AndroidHealthClinic

Filmpje Biceps Curl

• Topic Starter Topic Starter
Mwah, baal best dat ik dit bekeken heb, voegt niets toe aan mn bestaan.

Bovendien, superdudes?

niemand heeft u verplicht om dit te kijken en van die flauwe comment daar ben ik ook niks mee... en wanneer word de term superdudes toegepast ? als iemand er verzorgd uit ziet en dan ook nog is een goede fysiek heeft? want ik denk niet dat er veel superdude's van 90 kilo op 7% rond lopen...

Idd, ff oppompen voor de chicks op het strand :no:

Was te verwachten als je een filmpje post van bicep curls. :p Maar goede fysiek hoor!

Nu een filmpje van je deadlift??:P

Sterk man. Hoeveel plates lift je daar?

oké guys.. óók oefeningen voor de biceps horen bij het bb'en. niet alleen squatten, deadliften en benchpressen. dus als deze jongen een filmpje wil laten zien al bicep/preachercurlend, is daar niks mis mee.

Ik ben benieuwd wat je met gear curlt.

edit: ok, even serieus: wat is het doel van het filmpje? Moeten we commentaar geven op de curl uitvoering? op je biceps?

Aan je hoofd te zien schuilt er echt oerkracht in je, nu moet je het nog vertalen in massa.

• Topic Starter Topic Starter
Aan je hoofd te zien schuilt er echt oerkracht in je, nu moet je het nog vertalen in massa.

ga redelijk vooruit , massa komt wel goed... wil vooral kracht er uit halen.... ma heb vorig jaar wat tegenslag gehad.... 4 maal ziek geweest en dat heeft zijn impact gehad... dit jaar lijkt alles een stuk beter te gaan... ben 21 dus nog massa's tijd...

voortaan gewoon 10x150 deadliften, scheelt een hoop gezeur.

groeien je biceps ook prima van btw.

...

Laatst bewerkt:
Beest!

Terug
Naar boven