrij streng.

Edit: eigenlijk alleen bij de eerste en in heel lichte mate, daarom niet zo interessant
Was niet helemaal fris en wakker meer vannacht :p

Laatst bewerkt:
jaja had je weer alcohol gedronken Z

Nee gewoon doodmoe

En straps is sowieso afkeur bij pl :D

Je broek ook en sokken t shirt :D :D

Sterk mike !

@biejest: tracht je sponsorship binnen te halen???

• Topic Starter Topic Starter
  • #17.278
Niks mis mee zeker niet voor voor SM. Gewoon zwaarder gaan en deze vorm ongeveer vast houden.

Terug
Naar boven